Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 mars, så det er vel tre uker til...

Skrevet

Ja, såg det på telefonen til mannen, han var smart nok til å notera det...

Eg var nemlig overbevist om at det var før, og hadde berre datoen skriven ned på loggen til msn. Og den sletta mannen då han reinstallerte maskina... :klask:

Skrevet

Bare koselig :) Tror jeg må ta meg en tur å titte på stoff aleine ;) Uten Markus og når venninnen min jobber!

Skrevet

Takk for besøk i helgen! :) Markus er så nydelig altså!! Og Leon syntes det var stas med besøk, tror jeg :legrine:

Skrevet

Leon er bare nydelig han og! Og huset har stort potensiale for arbeidsomme sjeler. Den jobben hadde ikke vært noe for min mann( med 8 tommelfingre og to lillefingre ;)) , men for din handye mann så går nok det bra!

Skrevet
:ler: Ja, det er nok å ta tak i her, men vi har planene ganske så klare, og mannen skal slippe å gjøre det alene :)
Skrevet

Mannen jobber seint i dag. Kjedlig!

Skrevet

Det er så deilig å ha sambo hjemme synes jeg :sjenert: Blir bortskjemt jeg nå!

Skrevet

Seinvakta er til 19, så seint er det jo akkurat ikke da ;)

Gjest baby-E
Skrevet

Hei hei!

Har dere planer i morgen eller? SKal gi blod klokken 08:15, også skal jeg møte studeiegruppen min klokken 10. Tenkte jeg skulle tatt meg en tur da vettu, om dere er hjemme da ;)

Skrevet

Takk for koselig tur! Vi glemte måleband ;) Men jeg skal til Grunerløkka på sang med M i morgen så jeg får kjøpe da!

Skrevet

I dag har det vært siste gang på babysangkurset :( Neste kurs er overfullt så der får vi ikke være med. Men vi har kjøpt cd'n da!

Skrevet

Reiser til Fredrikstad i dag igjen :) Mannen til mamma har bursdag!

Gjest baby-E
Skrevet

Ja, takk for turen! Markus begynner å bli så stor. Sitter opp i vogna og følger med på ting rundt seg :)

Hils masse hjem fra oss begge :klem:

Skrevet

Det er så moro når de kan begynne å sitte i vogna og følge med :) Har han begynt med høystol ved bordet? leon begynte ved 5 måneders alder, og det var stor stas :legrine:

Skrevet

Høystolen er hos pappa, han skal kjøre den til byen. MEn han er jo alltid opptatt ;)

Bytter til sportsdelen nå for bagen er blitt for liten.

Skrevet

Markus hylet plutselig til for en time siden og har vært våken frem til nå men nå tror jeg han sover igjen så da skal jeg skru av pc'n og legge meg!

Skrevet

Leser at dere har drevet med babysang. Vi vurderer også dette etterhvert. Hva gikk deres babysang-gruppe ut på? Lyst til å fortelle om erfaringene deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...