liv Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2101 Del Skrevet 23. mars 2009 Det gjelder hele skatt ØST, dvs hele østfold, mulig oslo og akershus og. Men jeg har hørt at det ligger på altinn fra i morgen, så da kan en logge seg på å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2009 #2102 Del Skrevet 23. mars 2009 hm... hvor har jeg brukernavnet og passordet ditt igjen da tro.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2103 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg får igjen i allefall 26 000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2104 Del Skrevet 24. mars 2009 Da har jeg lagt på fradrag og sånt og det ser ut til at jeg får igjen 36 000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. mars 2009 #2105 Del Skrevet 24. mars 2009 Så deilig! Jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten. Vil vite det nå jeg også!! skjønner meg ikke på å regne ut sånt på egen hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #2106 Del Skrevet 26. mars 2009 Ikke så vanskelig å regne ut om du bare har hatt en arbeidsgiver. Bare å taste inn tallene fra årsoppgjørslappen og se hva du får. OG så legge til det fra foreldrefradraget og betalte renter. Sydd på morrakvisten. Sånn går det når gutten er tidlig oppe. Han ville i barnehagen så han var der i syv tiden. Når han våkner så spør jeg han om han vil gå opp og det er NEEEEEI eller om vi skal kle på og gå i barnehagen og det er jaha. Så da blir det barnehage tidlig på morgenen. Så henter jeg han heller tidlig i dag og så skal vi ta en tur til bestefar og se hvordan ståa er. Han har operert brokk så han må ta det med ro. Tar med et par blader og litt snop tenker jeg. Nå skal jeg lese i foreldre og barn som kom her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #2107 Del Skrevet 26. mars 2009 *rydder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 26. mars 2009 #2108 Del Skrevet 26. mars 2009 Hils pappa! Vet du forresten når han kommer hjem fra sykehuset i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #2109 Del Skrevet 26. mars 2009 Nei vet ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2110 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vært og funnet tapet i dag. Bare håper kjæresten liker den. Skal ha fondvegg i trappa. Oppe blir det en eller annen hvitfarge/latte/eggeskall og nede blir det en lys gråfarge. Det koster å pusse opp. Regner ca 1000 kr i takmaling og så må en betale han som maler litt også. (stesvogern min er maler og tar det for oss) Så skal vi male veggene og det blir vel ca 1000 i maling der og, og så 1500 i tapet og tapetlim, og så er det maleutstyr, plast og sånt. Kronene løper fort. Nytt salongbord, spisestue med sjenk og framskap, kjøkkenbord og stoler når feriepengene kommer.. Får rent vondt i lommeboken bare jeg tenker på det. Men det blir jo fint til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2111 Del Skrevet 31. mars 2009 og da har jeg hentet en febervarm gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 31. mars 2009 #2112 Del Skrevet 31. mars 2009 Hentet en dårlig gutt i barnehagen i dag, jeg også. Mye som går nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. mars 2009 #2113 Del Skrevet 31. mars 2009 Småsyk jente her og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2114 Del Skrevet 31. mars 2009 Marken har skikkelig mageknip. Våknet fler ganger og ligger å truer i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2009 #2115 Del Skrevet 1. april 2009 L er hjemme fra barnehagen i dag. Har feber, hoster og er slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2009 #2116 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke så vanskelig å regne ut om du bare har hatt en arbeidsgiver. Bare å taste inn tallene fra årsoppgjørslappen og se hva du får. OG så legge til det fra foreldrefradraget og betalte renter. Jeg skjønte ikke dette jeg... Fikk selvangivelsen i dag, og er veldig nysgjerrig... Kan du forklare igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2117 Del Skrevet 1. april 2009 Gå inn på skatteetatens sider og finn frem den der kalkulatoeren for skatt i 08 og så taster du inn inntekt, hva du har betalt i skatt og fradrag (et barn i 08 gir 25000 i fradrag.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2009 #2118 Del Skrevet 1. april 2009 Gå inn på skatteetatens sider og finn frem den der kalkulatoeren for skatt i 08 og så taster du inn inntekt, hva du har betalt i skatt og fradrag (et barn i 08 gir 25000 i fradrag.) Takk! ble litt vanskelig siden jeg må fylle ut mannens også, og han var selvstendig og har ikke blitt lignet enda. Prøvde meg litt sånn fritt og fikk - 73 000, så jeg håper jo jeg har gjort en stor feil eller ti..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2119 Del Skrevet 1. april 2009 ja la oss håpe du har gjort en feil eller ti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2009 Forfatter #2120 Del Skrevet 3. april 2009 Har en sinnsyk urinveisinfeksjon - vært hos legen i dag og fått selexid. Håper det gir seg snart. Verker i korsryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå