søndagsengel? Skrevet 20. desember 2008 #1961 Del Skrevet 20. desember 2008 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. desember 2008 #1962 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg skulle spørre deg om hvordan det hadde gått, men ser at dren er satt inn og alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #1963 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vært uten nett så jeg fikk ikke sagt fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2008 #1964 Del Skrevet 23. desember 2008 Hei! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Håper dere får en koselig jul, og at lillegutten (som ikke er så liten lengre) utvikler språket som forventet. God jul til deg og lille gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. desember 2008 #1965 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg en god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #1966 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Nei lillegutt er ikke så liten lenger. Lenge siden du så han nå Takk for julehilsner. Vi skal feire hos mamma sammen med søstern og ei gammeltante Det blir nok koselig. Og ønsker alle som er innom en god jul Endret 24. desember 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. desember 2008 #1967 Del Skrevet 24. desember 2008 Har sett bildene i bloggen ja, så vet han er blitt større. Men det er rart med det. Jeg pleide å passe ei lita jente da jeg var rundt 13 år, da var hun 2 år. I mine øyne er hun fortsatt 2 år, siden jeg aldri har sett henne siden. Men det er koselig å se bilder av gutten din, og følge med litt. Kos dere masse i dag og dagene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #1968 Del Skrevet 26. desember 2008 Nye bilder der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #1969 Del Skrevet 30. desember 2008 Og da var julebildene i bloggen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. januar 2009 #1970 Del Skrevet 1. januar 2009 Koselig å titte! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2009 #1971 Del Skrevet 1. januar 2009 Et nytt år har startet. Og da vil jeg ønske deg Et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #1972 Del Skrevet 2. januar 2009 takk. Lurer på om M skal dra en liten tur i barnehagen i dag så jeg får ryddet vekk julen og ryddet vekk gamle leker på rommet hans. *tenker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. januar 2009 #1973 Del Skrevet 2. januar 2009 SÅnt kan være greit å få unna uten å ha små hjelpere hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1974 Del Skrevet 4. januar 2009 ja M var i barnehagen fra 10 til kvart på et. Fikk vasket og ryddet litt og ordnet lekene hans! Ikke helt fornøyd med at det ikke var noen voksne fra M sin avdeling der, de hadde slått sammen avdelingene. I morgen har barnehagen planleggingsdag (kurs) og dermed er barnehagen stengt. M skal til bestefar (min pappa). Siden jeg har tidligvakt på mandag så skal han overnatte. Jeg måtte ellers levert han kl seks så da er det jo bedre at han overnatter og får sove til åtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. januar 2009 #1975 Del Skrevet 4. januar 2009 Det var ingen fra deres avdeling den dagen i romjulen du var hjemme heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1976 Del Skrevet 4. januar 2009 Så han kom ikke? Ringte de eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. januar 2009 #1977 Del Skrevet 4. januar 2009 Jo, barnet var der. Men han gikk jo på din avdeling og siden du var hjemme så var det jo ingen voksne fra hans avdeling heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1978 Del Skrevet 4. januar 2009 men i jul og helligdager så skal en jo ikke tenke sånn Er felles alle barna da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. januar 2009 #1979 Del Skrevet 4. januar 2009 Joa, men fredagen er også en inneklemt dag. Vi måtte også krysse av for denne dagen da vi skulle bestemme feriedager for skjønningen. Dagen ble spesiell fordi den ble sånn inneklemt og mange tar også den dagen fri. Jeg som ansatt hadde satt pris på at bemanningen også ble vurdert på en slik dag slik at man kanskje kunne fått fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #1980 Del Skrevet 4. januar 2009 Fredag 2 jan ja, den er inneklemt. Vi må jo ta den igjen vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå