Gjest ¤bella¤ Skrevet 26. november 2008 #1941 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå er jeg ferdig med julegavene til deg Samboern skal sjekke pris på ipod når han kommer hjem fra jobb. Hadde ikke tid nå men han har jo tilgang her hjemme også Hav skal du gi til pappa og o? Endret 26. november 2008 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. november 2008 #1942 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg lurte på om jeg skulle sy et legoteppe til Leon om det ville bli brukt, i julegave. Legoteppe er sånt stort rundt teppe som en leker på og så kan en bare stramme snorene så det blir en slags sekk og henge det opp på veggen med all legoen inni. Å ja, det hadde vært helt topp!! Husker at venninna mi hadde et sånt, og det var kjempekjekt! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1943 Del Skrevet 27. november 2008 19.desember skal Marken legge inn dren. Har vært på Volvat i dag og han har masse vann i begge ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1944 Del Skrevet 27. november 2008 Skal se hva jeg får til jeg da Søndagsengel Se om jeg finner et kult stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. november 2008 #1945 Del Skrevet 28. november 2008 19.desember skal Marken legge inn dren. Har vært på Volvat i dag og han har masse vann i begge ørene. Han jeg er støttekontakt for fikk lagt inn dren da han var på den alderen, og etter det kom språket kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 28. november 2008 #1946 Del Skrevet 28. november 2008 Han jeg er støttekontakt for fikk lagt inn dren da han var på den alderen, og etter det kom språket kjempefort! Så godt å høre! Er så glad for at det ikke var værre jeg Stakkars lille klumpen som nesten ikke hører noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. november 2008 Forfatter #1947 Del Skrevet 30. november 2008 Vi har hatt kjærestehelg i gøteborg. Handet litt julegaver og kost oss bare oss to. Var på julemarked på liseberg også Koselig å komme hjem til gullet igjen også da. Hvor var julegavelisten min igjen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. november 2008 #1948 Del Skrevet 30. november 2008 Så koselig!! Julemarkedet i Gøteborg er så stemningsfullt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2008 #1949 Del Skrevet 1. desember 2008 Koselig med kjærestehelg. Og godt at det ikke er verre enn at ting vil rette seg med dren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1950 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Julegaveliste; Kjæresten; Kan hende han ser her? Markus sine "søskenbarn" PH; Duplo ting F; Dublo ting C; Bil AB; kjole N; Helikopter (A; film?) H; Gavekort på cd? HE; Pysj/nattkjole? Venners barn E; Klær H; Mikke mus klubbhus fly L; Sy Legoteppe Søsken; A; FFK Drakt C; FFK Drakt E; **** E's kjære... Aner ikke "Foreldre" Mamma og mannen; Liten støvsuger, skreller, bilde av M Pappa; Parfyme og bilde O; Kremer Andre; Venninne T; glass Venninne K; Aner ikke Tante T; Kalender og bilde (mangler ramme) Endret 4. desember 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1951 Del Skrevet 3. desember 2008 Og da var marken syk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #1952 Del Skrevet 4. desember 2008 Da var teppet til Leon snart ferdig. Jeg må bare lage snøre og banke inn ringene i hullene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. desember 2008 #1953 Del Skrevet 7. desember 2008 Det var en god ide, det teppet. Ok at jeg "stjeler" den? Bruker du et krafitg bomullsstoff, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #1954 Del Skrevet 9. desember 2008 Kraftig bomullstoff ja. Bare stjel du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1955 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Julegaveliste; Kjæresten; Kan hende han ser her? Markus sine "søskenbarn" PH; Duplo ting F; Dublo ting C; Bil AB; kjole N; Helikopter A; Cars ting H; Gavekort på cd? HE; gavekort Venners barn E; Klær H; Mikke mus klubbhus fly L; Sy Legoteppe Søsken; A; FFK Drakt C; FFK Drakt E; **** E's kjære... Aner ikke "Foreldre" Mamma og mannen; Liten støvsuger, skreller, bilde av M Pappa; Parfyme og bilde O; Kremer Andre; Venninne T; glass Venninne K; Aner ikke Tante T; Kalender og bilde (mangler ramme) Ferdig til alle unntatt svogern, K og ramme til Tante R. De andre får ikke ramme for de kan kjøpe noen som passer til eget interiør Da skal jeg stikke å pakke inn og så finne postkontoret Endret 11. desember 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #1956 Del Skrevet 11. desember 2008 Da var ramme til Tante ferdig. Dyrt med ukurante mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 11. desember 2008 #1957 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for julekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. desember 2008 #1958 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er så koselig å få bilder i gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 20. desember 2008 #1959 Del Skrevet 20. desember 2008 Til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #1960 Del Skrevet 20. desember 2008 Takk Silmarill. Marken har fått dren i ørene. Det har gått over all forventning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå