Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempefint bilde!! Han har så blankt og fint hår, altså!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leon tror visst det er han som er på bildet :fnise:

Skrevet

ja, de er jo ikke helt ulike da, med hårfarge og sånt!

Skrevet

Nå begynner han å gli lang i luggen :fnise: Blir han forvekslet med jente???

Skrevet (endret)

Jente du liksom :ler: Husk at han er en liten rockemusiker!! :jepp: Og han har kjempefint hår! Så det så! :nei:

Endret av søndagsengel?
Skrevet

:ler: Ja, han har herlig hår altså! De krøllene er jo bare skjønne!! I motsetning til Skjønningen som har så rett hår at det står rett opp samme hvor langt det blir :ler:

Men han har jo langt lyst hår, og da kan jeg tenke meg at det er noen som tar feil...

Skrevet

Han har ikke blitt tatt for å være jente på evigheter! og luggen ble klipt lille julaften ;) Svigermor er jo frisør! Kan ikke ta for mye av gangen for da ser det rart ut i forhold til resten :) Men til sommern blir det barbermaskina... Ikke helt ned da selvsagt men jeg orker ikke tanken på surt svett hår!

Skrevet

Nei, er jo ikke så mye svette nå i kulda. Skjønner godt at det blir sommerklipp til sommeren ja. Men han har jo så nydelige krøller, så du får ta vare på en lokk eller to i album....

Skrevet

Ønsker deg og dine

Godt Nytt År

Gjest ¤bella¤
Skrevet

hvoran er det å være barneløs for en periode da?

Skrevet

Rart, veldig rart. Går å lister meg rundt så ikke jeg skal vekke han!

Skrevet

Har du barnefri? Deilig eller? Har du gjort av godklumpen da?

Skrevet

Det var planleggingsdag i barnehagen hans så han ble igjen hos mormor.

Nuh skal jeg legge sammen litt mer tøy. Det tar jo aldri slutt! Tøyet tørker så utrolig tregt her, gjerne halvannet døgn for en tykk genser!

Skrevet

Svarer deg her, jeg! Jeg vet ikke helt hva jeg får til i helgen. Søndag skal vi i bursdag kl 14, så det må i såfall bli på lørdag. Men må høre med mannen, vi har egentlig snakka om å dra til Kjerringåsen for å ake. Men det er jo ganske lenge siden sist vi møttes, og jeg har veldig lyst til å treffe dere igjen, altså! Svarer deg etterpå :)

Så egentlig var dette innlegget unødvendig, ser jeg nå :fnise:

Er M hos moren din enda? Har enda ikke vært borte fra Leon mer enn én natt av gangen, jeg :sjenert:

Skrevet

Når man har små barn, er det alltid en runde klær som skal vaskes. tørkes og brettes sammen. Det tar ikke slutt, liksom.

God helg

Skrevet

finnes det en automat som legger sammen tøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...