Murmelmy Skrevet 18. juni 2010 #2221 Del Skrevet 18. juni 2010 Vi jobber nå får å få til et "felles" mottak for stat og kommune. Vår leder blir lønnet 50/50 for å få til en sammensveiset gjeng. Vi skal jo være "en front" nå, men det er ennå "vi" "oss" "de" og "dem"-mentalitet. Jeg vet ikke helt hvordan det vil bli, da vi ikke er helt i gang ennå. Vi har forskjellige sentralbord osv. MEN, alle klienter kommer inn i et felles mottak. Til nå har de trukket kølapp til stat og kommune, men tror nå at alt skal bli ett. Altå, ingen vi og dere lengre. Min fordel er jo at jeg vil ha sosialfaglige i tillegg til trygd. De andre kan jo kun sitt egete og vil måtte lære Arene til fingerspissene (altså, de kommunale) m.m. Blir uansett spennende fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #2222 Del Skrevet 18. juni 2010 Vi har ett sentralbord, sånn felles for alle navkontorene i østfold, hedemark og buskerud(mulig fler?). Og et kølappsystem og 4 disker. Trenger de mye hjelp eller har spørsmål ut over de enkleste så får de ny kølapp, da er det fordelt på sosial, trygd og arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. juni 2010 #2223 Del Skrevet 18. juni 2010 Er dere nyetablerte, murmelmy?? Trodde alle hadde felles telefon via kundesenteret jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. august 2010 Forfatter #2224 Del Skrevet 29. august 2010 Det er tre fylker som har via kundesenteret ISS, men hele landet skal på etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå