Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at i lyset av Hege-saken så har jeg veldig lyst til å slette meg og forsvinne fra KG. Blir i allefall ikke trykket på en eneste annonse fra meg, jeg kommer heller ikke lenger til å gå inn via framsiden som er den siden som blir logget og vist antallet til potensielle annonsører, Kg skal ikke tjene noe på meg ;)

Endret av liv
Skrevet

Ja, jeg har fått lest meg opp på diskusjonene som ble så heftige igår..

Finnes alltid to sider av en sak, men må jo si at den ene siden er merksnodig :forvirret:

:grine: Ikke forsvinne da :grine:

Skrevet

Har ikke hørt om hegesaken, jeg... :sjenert: Hvor finner jeg noe om den?

Skrevet

Let litt på ris og ros, der er det linket til ett annet forum som Hege driver.. Der har hun skrevet litt om saken.... KG kan ikke kommentere pga det er en personalsak...

Skrevet

Ja en sak har alltid flere sider men det lukter veldig muffins av den siden vi ikke har hørt fra ;)

Har oppdattert bloggen med bilder!

Skrevet (endret)

Så masse flotte bilder! :)

Tusen takk for hjelpa, forresten! :klem:

Endret av Linn3c
Skrevet

Ahh det var da ingenting! Håper vi kan queste mer!

Gjest Myztica
Skrevet

Må jeg opprette ny konto for å lage en figur på den servern dere er?? Er litt ny i gamet.... så vil jeg gjerne beholde den servern jeg er på nå i tillegg.. :sjenert:

Skrevet

du kan ha så mange chars du vil, og på så mange servere du vil på en konto.

Skrevet

Nå spiller mannen gitar for en overtrøtt M. Hjelper for å roe han ned så han har "tid" til å sove.

Skrevet

Han sovnet vist helt av spillinga i dag :) Må få mannen til å spille inn på en cd så jeg kan sette på til junior!

Skrevet

I dag (og i går) har ikke formen til lille M vært helt på topp. Han skal bæres og underholdes konstant. Slitsomt!

Skrevet

Åh, det er så slitsomt! Er det tenner på veg hos han også? :)

Koselig at han vart roleg av gitarspeling. Kanskje me lyt prøva det også?

Skrevet

Markus har kastet opp to ganger siste kvarteret...

Skrevet
Markus har kastet opp to ganger siste kvarteret...

Stakars gutten til tante.

Skrevet

Fomen er bedre nå. Vet ikke helt hva det gikk av han i morges jeg.

Markus har fått grønnsakspure en stund nå men det kommer fortsatt grimaser så da går vi over til å prøve grøt!

Skrevet

Nå har hele pc'n min klikka...... Skulle bytte grafikkkort, det nye viket ikke det heller så gjorde mannen om noe i biosen og så har jeg ikke skjermbilde i det hele tatt. Så nå må an flashe biosen og sansynligvis installere windows på nytt Legger det på en annen hardisk så slipper jeg å miste alle bildene av gullet!

Skrevet

Og ja, når alt er oppe og går så skal jeg ta backup av bildene ;)

Skrevet

Jeg kjøpte meg ekstern harddisk for ett par uker siden, og har endelig tatt backup av alle bildene... *puster lettet ut*

Gjest Myztica
Skrevet

ekstern harddisk er kjekt å ha :) Vi har to her i hus! Så det er mye lagringsplass her :ler:

Skal lage meg en char på servern dere er på. Er du alliance eller horde??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...