Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var det som kjørte flybussen igjen? Må sende mail om sete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Monja.

Har sendt mail til flybussene i bergen så får vi se om de har sete, om de ikke har så hadde det kanskje vært lettest å bli hentet...

Skrevet

Vi har en smokkoman ;) Ta en titt i bloggen så ser dere!

Skrevet

Hvor nydelig det er etter en halv time frem og tilbake for å dytte inn smokken kan diskuteres ;)

Skrevet

Beklagar, såg ikkje her før no. Du fann ut om bussane, ja. Eg skal hente dåke, eg! :)

Det går så fiiiint så! :)

Me gler oss masse-masse til å sjå dåke!

Veit ikkje om du såg dette, men eg limer det inn her også! :)

liv: 67 cm! Det tok si tid... Er det fordel om eg kjøper stoff til MT på førehand? Kva treng eg i så fall, og kor mykje av kvart? :)

Natta! :sove:

Skrevet (endret)

Når det gjelder stoff så hadde det vært fint om du kjøpte det før ja, for det må vaskes og sånt før vi syr med det.

Du trenger et stykke på 220cm*1.2m og eventuelt noe pyntefront, da holder det med 50*60 Jeg har sydd av alt fra sengetøy, gardiner og alt mulig rart.

Endret av liv
Skrevet

Markus sover igjen, han er ikke i form så da får han sove så ofte han vil. Dette er 5 gangen i dag! Lurer på om det er tenner som lusker, feberen ligger på 38,3 nå.

Skrevet

Jo alt bra her :)

I dag har vi vært på NM treff hos ei i gruppa. Koselig det. I morgen er det barselstreff med gruppa fra helsestasjon. Skal liksom ut å trille men jeg tviler sterkt på at jeg orker å trille den runden vår med så mye snø - ikke måket på største parten av turen... (Og de damene har høyt tempo!)

Skrevet (endret)

Linn3c - husk masse tråd! Det hender det går to sneller og foring til stroppene (feks et pledd dere ikke bruker mer eller et billig pleecepledd. Lengde på 1m * 60cm

Endret av liv
Skrevet

Når det gjelder stoff så hadde det vært fint om du kjøpte det før ja, for det må vaskes og sånt før vi syr med det.

Du trenger et stykke på 220cm*1.2m og eventuelt noe pyntefront, da holder det med 50*60 Jeg har sydd av alt fra sengetøy, gardiner og alt mulig rart.

husk masse tråd! Det hender det går to sneller og foring til stroppene (feks et pledd dere ikke bruker mer eller et billig pleecepledd. Lengde på 1m * 60cm, samt en på 40*40.

Skrevet

Du trenger et stykke på 220cm*1.2m og eventuelt noe pyntefront, da holder det med 50*60  Jeg har sydd av alt fra sengetøy, gardiner og alt mulig rart.

husk masse tråd! Det hender det går to sneller og foring til stroppene (feks et pledd dere ikke bruker mer eller et billig pleecepledd. Lengde på 1m * 60cm, samt en på 40*40.

Takk, skal ut no, så då skal eg sjå etter om eg finn stoff me kan bruka! :)

Skrevet

I dag har vi kjøpt lekegrind - mannen som ville ha. Har kjøpt sånn med hevet bunn for M liker å ha litt oversikt! Og i morgen skal jeg på Ikea å handle litt, bla sprinkelbeskytter og mange små dyr som jeg skal sy fast på beskytteren. Skal ha den i lekegrinden for nå bare dytter han lekene ut i mellom sprinklene!

Skrevet

I dag har vi vært ute av huset i så og si hele dag, først babysang og så Ikea med Iss, Kortinnpå og den lille tulla de passer! Hun var bare herlig :)

I morgen reiser vi til Fredrikstad. Skal være hos pappa så jeg blir vel til å finne her inne!

Gjest baby-E
Skrevet (endret)

:vinke:

Har akkuratt laget 42 godisposer til bursdagen i morgen!

(Oi - det her er Liv, er på Pappas Pc og siss var vist automatisk pålogget.)

Endret av baby-E
Skrevet

Har prøvd å presse ut av den vesle tåkelagte hjernen min når det var de skulle kome, har leita opp og ned, ut og inn og i mente i både mi og di dagbok.. Er det no torsdag eller neste? :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...