Gå til innhold

livet og tidsklemma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg, som har kjørt veien i flere år, tenker ikke over det engang ;) Men nå er vel du ikke vant med å kjøre til jobb, du tok vel trikk og sånn før. Det er vel mindre kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 januar kommer hun jeg er vikar for tilbake. Buss og t-bane, eller buss og buss ;) Når en må bytte hvert 7 minutt så går tiden fort

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spretter faktisk opp halv seks jeg! Tror aldri det har skjedd før :ler: Men det å være mamma har gjort at det er lettere å stå opp gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Liv!

Aldri lest dagboken din før, men i kveld ble det jammen meg fredagkveldssysselen!

Må bare si jeg er imponert over hvordan du gir uttrykk for å takle all sykdommen i heimen. har jo fått med meg at du selv sliter med astma- så noe erfaring har du jo sikkert. Men samtidig er jo det ekstra imponerende!

Håper du får en strålende fin helg- takk for innblikket!

(Og litt misunnelig på syingen din. Selv er jeg på nivået hvor jeg ikke engang vet hva å tråkle egentlig er- bare hørt ordet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, liv er i live ;)

Bare mye å henge fingrene i og så blir det en del filmer med kjæresten i stede for å sitte her på kveldene, og dagtid jobber jeg jo. Ettermiddagene går med i dragsuget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Går bra ja - bare ikke så mye på nett om dagen :) Hjemme med halvsyk Mark i dag. Regner med at det blir barneahage i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på om jeg skulle sy et legoteppe til Leon om det ville bli brukt, i julegave. Legoteppe er sånt stort rundt teppe som en leker på og så kan en bare stramme snorene så det blir en slags sekk og henge det opp på veggen med all legoen inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...