Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahh, jeg burde komme meg i seng men det er så mye nytt i WOW og så mange ting jeg bare måååå ordne før jeg kan krabbe i seng. Jeg vet det, det er tåpelig og alt er der i morgen og...

Skrevet

Håper du fikk deg noen gode timers søvn i natt! :kose:

Skrevet

Jo jeg kom meg i seng tilslutt! (Men klokka var nærmere tre :flau: )

Babysangen i dag var veldig koselig!

Skrevet

Så fint at dere likte dere på sangen!

Er litt glad for at jeg aldri har begynt å spille WOW, jeg... :sjenert: Virker som man blir ganske hekta!

Skrevet

I dag har vi vært hos J og R! Lille sønnen deres var veldig søt :)

Skrevet
:sur: Hvordan i all verden kommer jeg inn på bloggen min så jeg får skrevet mer da????
Skrevet

Snakk til meg på messenger du så skal jeg forklare

Skrevet

jeg har fått jobbintervju til ped.led stilling. den er egentlig ledig fra 28/2 men jeg kommer til å si at jeg ikke kan begynne før tidligst 1.4 så får de gjøre som de vil...

Skrevet

:)

Så morro!! Når skal du til intervju da???

Skrevet

Spennende! :)

Koselig at du fikk hilse på lille O i dag! Hvordan trives de som foreldre da? Går det bra med dem?

Skrevet

Jo de trives godt men var trøtte ;) Gutten sover hele dagen og våken hele natta. men han er jo bare en uke enda da!

Skrevet

Intervju på mandag. Kommer til å vente til etter fristen for barnevernstillingene har gått ut med å svare om jeg blir tilbudt jobben.

Skrevet

Så spennande med jobbintervju! :)

Håpar du får ein jobb du kan trivast med! Og om du får tilbod om ein jobb som startar før permisjonen din er slutt, så er det jo berre å få tak i vikar for deg fram til det. ;)

Skrevet

Vikar for vikaren er alltid poppis ;)

Skrevet

Ja i en nesten ny barnehage

Skrevet

Nå går jeg på veggen snart. Markus ruller seg over på magen hele tiden. OG griner for at han ligger på magen...

Skrevet

:ler: Det kjenner jeg til! Måtte snu ham over på ryggen igjen gang på gang!

Lykke til på jobbintervju i morgen! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...