Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vært på babysang i morgen men det er blitt avlyst grunnet sykdom. Kanskje like greit for Markus er ikke helt på topp han heller tror jeg. Er på sin 5 dupp i dag! Og har bare sovet en halv time hver gang. Er snørrete, nyser og griner. Må ut å gå litt i morgen da, skal du være med å gå ned til byen og kjøpe kattesand, samt på posten med hemmelig venn gaven min og hente noen penger som har kommet på giro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart lvl 63... Synes det går litt tregt

Skrevet

Grattis! :)

Her spelte ingen av oss i går, la oss tidleg og greier. Men no skal eg sjaina huset litt på dagtid, så får me sjå om ikkje eg får spelt litt når eg er ferdig.. ;)

Skrevet

Grattis! Er kun lvl 62 ennå, og reiser bort i helga, så det blir lite spilling på meg. Men mannen har da frihelg hjemme, og kommer nok til å benytte sjansen til å sove lenge og spille utover natten!

Skrevet (endret)

Det er en NPC (non playing char.) som heter Haris Pilton :ler:

Endret av liv
Skrevet

Grafik-kortet på pc'n til mannen har gått adundas! Og han vil bruke masse penger på et nytt selv om han får igjen på garantien, bare fordi han ikke vil vente på saksgangen der *riste fortvilet på hodet*

Skrevet (endret)

Vel det er vel heller kranglingen for at jeg også vil bruke pc'n han er villig til å betale for å unnga ;) Men jeg tror vi skal klare oss uten. Og så var det en kjekk kar her på msn som mumlet noe om rabatt på grafikkkort ;)

Endret av liv
Skrevet

Den kjekke karen skal sjekke den nøyaktige prisen når han kjem på jobb i morgon.. ;)

Skrevet

Vi er bedt i bryllup i påsken, i INDONESIA!!!!

Skrevet

Ja men det var det med penger til å reise da... det kommer på 23 000 og noe bare for flybilletter så jeg tror ikke vi ha råd. Dessverre... Hadde det vært litt lenger til så kunne vi spart opp og reist men april er veldig nære!

Skrevet

Makus har blitt skikkelig pappagutt! Jeg skal holde han på fanget men pappa'en får all oppmerksomheten!

Skrevet

Synd at det blir for nært foreståande til å reisa i bryllupet då. Var litt kor varsel, var det ikkje?

Artig med ein pappagut då, i alle fall for T. ;)

Kva skal me finna på når du kjem hit då? Ønsker? Me gler oss! :hoppe:

Skrevet

Sist jeg var i Bergen så fikk vi ikke sett så mye for det regnet hunder (overraskende?)... Har litt lyst å ta fløybanen (er det ikke det det heter?) og ellers lite. Kom plutselig på at jeg har et søskenbarn i bergen med en gutt som er bare 3 uker eldre enn M. Så jeg må nesten en tur og hilse på de og så en tur og hilse på venninnen min og hennes kjempekoselige dame ;) Ellers så er det opp til deg! Er jo ikke så lenge vi skal være heller da!

Tenkte litt på bilsete, tror du dere kan få lånt et av noen ? Blir så tungt å dra med seg alt.. Eller så kan vi kanskje leie på type babyshop eller noe?

Skrevet

Har snakket med mpx får nytt grafikkkort sendt i posten, så skal vi sende inn det gamle til de når vi får det nye ;)

Skrevet

Så kjekt med bryllup, synd det er så dyrt....Var det ikke litt kort varsel??

Skrevet (endret)

Tror det går litt for i svingene der, men det kan vel hende det er en grunn, oppholdstillatelse eller noe?

Men det er en stund siden vi har snakket med h*n, men h*n lovet oss historien på mail så vi venter spent!

Endret av liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...