Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

den lille delen var litt mindre enn på baluba men totalt var det noe alla baluba ja, bare litt større.

Skrevet

Eg har forresten funne to smokkar for M her. Skal eg senda dei bortover?

Skrevet

ingen vits. Porto blir jo dyrere enn nye ;)

Skrevet (endret)

En blå Mobywrap, en slynge, en ergo todler og symasking så jeg syr det du vil ha ;)

Endret av liv
Gjest ¤bella¤
Skrevet
En blå Mobywrap, en slynge, en ergo todler og symasking så jeg syr det du vil ha ;)

Good :)

Vet ikke hva jeg ønsker jeg. Men det lange blå stoff-stykket tror jeg blir uaktuelt. Var så kronglete, men alt annet som passer spedbarn er fint :)

Skrevet

Det tykke blå er det som er lettest å bære små i da ;) Det er det som er best første to/tre månedene. Går fort på og kan ammes i. Men jeg kan lage en nyfødt MT til deg også i de farger du ønsker. Må bare finne ut om det er gutt eller jente i magen din først kjære lillesøster.

Skrevet

Lag sjaltai då! Den er så god å bæra i! :hjerte:

Eg kan forresten bæra E i frosk fremdeles i den, for det er så breitt panel. :)

Skrevet

Og lommeslynga du laga til meg, liv, er på ein god andreplass! Den er så lett å svippe over hovudet og smette babyen nedi. Går på to-tre sekundar. :)

Skrevet

Hun kan få den lommeslynga jeg har liggende her ;) Vi er jo sånn ca samme størrelse sånn sett

Skrevet

Sjaltai - jo det kan jo være noe. Må titte litt nærmere på din da. Kommer du på tur hit snart? :P

Skrevet

Husk at jeg har en Mei Tai her, som jeg lånte av deg da M fremdeles var for liten til å bruke den! Svart og turkis, tror jeg den er.

Skrevet

jepp :) Den trenger litt forbedringer for å bære en unge over 6-7 kg egentlig... Tror jeg...

Skrevet

Symaskin er en fin oppfinnelse. Man kan få mye fint ut av den. Kjolen så kos ut.

Har også vært på Eventyrfabrikken - med barnebarn. Det var nok mest stas for litt større barn, men LillePoden syntes det var moro å klatre i det lille lekehuset, så da måtte jeg krabbe etter.

Skrevet

Har du fått jobb??:) Syntes jeg leste det i dagboka til iss!

Skrevet (endret)

Kan svare jeg, fått dagsoppdrag av Adecco! Skal være i en bhg idag...

Endret av iss
Skrevet

Høres bra ut! Håper det blir noe mer langvarig snart, da! :)

Hva ønsker M seg til bursdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...