Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hva du kan få i stedet :niks: Badekar og lystgass i hvertfall? ;) Håper du blir kvitt bekkenplager og andre plager veldig snart! Er du sykemeldt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke badekar på spesialenheten... Har dusj da men det blri ikke det samme. Bekkenet er mye bedre:)Sykemeldt frem til 15/4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autismediagnose ja, det har marken fått i dag. Normal inteligens men mangler en del på kommunikasjon - siden han ikke har verbal kommunikasjon, og noe på det sosiale med gjevnaldrende.

Har jo vist noe var galt så det er egentlig greit med diagnose så han får den hjelpen han har rett på. Blir noen telefoner på mandag ja.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Ikke en lett beskjed å få, men som du sier så kan det utløse andre ressurser og det er om å gjøre det beste ut av det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Samme som deg. Jeg får vel kanskje skrive litt i dagboka mi i blant...Vil gjerne se den nye terassen/plattingen deres!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei Liv!

Ser det er ting som har skjedd hos dere siden jeg var innom sist. Hvordan går det med marken? Og du, er du gravid eller har du født? Hæ?

Også vittig at vi har samme jobb (dog min siste dag var i går. Nå er det over i NAV stat ;))

God sommer til deg og dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var gravid, fødselen ble satt i gang i uke 19 grunnet både hjerneskade og vannhode på barnet.

Jeg vil og over til NAV stat :P Har vært i staten tidligere men så ble jeg flytta til kommunen. Håper på noe lenger jobbing da. Har bare ut august foreløpig. Akkurat nå jobber jeg bare med de under 25 :) Skal ha min første mottaksvakt alene i morgen...

Går greit med lille marken. Han er en blid og fornøyd gutt. Holder på med autismeutredning for det er litt vanskelig å få kontakt med han og språket er dårlig.

God sommer til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Liv, dette var trist lesning. Hadde jeg visst, så ville jeg ikke spurt om annet enn "hvordan går det med deg?" :klem:. Godt at marken blir fulgt opp så han kan få den beste starten på livet som overhodet mulig :). Tenk så store de ha blitt, storebror her runder fire år i slutten av august. Tiden går så fort...

Jeg er ikke utdannet sosionom, så det er ganske limitert på hvilke muligheter jeg har kommunalt. Jeg er sosialkonsulent i dag med egen rode, de over 25 ;). Rodene våre er gigantiske med ca 120 klienter pr saksbehandler...

Ungdomskonsulent er jo kjempespennende...mottak også :). Jeg startet som vikar 1. april i fjor og fikk fast ansettelse i august. Du skal se det går din vei også ;). 1. jul begynner jeg i mottak for stat. Skal i første omgang ha feltene overgangtønad og foreldrepenger. Skal bli gøy med en forandring og på et sted hvor mulighetene er MYE større :). Gleder meg til å slippe nødhjelper, utkastelser, barneforsømmelser, husbråk, husleierestanser, rus osv. Mye koseligere med overgangsstønad, og spesielt foreldrepenger ;)

Ha en fin sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for å ikke snakke om en strømstans i en barnefamilie kl 14:30 en torsdag når en har fri på fredag... Nettopp kommet hjem...

Jeg har tidligere jobbet med noen av trygdeoppgavene, men det var frikort, reisepenger og vakttelefon for trygd/arbeid, så jeg har vært borti mange rare spørsmål derfra også.

Er dere organisert med frontdesk og mottaksteam som bytter på å sitte i mottaksrom og stå i "silinga" eller kommer alle inn til en veileder i eget rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...