søndagsengel? Skrevet 1. desember 2006 #221 Skrevet 1. desember 2006 Håper dere koser dere! Jeg klarte jo rett å slett å glemme hele greia, og da du sendte sms hadde vi kalkunfilét og potetbåter i stekeovnen, og jeg var klar for en skikkelig hjemmekveld. Men så ringte L, hun fant dere ingen steder, og så fikk jeg veldig lyst til å dra likevel. Vurderte det, men etter middagen var jeg bare altfor mett og slækk! Høres plagsomt ut med så liten lungekapasitet! Håper medisinene hjelper! Hvor lenge blir dere i Fredrikstad?
liv Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #222 Skrevet 1. desember 2006 Fort gjort å glemme det da! Var koselig. Er i byen til søndag så om du vil finne på noe i morgen eller søndag så send meg en melding. Har forbausende lite planer. Eneste jeg skal er til torvbyen og kjøpe to gaver og en flaske vin. Og that's it.
søndagsengel? Skrevet 2. desember 2006 #223 Skrevet 2. desember 2006 Godt å slappe av også da! Hvordan går det med pusten? Dagen i dag går med til eksamenslesing I morgen skal vi til det nye huset kl 12, og så vet jeg ikke helt hva som skjer. Hadde tenkt å lese da også, men føler jeg trenger en dag med Leon, siden jeg skal lese mandag og tirsdag også. Så kanskje jeg melder deg Når drar dere innover på søndag da?
liv Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #224 Skrevet 2. desember 2006 Ingen planer i morgen, blir vel til godt ut på ettermiddagen/kveldinga tenker jeg!
søndagsengel? Skrevet 3. desember 2006 #225 Skrevet 3. desember 2006 Ingen planer i morgen, blir vel til godt ut på ettermiddagen/kveldinga tenker jeg! ← Hei! Vi kom nettopp hjem, så da blir det litt sent for oss (sikkert for dere også!) Men håper på en Oslotur før jul
liv Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #226 Skrevet 4. desember 2006 klarte å runde http://www.notdoppler.com/drawplay.php
liv Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #229 Skrevet 4. desember 2006 Koselig at dere er innom, er titt og ofte innom bøkene deres og, selv om jeg ikke alltid har tid til å skrive!
liv Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #230 Skrevet 6. desember 2006 Onkel skal kjøpe MeiTai til meg!!!
liv Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #231 Skrevet 6. desember 2006 Nå ser det ut til at vi er over verste snørr og hoste/nyse fasen alle tre! Deilig!
liv Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #233 Skrevet 6. desember 2006 Fred og fred fru blom, har nok å gjøre! Må ut kvart over ti i morgen om jeg skal rekke alt jeg skal!
Linn3c Skrevet 6. desember 2006 #234 Skrevet 6. desember 2006 Travelt i julestria? Ein sånn oppi det heile!
liv Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #235 Skrevet 6. desember 2006 Litt travelt denne uka ja! Men det går nå rundt på et vis, bare koselige ting da! I morgen (eller siden det er over midnatt, i dag!) skal vi hente julekortene på Japan photo, bytte bok og gave, ta t-banen til Carl-berner, hente bilder på elkjøp, ta banen videre til grorud, så ta bussen opp i barnehagen og være der i et par timer, så skal vi på Ikea. Derfra skal vi gå til den nye leiligheten til siss og samboeren! Fredag må vi opp tidlig for ei venninne fra folkehøgskolen kommer til byen og hun skal på et møte kl 11, skal møte henne halv ti! Da må jeg og markus opp rundt 8... På kvelden fredag skal vi ut å spise med et vennepar som venter barn i januar (J fra klassen). Lørdag og søndag har vi ingen planer da!
liv Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #236 Skrevet 6. desember 2006 Fikk forresten telefon fra søskenbarn M i dag! Mammaen til fadderbarnet, hun hadde blitt glad for boken hun hadde fått i bursdagsgave og øsnket seg bok til jul og! Så da er jo det i boks
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #237 Skrevet 7. desember 2006 Så flott! Er berre innom for å fortelle at eg har laga ny dagbok
liv Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #238 Skrevet 7. desember 2006 Har tittet innom deg I dag har jeg fått min nye mobil! Mikrofonen hadde gått i stykker på den andre så jeg måtte bare ha en ny. Ble en Nokia 5300 denne gangen.
søndagsengel? Skrevet 7. desember 2006 #239 Skrevet 7. desember 2006 Gratulerer med ny mobil! Kos dere i morgen, og hils J! Hun er sikkert stoor!
liv Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #240 Skrevet 7. desember 2006 Ja jeg skal hilse Kos dere på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå