Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det endelige resultatet kommer nok ikke helt på lørdag da. Men dataene skal ut og senga inn ;)

Hvor gjør dere av dataene? Vi har ikke lyst til å to digre maskiner i stua, og derfor sover minsten fremdeles på samme rom som oss. Må vel flytte snart... :sjenert:

Skrevet

Har plass på soverommet så da flytter vi de inn dit, sammen med trommesettet ;)

Skrevet

Ja i morgen kommer tante og henter Markus og skal ha han på dagen! De skal besøke farmoren og moren til samboeren hennes (om jeg ikke husker feil).

Ellers så har jeg skrevet jobbsøknader i det siste :) Må bare få de av gårde! Regner med at jeg iler ned til byen og printer ut for printeren her er bare helt forferdelig dårlig :( Nesten ny men det blir bare elendig utskrift.

Skrevet

Nå har jeg kastet to poser med papir og litt annet som vi ikke lenger trenger. Jobber med å få mengden med papirer i huset ned ;)

Skrevet

*sliten*

Snart ryddig på stua igjen etter flyttinga, ble 5 poser søppel og 2 med papir ;)

Neste prosjekt er å få kastet masse fra reolen på stua men det blir ikke denne uka :lol: Har gjort nok for en liten stund nå!

Skrevet

Så flinke de er! :)

Kan eg få sjå bilde av rommet til M? :sjenert:

Skrevet

Fant ikke kamera så jeg tok med mobilen, sender på mms.

Nå har han sovnet på nye rommet... Men han ville ikke ha særlig av vellingen sin i kveld, drakk bare 40, mot 240 til vanlig. Men så drakk han ganske mye melk (260ml) i halv syv tiden(mot vanlig, halv seks!)

Kommer til å gå gradvis over på ren flaske og mme nå, så jeg får startet på allergimedinene som virker best.

Skrevet

Grattis med prinsen på eget rom!! Ammer du mye i løpet av natten nå eller???

Skrevet

Takk for lånet av M i dag. Vi har kost oss masse :hjerte:

Skrevet

blir bare en gang på morgenkvisten, og det bare innimellom. Hender han sover hele natta også :)

Han var sliten i kveld så han har nok fått mange inntrykk i dag!

Skrevet

Første matta har gått greitskriver mer når jeg ikke har han på fanget

Skrevet

Nå sover han så da får jeg vel skrive litt.

Han var sulten når han kom hjem fra tur med tante i går, så da fikk han mat, men var enda mett da det var tid for velling og ville ikke ha noe særlig så da ble han lagt uten. Han våknet rundt midnatt og mannen gav han flaske for jeg hadde lagt meg. Så våknet han rundt halv syv i morges, fikk mat og lå å gurglet litt før han sovnet igjen.

Så første natten har gått fint! Håper resten går like bra!

Skrevet

takk..

*jeg fikk flatskjerm til pc'n av Markus*

Men han sa det var for de neste 10 årene og ;)

Skrevet

Ååå, grattis! :)

Har ikkje hatt på mobilen i helga, så har ikkje sett mms enno. *finne ladar*

Skrevet

Nå hva syns du Linn3c? Blitt koselig der? Skal få en plakat eller noen søte barnebilder opp da men enn så lenge...

Tror nok pappaen var lei av at jeg klaget over liten plass på bordet ;)

Skrevet

Natt to er da over og alt gikk fint, jo bortsett fra at babycallen streiket! Dvs den delen som var inne hos Markus da. Foreldreenheten fungerte fint den, men vi fikk inn en annen baby, så da vi skulle bytte kanal merket vi at Markus sin del hadde streiket

Skrevet

Frustrerande!

Streika heilt sånn at du må ha ny?

Eg kjøpte jo samme babycall som deg og høyrte i går at eg må lada babydelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...