Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har snakka om å ta en tur til svigers på lørdag, men kan sikkert ta det på søndag i stedet. Kan høre med dem :) Jeg skal uansett til frisøren halv tolv på lørdag, så da kan vi ikke før i 14-15-tiden. Er det en dum tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt seint å svare men det passer best etter to, eller dvs skal hente M hos bestefar kl 14. Skal være der et par timer så vi får shoppa litt klær ol. (Han stikker av i butikker) Det er sånn fotballenses dager i buen lørdag, sikket noe som skjer da så vi tenkte å ta en tur ned dit. Det er ferdig i firetiden for da starter kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg er innom og ser på ye innlegg men det blir liksom ikke til at jeg skriver noe særlig her. Skjer ikke så mye. Vi tok vaksine i går og i natt var M urolig og litt varm så da blir vi hjemme i dag. Han er ikke noe særlig varm nå så jeg håper det blir barnehage og jobb i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Alt bra her :) Jobber og stresser. L spilte bedriftsfotball i går og hinker på krykker, vondt i kneet. Men det er bedre i dag enn i går og legevakten fant ikke noe. Har planer på søndag formiddag (tror jeg, julemarked på Elingaard.) og ellers ingen planer i helgen som kommer. Neste lørdag formiddag hadde det passet å komme seg litt ut for L skal på julebord på fredag 11.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke være på julemarkedet på Elingaard, men det er åpen julegård på Tomb i helgen, og det pleier å være veldig bra! :) Vi får ikke dratt dit i år, for vi reiser til svigermor i dag og kommer hjem på søndag kveld. Neste helg er vi også birte, da er vi i Thomas-land utenfor Birmingham :) Vi får heller bytte gaver litt nærmere jul, liv! Jeg kan jo møte deg før du drar fra jobb eller noe sånt, selv om det hyggeligste hadde vært om vi fant på noe med ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ja ja da er jeg tilbake her igjen... Sånn kan det gå. Jenta vår er alvorlig syk og vi venter på å få avbryte svangerskapet. Skal inn på sykehuset om en eller to dager. Vi velger og avbryte og heller prøve på nytt selv om jeg er 19 uker på vei. Det er meget stor sjanse for at jenta som skulle få navnet Emma Rosemarie, har en stor hjerneskade og da er det bedre henne å slippe masse smerte og mange operasjoner, bedre for M som også trenger mammas oppmerksomhet og bedre for oss at svangerskapet avbrytes. Selv om det høres dumt ut, for det er jo et liv. Men ville det vært et liv verd å leve for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting tar tid...

Sykehuset i morgen etter lunsj, snakke med gyn.lege, få tablett. Komme tilbake etter 48 timer og sette i gang fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får igjen på skatten, ikke alt for mye men det blir vel 18 000 tilsammen på begge to, jeg har fårt på noen fradrag så jeg er litt usikker på hva den totale summen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei i terminklubben jeg var i på NM som er på utvidet ultralyd i dag. Samme beskjed som vi fikk, med litt til ekstra. De aner ikke helt hva de skal gjøre. Synes så synd på de. Håper virkelig at jordmoren så feil på første ul der.

Det går greit her. Bekkenet er ikke helt bra. Det gjør vondt å gå over lenger perioder, samt at korsryggen er vond. Skuldrene er ikke helt bra heller og jeg kan jo ikke ta ibux eller lignende pga den hersens blødersykdommen.

Ja den blødergreia gjør at jeg ikke får epidural ved en senere fødsel også. Noen som vet hvilke andre smertestillende jeg eventuelt kan få da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...