Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

ja, og på tirsdag kommer det en Janome Décor Computer 4100 m/bonuspakke verdi ca. kr. 700 i hus :) Fikk 1400 kr i innbytte for min, som mamma kjøpte for 1900 for snart tre år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig besøk i går! Og for den fine buksa til A! Gleder meg til å bruke den masse :) Jeg (eller mamma, egentlig) har forresten en bok fra 70-tallet med oppskrifter på barnetøy. Du kan låne den hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjerne, om det ikke er den jeg har? Dansk bok jeg har. Børnetøy du kan sy selv, eller no sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten har fått inn bud på leiligheten sin, til prisantydning og på første visning. Så da blir det jakt på felles sted :)

Tipper det blir noe i et rekkehus på Lisleby/rolvsøy området. M har sansynligvis fått barnehageplass på Rolvsøy fra høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Legger inn en sommerbestilling jeg, så kan du jo se hva som er mest fristende å sy ;)

Nr 1 og Nr 4

12,15 og 18 var også fine, men det ser ut til at de er for store i str, om du ikke klarer å minske det da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Marimekko stoff i gamlebyen i dag. Tror jeg har nok "ola"stoff så blir det ola oppe og mari nede ;)

Tror jeg klarer å forminske :) Mulig du må måle å se hvor stort det er i de størrelsene jeg skal lage i da.

62 eller 68 forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Vente og se hvor stor hu er når hu kommer kasnkje? Er jo ingen vits å lage det i for stor str...

Ola oppe hvor? Og Marimekko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ha litt Marimekkostoff og prøve selv? Eller ønsker hun seg sånn i bursdagsgave kanskje?

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Må tenke litt på det :)

Men hadde vore gøy å få lånt nokre av alle dei flotte oppskriftene dine! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...