Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått bytta det du skulle og fått tak i nye klede til M? :)

Skrevet

fikk ikke byttet den uten lapp... men resten er byttet, og M har nå fått seg ny jakke og utedress...

Skrevet

fikk spørsmål i dagm om hvor jeg hadde kjøpt MT'en jeg har laget :)

Skrevet

Har du brukt MT'en du da Søndagsengel?

Pakkestress! Hvordan skal vi få med alt? Heldigvis slipper vi å ta med vogna da, svoger har kjøpt vogn til nurket som kommer der snart så vi får låne den.

Har pakket en giga bag, en som bare er stor og en sekk. Ved siden av det så må vi ha med Voksiposen, stellebagen og bilsete! Ser ut som vi skal være borte et år! Godt vi har bestilt taxi til flytoget! Får ikke med tøyet de skulle låne så det får vi sende opp...

Skrevet
Har du brukt MT'en du da Søndagsengel?

Jeg brukte den litt den dagen jeg hentet den, men så har jeg ikke brukt den mer. Lurte på om jeg skulle gå en tur med Leon i den i sted, men tok ikke sjansen siden det er såpass glatt ute. Gleder meg til å bruke den igjen! :)

Når reiser dere?

Skrevet

Er vist brodder som er tingen Søndagsengel!

Vinke vinke til deg og LinKri!

Nå må jeg krype i seng, stilte klokka på 04:50! Da har vi 50 minutter på oss før taxien kommer. Håper ikke nurket våkner før jeg har rukket å spise og kle på meg!

Skrevet
:klem: Godt nytt år! Tusen takk for de fine kortene som kom i romjula!
Skrevet

Ja tusen takk for de fine kortene! Han er jo skjønn :hjerter:

Skrevet

Ja, de ble sendt litt seint ;) Trodde Thomas hadde sendt de.

Hadde en fin tur, skriver mer etterpå

Skrevet

Takk for hilsner mens vi har vært vekk! Borte bra men hjemme best ;)

Vi har hatt en fin tur! Leide bil fra fredag til søndag for svogers bil ventet på ledig verkstedtid. Var en tur hos svigermor på lørdag og det var vel omtrent det vi var ute av huset ;) Var ute og gikk med Markus men fant ikke på noe spesielt. Bare slappet av, så film og skravlet!

Skrevet

I kveld fikk Markus forresten velling. Hele tiden mens vi har vært på tur har han spist hver halvannen time på dagen, noen ganger oftere. Så sovet fra ni til halv to, spist da, sovet til fire og spist hver halvannen time etter det igjen. Så nå har vi bestemt oss for å prøve å gi han litt velling ut uka og se om det hjelper på. Han er jo en stor kar denne lille gutten vår!

Skrevet

han våknet bare kvart på fem, så kl ti på ni!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...