Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja da, og deilig å ha fri på fredag også. :)

Marken er nå hos morfar og koser seg. Sikkert på vei i senga. Plan.dag i hans barnehage i morgen. Nå skal vi se film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spyr*

kvalm og kastet opp to ganger i morges, løs i magen også. Kjæresten starta i to tiden i natt og jeg to timer etter. Glad M er hos pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre i dag :) Jeg har egentlig ikke mer jobbing på Hvaler men får ringe å høre om hun jeg jobber for har mer sykemelding etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbe til praksis er i orden. Akkurat nå kan det ta et par uker, og jeg har jobb til 16. først og fremst. Senvakt i dag. M på fanget som spiser frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe ut måneden i allefall :)

Jeg våknet av klokka kl 5:45 og stod opp. Tidligvakt og super trøtt. Ser døra til soverommet til guttungen står åpen og der var senga til M tom... Skyndet meg å kjenne på utgangsdøra og den var heldigvis fortsatt låst. Titta rundt i 1 etasje der vi har soverommene men ingen guttunge.. Oppe i sofan i stua satt han og smilte lurt. Gudene vet hvor lenge han har vært våken... Men han begynte å gjespe i halv tolv tiden og sovnet rett etter lunsj, (spiser tolv) og sov fortsatt når jeg hentet han kvart over tre! Det er lenge for en som sjelden sover i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da kan lenke være smart. Har satt på grinda opp igjen så han kommer seg ikke opp trappa i natt i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan står det til med dere? I morgen må mannen en tur til verkstedet der hvor dere bor, så hvis dere er hjemme en times tid på dagen, kunne kanskje L og jeg kommet innom og hilst på imens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser ut til at vi er hjemme :) Har tenkt meg en rask tru innom nicolaysen på formiddagen om jeg ikke får svar på telefon. De har reimadresser og salg ;) Sjekke om de har størrelsen til marken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...