Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg ta det på sparket i mårra i såfall??

Kom plutselig på at hele søndagen faller bort i selskap og at jeg må bake. Og jeg må helt seriøst få gjort endel nede. Og orker ikke ta i ett tak på ukedagene, må bruke helga.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi er egentlig klare for besøk, vi! Koselig for L at M kommer også, det er jo nesten bare voksne som titter innom her :) Men dere må være helt friske, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ja det var det da ;) Han er i form igjen nå. Men jobber sent et par dager nå, men kanskje på fredag?

Svigermor kommer på fredag og blir her til søndag, så da passer det ikke. Men en dag neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sikkert mulig, tror jeg har tidligvakt på tirsdagen. Da er jeg ferdig halv to, hente M kvart over to og kan være hos dere etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sikkert mulig, tror jeg har tidligvakt på tirsdagen. Da er jeg ferdig halv to, hente M kvart over to og kan være hos dere etter det.

Tror jeg må se det an litt. L. er i barnehagen på den tiden, og foreløpig har det vært mannen som har hentet, siden jeg ikke vil ta med lillebror enda. L er nemlig sjalu, og vi synes det er lurt å vente litt med å ta med lillebror inn på hans "arena". Mannen skal nok på jobb på tirsdag, og da henter han ikke før ca 16. Kanskje vi heller skal prøve en lørdag, så kan vi være ute og leke mens mannen har lillebror? Ønsker meg mer tid med bare L, skjønner du, tror vi trenger det begge to... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...