liv Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2081 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kan ta med meg boka og bladene - så kan du tegne av de du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mars 2009 #2082 Del Skrevet 16. mars 2009 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 17. mars 2009 #2083 Del Skrevet 17. mars 2009 Veldig fin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2009 #2084 Del Skrevet 17. mars 2009 Så fin kjole! Heldig tantebarn Ble det salg av leiligheten? Så gøy at dere skal kjøpe noe sammen! Skal dere se på den du viste meg på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2085 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) ja, leiligheten er solgt Bankdamen måtte ta opp lånesøknaden med ansvarlig i banken, men regnet med at det var i orden. Skal høre om vi får sett på den i løpet av denne uka. Endret 17. mars 2009 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #2086 Del Skrevet 19. mars 2009 VI har fått lånet - og funnet sted vi vil kjøpe Endeleiligheten i et rekkehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. mars 2009 #2087 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Høres bra ut, men ikke for å ødelegge gleden, men bør du ikke få deg en jobb før dere tar opp lån og kjøper? Eller har du kanskje fått deg jobb? Endret 20. mars 2009 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2088 Del Skrevet 20. mars 2009 Damen i banken sa at jeg hadde såpass bra dagpengegrunnlag at det ikke var noe problem Og med overgangstønad og sånt så har jeg like mye utbetalt som jeg har når jeg er i full jobb. Overgangstønaden forsvinner etter et år som samboere så da har jeg det en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. mars 2009 #2089 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Damen i banken sa at jeg hadde såpass bra dagpengegrunnlag at det ikke var noe problem Og med overgangstønad og sånt så har jeg like mye utbetalt som jeg har når jeg er i full jobb. Overgangstønaden forsvinner etter et år som samboere så da har jeg det en stund til. En ting er hva hun sier, men det er jo lov til å tenke selv. At du har godt grunnlag for dagpengegrunnlag er greit nok det, men er det ikke greit å få seg en jobb før man kjøper? Endret 20. mars 2009 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2090 Del Skrevet 20. mars 2009 jeg har rett på dagpenger i nesten to år til... Så innen da så har jeg nok jobb. Jeg tar jobb i barnehage til høsten om jeg ikke får noe innen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 20. mars 2009 #2091 Del Skrevet 20. mars 2009 jeg har rett på dagpenger i nesten to år til... Så innen da så har jeg nok jobb. Jeg tar jobb i barnehage til høsten om jeg ikke får noe innen da. ja, ja. Deg om det. Når man har det så himmla travelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mars 2009 #2092 Del Skrevet 20. mars 2009 Har dere lagt inn bud nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2093 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja men det ble avslått - la inn godt under prisantydning. Venter litt før vi byr igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2094 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva har dere gjort i helgen da? Vi har vært på kafe med en kompis og besøk hos et vennepar som har en gutt på 10 mnd. Han har lånt en del leker og Markus husket de tydligvis igjen og var vist ikke helt villig til å dele på de. I dag skal vi slappe av hjemme frem til etter middag og da skal M til pappan min og vi skal på fotballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. mars 2009 #2095 Del Skrevet 22. mars 2009 Så gøy med fotballkamp Vi har akkurat vært hos svigers og hentet L, som sov hos dem i natt. I går hadde vi besøk av et vennepar (M som gikk i klassen din), og det var veldig koselig. Har ellers kosa oss masse i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. mars 2009 #2096 Del Skrevet 22. mars 2009 Bortsett fra å rydde har jeg gjort fint lite denne helgen. Halvdelen og Frøkna er på kampen, men jeg ble hjemme denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2097 Del Skrevet 23. mars 2009 Var gøy på kamp, synes det er rart at folk går fem min før kampen når fulltid, i allefall når det er tydelig at det blir ca 5 min overtid også. Glad vi ble og så siste målet Men fy så surt det var. Hadde stilongs og sitteunderlag for stolene er så sure. Men kaldt på beina. I dag våknet M kl 6. Vi koste litt i senga, kledde på og da ville han i barnehagen så da ble det tidlig i barnehagen i dag. Henter han tidlig etterpå og så skal vi ut å se etter sko til oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2098 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper selvangivelsen kommer i dag, får igjen i allefall 10 000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 23. mars 2009 #2099 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper selvangivelsen kommer i dag, får igjen i allefall 10 000 Kom den? Ikke sett noe til den her enda.... Kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. mars 2009 #2100 Del Skrevet 23. mars 2009 KI sier han har sett at de ikke sender ut i østfold før 31 mars??? Æsj, vil ha den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå