iss Skrevet 4. januar 2009 #1981 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja men det valget har vi jo gjort selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1982 Del Skrevet 4. januar 2009 ja da, og deilig å ha fri på fredag også. Marken er nå hos morfar og koser seg. Sikkert på vei i senga. Plan.dag i hans barnehage i morgen. Nå skal vi se film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. januar 2009 #1983 Del Skrevet 4. januar 2009 Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2009 #1984 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt å være barnefri innimellom, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1985 Del Skrevet 5. januar 2009 *spyr* kvalm og kastet opp to ganger i morges, løs i magen også. Kjæresten starta i to tiden i natt og jeg to timer etter. Glad M er hos pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1986 Del Skrevet 5. januar 2009 og frokosten kom i retur ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. januar 2009 #1987 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år snuppa! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2009 #1988 Del Skrevet 6. januar 2009 Æsj da! Er formen bedre i dag? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #1989 Del Skrevet 6. januar 2009 Mye bedre i dag Jeg har egentlig ikke mer jobbing på Hvaler men får ringe å høre om hun jeg jobber for har mer sykemelding etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2009 #1990 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper de har mer jobb til deg da! Hvis det er det du vil? Fint at formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1991 Del Skrevet 7. januar 2009 jobbe til praksis er i orden. Akkurat nå kan det ta et par uker, og jeg har jobb til 16. først og fremst. Senvakt i dag. M på fanget som spiser frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1992 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal jobbe ut måneden i allefall Jeg våknet av klokka kl 5:45 og stod opp. Tidligvakt og super trøtt. Ser døra til soverommet til guttungen står åpen og der var senga til M tom... Skyndet meg å kjenne på utgangsdøra og den var heldigvis fortsatt låst. Titta rundt i 1 etasje der vi har soverommene men ingen guttunge.. Oppe i sofan i stua satt han og smilte lurt. Gudene vet hvor lenge han har vært våken... Men han begynte å gjespe i halv tolv tiden og sovnet rett etter lunsj, (spiser tolv) og sov fortsatt når jeg hentet han kvart over tre! Det er lenge for en som sjelden sover i barnehagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. januar 2009 #1993 Del Skrevet 8. januar 2009 Godt han ikke hadde muligheten tuslet ut! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1994 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir kjøp av sikkerhetslenke i morgen for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2009 #1995 Del Skrevet 8. januar 2009 Vi bør nok også kjøpe sikkerhetslenke, siden L har lært seg å åpne trappegrindene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #1996 Del Skrevet 8. januar 2009 ja da kan lenke være smart. Har satt på grinda opp igjen så han kommer seg ikke opp trappa i natt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. januar 2009 #1997 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er jo ganske skummelt at går i trappa i halvsøvne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. januar 2009 #1998 Del Skrevet 12. januar 2009 Skummelt med slike små vandrere. Men han var sikkert kjempefornøyd, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. januar 2009 #1999 Del Skrevet 16. januar 2009 Hvordan står det til med dere? I morgen må mannen en tur til verkstedet der hvor dere bor, så hvis dere er hjemme en times tid på dagen, kunne kanskje L og jeg kommet innom og hilst på imens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2000 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja det ser ut til at vi er hjemme Har tenkt meg en rask tru innom nicolaysen på formiddagen om jeg ikke får svar på telefon. De har reimadresser og salg Sjekke om de har størrelsen til marken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå