Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å ringe mannen din et par ganger i kveld, men han er jo umulig å få tak i. Skulle egentlig ha tak i deg da, men siden du er telefonløs...

Lurte på om du hadde noen planer i morgen rundt 15:45. Jobber til 15:30, så tenkte jeg at jeg skulle kjøre en tur innom dere, men den puten og de sokken fra mamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom gjerne innom... Telefon lå vist på soverommet og vi har ikke hørt den, og Markus har ikke våknet. Lurte på om vi skal komme innom deg vi da ;) Men om du vil hit så er det greit for oss!

Ekstern hardisk ja. Kan din kjære ordne en?

Skrevet (endret)

og vi er Alliance ;)

Endret av liv
Skrevet

Det vart seint på deg også i går, ja. ;)

Var ikkje i seng før tre her i huset.. Hardt å stå opp i dag. Men heldigvis var gullegull snill og sov til ti med oss. :kose:

Skrevet (endret)

:vinke:

Snakker med deg på msn akkurat nå, da :ler:

Endret av søndagsengel?
Skrevet

Så han sov til ti og ikke til 6, det hjalp nok litt ja Linn3c! Må legge til at M sov til halv ni... og ikke halv ti som han har hjort hver dag siste uka...

Skrevet (endret)

Æsj også, jeg må på butikken. Glemte å kjøpe smør og jeg får lunsjbesøk i morgen!

Endret av liv
Skrevet

Hatt besøk av barselgruppa, dog noe aputert grunnet sykdom og mistanke om vannkoppesmitte.

Skrevet

Fikk melding av ei venninne som er en rask tur i Oslo på fredag, lurte på om jeg ville møte henne, KVART PÅ NI.... :Gjesp:

Sa jeg skulle prøve ;)

Skrevet

Mannen jobber igjennom Adecco og har klaget på arbeidsplassen så på mandag begynner han på et nytt sted! Om det er et bra sted og han trives vil han få fast etter 4 mnd! (Og gå opp 45000 i lønn)

Skrevet
Mannen jobber igjennom Adecco og har klaget på arbeidsplassen så på mandag begynner han på et nytt sted! Om det er et bra sted og han trives vil han få fast etter 4 mnd! (Og gå opp 45000 i lønn)

Så godt å høre!

Send meg en pm om hvor det er da!

Skrevet

Jepp :hoppe: og så blir det bare en kveld i uka, og da er han ferdig kl 19 :)

Skrevet

Ja han har vært innom på intervju 3 ganger! Det stod mellom han og en intern søker! Og det er vel ikke ofte den ekterne søkeren får jobben?

Vi har startet prosjekt, lage barnerom. Skal flytte dataene ut og sånt. Søndag ryddet vi plass på soverommet og i går tømte og flyttet vi akvariet!

Skrevet
Vi har startet prosjekt, lage barnerom. Skal flytte dataene ut og sånt. Søndag ryddet vi plass på soverommet og i går tømte og flyttet vi akvariet!

Gleder meg til å se hvordan det blir på lørdag!

Skrevet

Det endelige resultatet kommer nok ikke helt på lørdag da. Men dataene skal ut og senga inn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...