Gå til innhold

livet og tidsklemma

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja, og på tirsdag kommer det en Janome Décor Computer 4100 m/bonuspakke verdi ca. kr. 700 i hus :) Fikk 1400 kr i innbytte for min, som mamma kjøpte for 1900 for snart tre år siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for koselig besøk i går! Og for den fine buksa til A! Gleder meg til å bruke den masse :) Jeg (eller mamma, egentlig) har forresten en bok fra 70-tallet med oppskrifter på barnetøy. Du kan låne den hvis du vil :)

Skrevet

ja gjerne, om det ikke er den jeg har? Dansk bok jeg har. Børnetøy du kan sy selv, eller no sånt ;)

Skrevet

Jeg tror ikke den heter det, men er ikke helt sikkert. Skal ta en titt etter den etterpå.

Skrevet

Oi, jeg vant på extraen :) hele 210 kr.

Skrevet

Kjæresten har fått inn bud på leiligheten sin, til prisantydning og på første visning. Så da blir det jakt på felles sted :)

Tipper det blir noe i et rekkehus på Lisleby/rolvsøy området. M har sansynligvis fått barnehageplass på Rolvsøy fra høsten :)

Skrevet

Jeg har kjøpt Marimekko stoff i gamlebyen i dag. Tror jeg har nok "ola"stoff så blir det ola oppe og mari nede ;)

Tror jeg klarer å forminske :) Mulig du må måle å se hvor stort det er i de størrelsene jeg skal lage i da.

62 eller 68 forresten?

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Vente og se hvor stor hu er når hu kommer kasnkje? Er jo ingen vits å lage det i for stor str...

Ola oppe hvor? Og Marimekko?

Skrevet

Gratulerer med ny maskin. Det er mye moro man kan ha når maskinen gir muligheter.

Skrevet (endret)

Ha litt Marimekkostoff og prøve selv? Eller ønsker hun seg sånn i bursdagsgave kanskje?

Endret av liv
Skrevet

Hmmm... Må tenke litt på det :)

Men hadde vore gøy å få lånt nokre av alle dei flotte oppskriftene dine! *sikle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...