Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det siss! Spiste litt god middag og sånt når M hadde sovnet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fler som er tidlig oppe ser jeg ;)

Gratulerer med bryllupsdag :D

Skrevet

Takk, tenk i går var 6 års bryllupsdag og om ikke lenge fyller Markus 1 år. Han er forresten ikke i form og sover litt nå. Er hes og grinete. Har litt høyre temp en vanlig, 37.8, men det regnes jo ikke som feber enda.

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen i går! :klemmer: Håper M ikke blir ordentlig syk! Her er vi forkjøla og slappe alle tre, og det er slitsomt! Ha en fin søndag!! :klemmer:

Skrevet

Markus sover sin andre lur nå. Han er tett i nesa og hes men den lille temperatursvigningen har gått ned igjen så vi satser på at det er en forkjølelse!

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag.

Håper det bare er en liten forkjølelse som feiler prinsen

Skrevet

Vi fikk brev om barnehageplass lørdag og nurket begynner i morgen! Her går det fort!

Skrevet

Oj - så flott, da. Blir jo noe nytt for dere, da, men det takler dere sikkert godt.

Skrevet

Så fint at dere har fått barnehageplass!! Blir spennende! var det den dere hadde på førsteønsket? Ligger den nærme der dere bor?

Skrevet

Vi har fått i den barnehagen i bydelen som ligger lengst unna med prioriet til overflytting så vi takker ja. Dagmammaen fikk også barnehageplass til sin sønn i helgen :)

Skrevet

Det var jo flaks. Og skal se det blir en åpning der dere ønsker plass.

Skrevet

Har det gått bra med barnehagestart?

Skrevet

Ja alt går bra. M er der aleine nå. I går satt jeg bare inne i barnehagen mens han var der ute og lekte og i dag var jeg ute en halvtime med M og satt inne en halvtime. Alt gikk fint så nå er jeg hjemme en tur og M er igjen i barnehagen.

Skrevet

Da går det sikkert bra med ham som barnehagebarn. Trygge barn takler slikt ganske greit, og du har jo gitt ham en god plattform.

Skrevet

Hei Markus!! Det er klart jeg vil komme i bursdagen din! :jepp: High five fra Leon!

:ler:

Skrevet

takk for det. Lørdagen var ikke helt bra men dagen i dag ser ut til å bli bedre. Markus hadde feber og diare i går men så langt ser det bra ut i dag, litt mindre matlyst men det går jo ann innimellom. Men det som værre var er at mannen også ikke var i form og han klager så ille... Dvs alt er så mye værre med han enn med alle andre!

Skrevet

Høres ut som om Markus og Leon har hatt akkurat det samme. Det er vel kanskje "obligatorisk" ved barnehagestart? ;)

Håper mannen din er bedre! :klemmer:

Skrevet

Markus er fortsatt dårlig. Han har ikke spist noe særlig i dag og ettersom han har feber og er hes så dro vi en rask tid innom legevakten men det er heldigvis ikke halsbennelse så da er det bare å vente og bli frisk.

Skrevet

Godt det ikke var en halsbetennelse. Håper han kvikner raskt til igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...