Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en halvtime å slå ihjel i morgen, så jeg tenkte å stikke innom en liten tur etter jeg har levert M, om det er greit. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kan overse ROT så ;) tøy over alt!

Skrevet

*legger sammen tøy*

*rydde, rydde rydde*

Jepp det er det kvelden består i dag ;)

Skrevet

Brette sammen tøy er kjempekjedelig. Jeg gjorde det lørdag.

Skrevet

Ikkje akkurat det kjekkaste, nei. Men godt når det er ferdig då! :)

Skrevet

Håper det er sånt som går fort over.

• 2 uker senere...
Gjest ¤bella¤
Skrevet
God morgon liv!

Tilbake på jobb i dag? :)

Vært hjemme fra jobb? Er du syk?

Skrevet

M var sjuk i går, men det ser ut som at dei er på jobb og i bhg igjen i dag :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet
M var sjuk i går, men det ser ut som at dei er på jobb og i bhg igjen i dag :)

Der ser du. Godt at det er noen av oss som er oppdatert ;)

Hvordan går det med sykedager på jobben din nå da? Han har jo vært temmelig mye syk i år.

Skrevet

Takk for besøket i dag, det var veldig koselig å se dere igjen! Gaven til leon er veldig populær, vi har brukt det masse i dag :jepp:

Skrevet (endret)

Har ikke skrevet så mye i det siste. Har hatt nok annet ;) Men jeg er innom og leser litt da.

Sitter å sikler på Iphone... Vil ha! Men har ikke penger til sånt før til sommeren eller noe. Noen som har lyst å låne meg 3000....

Endret av liv
Skrevet

Klart du kan låne av meg! Men då får du ikkje besøk i påsken.... ;)

Skrevet

Da vil jeg heller ha besøk :danse:

*lei av å ha lite penger*

Skrevet

*rydde rydde*

Huff, jeg er så ustrukturert i rydding at jeg blir jo aldri ferdig med et sted. Jeg tar med meg noe fra stua til kjøkkenet, setter inn og på oppvaskemaskinen, finner noe som skal på badet. Går på badet, plutselig sorterer jeg og setter på vaskemaskin, på stua og henger opp tøyet som var i maskinen. Tøyet som var på stativet må da legges sammen og bort - og vips har det gått en time og stua er fortsatt like rotete! Greit nok, det andre må også gjøres men det var jo stua jeg skulle rydde!

Skrevet
:fnise: Høres ut som meg.... Men jeg har forsøkt å være strukturert, men det fungerer ikke for meg. Funnet ut at jeg rydder i ett naturlig mønster jeg :ler:
Skrevet

Eg klarte å rydda strukturert i dag! :hoppe:

Sa til meg sjølv at kjøkkenet skulle bli ferdig før eg gjekk derifrå. Eg vaska av benk og bord og så samla eg alt som skulle vaskast på benken og det som skulle ut av kjøkkenet på kjøkkenbordet. Og så rydda eg.

Etterpå tok eg stova. Samla ting og tang på spisebordet, lettare å ta det derifrå enn frå golvet i min str... :lol:

Til slutt tok eg badet, ikkje så masse rot der, det er nok å rydda og vaska av vasken og speglet. Stellebordet er jo greit å rydda.

Så no er det berre støvsuging og golvvask som gjenstår, men det tek ikkje eg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...