Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi!

Håper dere får en koselig jul, og at lillegutten (som ikke er så liten lengre) utvikler språket som forventet.

God jul til deg og lille gutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lillegutt er ikke så liten lenger. Lenge siden du så han nå ;)

Takk for julehilsner. Vi skal feire hos mamma sammen med søstern og ei gammeltante :) Det blir nok koselig.

Og ønsker alle som er innom en god jul

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett bildene i bloggen ja, så vet han er blitt større. :) Men det er rart med det. Jeg pleide å passe ei lita jente da jeg var rundt 13 år, da var hun 2 år. I mine øyne er hun fortsatt 2 år, siden jeg aldri har sett henne siden. ;) Men det er koselig å se bilder av gutten din, og følge med litt.

Kos dere masse i dag og dagene som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.

Lurer på om M skal dra en liten tur i barnehagen i dag så jeg får ryddet vekk julen og ryddet vekk gamle leker på rommet hans. *tenker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja M var i barnehagen fra 10 til kvart på et. Fikk vasket og ryddet litt og ordnet lekene hans! Ikke helt fornøyd med at det ikke var noen voksne fra M sin avdeling der, de hadde slått sammen avdelingene.

I morgen har barnehagen planleggingsdag (kurs) og dermed er barnehagen stengt. M skal til bestefar (min pappa). Siden jeg har tidligvakt på mandag så skal han overnatte. Jeg måtte ellers levert han kl seks så da er det jo bedre at han overnatter og får sove til åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, barnet var der. Men han gikk jo på din avdeling og siden du var hjemme så var det jo ingen voksne fra hans avdeling heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men fredagen er også en inneklemt dag. Vi måtte også krysse av for denne dagen da vi skulle bestemme feriedager for skjønningen. Dagen ble spesiell fordi den ble sånn inneklemt og mange tar også den dagen fri. Jeg som ansatt hadde satt pris på at bemanningen også ble vurdert på en slik dag slik at man kanskje kunne fått fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...