Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da var marken syk igjen. Han er i grei form men har feber. De ringte fra barnehagen i går like før jeg skulle reise fra jobb og sa at gutten har vært i dårlig form hele dagen og nå var han varm også. Så da var det bare å skaffe vikar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest ¤bella¤

Kos dere, og hils!

her snør jeg inne. Ser snart ikke over rekverket på terrassen...Samboern er på pilketur og kommer hjem i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M kosa seg max i bursdag og sovna selvsagt på vei hjem selv om jeg satt bak og prøvde å holde han våken.. Ble ikke lange luren (10 min) men han holdt det gående til halv ni i går kveld alikevel. Ligger i senga si og leker da.

I dag skal vi til mormor(min mor). Først skal vi ake og så skal vi spise middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er veldig bra :) Et jobbintervju til neste uke også, ren jente gruppe på institiusjon (ikke medlever), mest jenter som er tvangsgiftet og har rømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med en rispose nå. Tenkte å lage den for å øve på litt kantbåndlaging, aplikering (hvordan skrives det?) og sånt

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig bukse. Sydde en god del barneklær da barna var små. Og nå finnes det jo også mange morsomme merker å sy på, hvis man ikke vil lage noe selv.

Lykke til med intervjuet torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driver jeg på en sparkebukse uten ben, brun med bamser på. Tror den blir fin. Er i str. 6mnd. Tenkte at A til Søndagsengel kunne få den. Får øvd meg på både kantbåndlaging, sying og foring, knappehulllaging mye :) Morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...