Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen planer i helga? Mamma lurer hele tiden på når vi kommer hjem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Falsk krupp går heldigvis over, og kald luft er god medisin. Satt mange netter i vinduet med mine håpefulle. Det er slitsomt, da, for det blir en del oppstykkede netter.

Astma er ikke moro, men begge mine har hatt lange perioder uten medisiner og uten plager. Hvordan går det med din astma?

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Får håpe på at han har arvet min astma, og ikke din ;)

Skrevet

Helga er litt usikker her enda, har flere løse ting vi burde gjort.. Men vet mer om ett par dager ;) Si ifra når dere er i byen da, så får vi se hva planene blir!

Skrevet

Vi skal i 50-årslag på søndag, men har ikke planer på lørdag. Si fra hvis dere skal "hjem" og har tid til å treffes! :jepp:

Skrevet (endret)

Koselig at dere stikker innom. Jeg har fått noe virus i halsen, satt seg på stemmebåndet så jeg er litt hes, tidligere i dag hadde jeg ikke stemme i det hele tatt... Ikke mye gøy i barnehage da så i morgen blir det å hvile stemmen etter avtale med legen.

Endret av liv
Skrevet

Ser ut til at dette er et virus under spredning. Sitter selv med tett nese og sår hals.

Å miste stemmen er ikke godt.

God bedring.

Skrevet

Håper du er bedre.

Ønsker deg en god helg

Skrevet

Stemmen er mye bedre nå, heldigvis.

Lurer litt på hvordan det blir med stilling av klokka og markus...

Skrevet

Ja det blir vel værst for meg som må opp tidligere enn vanlig på morran til han blir vant til det!

Skrevet

hmm, må vel pakke litt om vi skal til Bergen i morgen?

Skrevet

Takk for besøket! Beklagar at M vart sjuk. Koss går det med dåke? Kjenner du det også i halsen etterkvart?

Skrevet

Det er jo ikke deres feil at H smittet M :) Kjenner ingen ting i halsen men har hodepine... Men det tror jeg kommer av at M våknet så mange ganger i natt og jeg er vant til sammenhengende søvn.

Var koselig å komme på besøk, syke barn til tross.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...