Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, som du vet så valgte jeg og ikke søke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du bor allerede i Fredrikstad ;) Når en vil flytte så går det meste mens en søker seg videre :)

Skrevet

Jeg hørte i går at det skal lyses ut en i bvt i Sarp også snart. Ellers er det visst helt manko på lærere her...

Skrevet

men jeg har ikke noe ekstra pedagogikk da...

Skrevet

Du kan få litt av meg. Eg er inne i ein periode der eg angrar som ein hund på at eg valgte læraryrket...

Skrevet

Synes jeg stadig ser noe ledige stillinger i distriktet som er i retning av bvt, jeg.

Håper småtten snart blir bra igjen. Det er slitsomt for både mor og barn at barnet ikke er i form.

Skrevet

Det er nok datavirus dei har fått begge to. :ler:

Koss går det med gullet?

Skrevet
Synes jeg stadig ser noe ledige stillinger i distriktet som er i retning av bvt, jeg.

Håper småtten snart blir bra igjen. Det er slitsomt for både mor og barn at barnet ikke er i form.

Har automatisk mailvarsling på NAV og FINN på søket barnevern men det kommer veldig sjelden mail, og kommer det noe så er det somregel noe som krever masse erfaring eller ekstra utdanning.

Datavirus ja, har hatt det og denne uka ;) Men pc'ene er friskmeldte nå!

Da sover nurket endelig, sovnet fort da. Siden han har holdt meg våken siden fem så tror jeg at jeg skal ta en time i senga jeg og.

Skrevet

Håper du fikk litt søvn og at M snart er bra igjen.

Nå har dere jo helga på å bli bra!

:klem:

Skrevet
:) Ønsker dere en fin helg. Håper lillegutt blir fort frisk!
Skrevet
men jeg har ikke noe ekstra pedagogikk da...

Nei, men hvis det er så stor manko så bør de være veldig fornøyde med å få deg!! :jepp:

Skrevet

ser dere stillinger så er det lov å linke meg de ;)

Skrevet

Jeg vet at det blir noe i rygge\råde, men vet ikke om det utlyses... Send en åpen søknad???

Skrevet

Jepp... Men vet som sagt ikke om den utlyses...

Skrevet

Har Rygge og Råde felles barneverntjeneste?

Skrevet

Nei, det skilletegnet var ment som eller.... :fnise: Husker ikke hvem det var, men det var den som M fra klassen jobber i....

Skrevet

Det er ikke langt fra Fredrikstad, da.

Men en åpen søknad til bvt i disktriktet er kanskje ikke så dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...