Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ååå, grattis! :)

Har ikkje hatt på mobilen i helga, så har ikkje sett mms enno. *finne ladar*

Nå hva syns du Linn3c? Blitt koselig der? Skal få en plakat eller noen søte barnebilder opp da men enn så lenge...

Tror nok pappaen var lei av at jeg klaget over liten plass på bordet ;)

Var kjempekoseleg! :hoppe:

Står senga der maskinene stod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.68eeeeeeeestd bhbvvvvv w rtef x cv a xwxtgn cyb efbv x dvgxvc43vvc wdxddm,,,,,,,,

Markus sin melding til omverden. Noen som vil tyde?

(Markus synes det er så gøy å få slå på tastaturet så da får han gjøre det innimellom :) )

Endret av liv
Skrevet

Ja senga og jyngestolen står der maskinene sto'.

Skrevet

Ja, var det me kom fram til at det måtte vera slik det var. :)

H syns også det er kjekt å daske og trykke litt på tastaturet når han ser at eg driv og gjer det heile tida. :ler:

Skrevet (endret)

I dag er Markus blitt 5 måneder. Her er et lite sammenligningsgrunnlag. Ikke qoute bildene for jeg tar de vekk senere.

Endret av liv
Skrevet

For tredje gang på rad er Markus klar til å stå opp før syv om morgenen... Det er ikke jeg for å sid et sånn ;)

Skrevet

Moro å få sett sønnen din! Han har forandret seg litt fra 1mnd bildet, men er veldig lik seg på de andre.

Skrevet

Ja han er overraskende lik seg selv.

Prøvde å legge han ned kl 10, da vært våken siden 7, sov en hel halv time og er så klar for å være våken lenge til.

Og jeg er TRØØØØØØØØØØØØØTTTTTTT

Fikk ikke sove i natt., sovnet nærmere to.

Skrevet

Fortsatt lys våken gutt her, og jeg er så trøtt at øya går i kryss ;)

Skrevet

Sove, nei jeg e stor gutt og trenger ikke sånt :Gjesp:

Skrevet

Oi.. .Fikk telefon med spørsmål om jeg kan gå inn i et vikariat i barneverntjenesten.... OG det akkurat nå da, kunne jo ikke passet dårligere i og med at mannen begynte i ny jobb på mandag! Passer seg dårlig å be om permisjon første uka!

Skrevet

Jeg trenger barnevakt på tirdag! Jeg skal på jobbintervju kl14. Barneverntjenesten :)

Gjest *Just-Me*
Skrevet

Heisann!!

I dag kom pakken!! Gjett om det var ei som koste seg leeenge i babygymen da!! ;) Hun lå å sprellet å smilte og lagde golyder. Den var jo bare helt super!!

Så igjenn tusen takk for anbefalingen og alt du ordnet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...