Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guff på med dobbel dose nå i starten, for å få igang prosessen. det anbefalte min lege, har hatt masse selexid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg kom hjem far ferie i natt så har jeg ikke merket noe enda ;) Men det er alltid fint med nye medlemmer.

Markus har fått øyekatar... Typisk når legen er stengt. stått i kø på legevakt på telefon lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har Marken 39.9 i feber... Så jeg tror nok ikke vi kommer oss på barselsbesøk på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Får ta en liten oppdattering. Her er alt bare fint. Jeg syr og koser meg. Pakker og styrer. Vi hadde egentlig avtalt overtagelse 15 mai men da skjer det mye i barnehagen, så er det 16 mai og 17 mai som også er aktive dager så vi tar sansynligvis over til fredagen.. Og jeg har ikke begynt å pakke alt enda. Men det er jo ting vi bruker da. Har pakket ned finservise og glass, filmer og sånt, litt pynteting også. Tenkte å ta noe i kjøkkenskapet etterhvert også. Men selv om vi tar over så flytter vi ikke inn med en gang. Vi må pusse, male og ordne litt. Har avtalt med stesvoger som er maler og skal ta taket så vi slipper det sølet, så blir det bra med en gang i stede for at vi som ikke har gjort det der før skal rote med maling i taket (og da sikkert i håret og på gulvet...)

Ellers så er Marken under utredning for dårlig språk. Det er jo ikke noe nytt, venter fortsatt på tilbakemelding fra ppt om når de kommer for å se på han. Han hat tonefallet i ordene men det er ikke ord men babling. Mye babling hele tiden. Forstår noe han sier i og med at han har tonefallet da. Han er hørselstestet og hører helt fint, og det merker jeg hjemme og.Kan f.eks høre fuglene når vi er inne og løper til vinduet for å se.

Nå skal jeg lage meg litt mat og se cæsar i reprise, i går var det jo fotball. Så skal jeg:

Sette på vask

pakke to esker

legge sammen tøy

Henge opp tøy

Målet er å være ferdig til tre (cæsar er ferdig kvart over ett om jeg ikke husker feil) og så hente gullet i barnehagen og starte på middagen. Det blir nakkekotteletter og nypoteter med peppersaus. Var tilbud på nakkekotteletter i butikken i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pusser, teiper og maler. Pakker og styrer ;) Maleren har tatt første strøket på taket, og annet strøk noen steder. Skal ta kjøkkenet i morgen og gangen nede. I gangen ble det et stort hull etter lampen i taket så det ble litt ekstra jobbing. Han helsparkler også en vegg for oss. Den må pusses og males med grunning igjen før tapeten skal på.

Soverommene er ferdig så da kan vi i teorien bare bære og flytte inn ting på de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for i går! Dere har fått dere et kjempekoselig hus som jeg gleder meg til å komme på besøk til når dere har flytta inn! Jeg likte området godt også, det virket veldig barnevennlig! :)

ps: i dag har vi planta gressløk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst å vaske rundt leiligheten for pussestøv? Blir en del støv av helsparkling ja. OG det skulle jeg gjøre i dag, i morgen og på onsdag men M har fått feber og vil ikke spise. Tar seg en slurk drikke og sier auuuuu så jeg antar det er halsen som er vond! Han er i god form men nå har han også spist paracett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...