søndagsengel? Skrevet 1. mai 2007 #783 Skrevet 1. mai 2007 Ja, det er litt trist når de ikke er babyer lenger, men jeg synes bare det blir morsommere og morsommere!!
liv Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #784 Skrevet 1. mai 2007 Regner med å bli hjemme noen dager etter eksamen, samt i allefall en hel uke i juli... Med leiebil tror jeg. Mamma sa hun skulle leie bil til oss om vi ville passe pus og hus mens de skulle bort...
liv Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #785 Skrevet 1. mai 2007 og nå ble jeg forvirret med eksamenssnakket til Søndagsengelen Skulle stå 17 mai! Og så skal jeg på FFK kamp, hjemme mot vålerenga i pinsen!
liv Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #786 Skrevet 1. mai 2007 Skal du være med på kamp Søndagsengel? iss tror jeg ikke vi skal satse på, vif kampen er rett rundt termindatoen
iss Skrevet 1. mai 2007 #787 Skrevet 1. mai 2007 Nei jeg tror jeg må få med meg kampen i andre medier gitt
liv Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #788 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg var på ullevål på søndag, fødte på onsdag Kanskje det var all ropinga der som gjorde at M bæsja i fostervannet? Endret 1. mai 2007 av liv
Linn3c Skrevet 2. mai 2007 #789 Skrevet 2. mai 2007 Synd eg ikkje rakk å spele med deg i kveld. No skal eg legge meg!
liv Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #790 Skrevet 3. mai 2007 ja jeg var trøtt så jeg klarte ikke konse helt om spillet Men det kommer en kveld i kveld også I ettermiddag kommer søstern innom og skal hente bursdagsgave fra tante R. Er en konkolutt og det pleier å ligge en 500lapp i de. Fikk samme konvolutten til meg og, selv om det er en måned til bursdag! Har da en bursdagsgave til søstern her fra oss også da men hva kan jeg jo ikke skrive for da kan jo hun se det!
søndagsengel? Skrevet 3. mai 2007 #791 Skrevet 3. mai 2007 Så bra at du skal være i Fredrikstad noen dager etter 17. mai! Da har jeg jo ferie
liv Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #792 Skrevet 3. mai 2007 Jej Regner med å bli fra onsdag til søndag. Har en playdate med ei på NM et par timer en av dagene men ellers ingen planer. Regner med at thomas reiser hjem på fredag en gang på dagtid. Du har ikke lyst til å reise på Ikea på mandagen da? Så kan vi kjøre sammen inn Skal ha med sete til mamma...
liv Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #793 Skrevet 5. mai 2007 Jeg har tatt mitt første vanntrollbilde Ligger i facebookalbumet for de som vil se!
søndagsengel? Skrevet 5. mai 2007 #794 Skrevet 5. mai 2007 Hva er vanntrollbilde?? (Har sletta facebookprofilen min) Vil ikke love dato for IKEAtur helt enda, men det er ikke umulig at det kan bli den dagen!
liv Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #795 Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har sett at du har gjort et Facebook Suicide, Søndagsengel? kan ikke legge ut her siden jeg ikke er super lenger men jeg kan linke; http://steelrainmusic.com/kreativ/vanntroll.jpg Endret 5. mai 2007 av liv
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 6. mai 2007 #796 Skrevet 6. mai 2007 Har sett at du har gjort et Facebook Suicide, Søndagsengel? kan ikke legge ut her siden jeg ikke er super lenger men jeg kan linke; http://steelrainmusic.com/kreativ/vanntroll.jpg ← Utruleg stilig! Korleis tar ein slike bilder??
liv Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #797 Skrevet 6. mai 2007 Det var overraskende enkelt... Jeg bare fylte litt vann i vasken og lot det dryppe og knipset i det dråpen traff vannet. Fikk det til på tredje forsøket.. Det er lettest med kaldt vann da det henger mer sammen enn varmt av en eller annen grunn... Holdt kamera helt ned til vannoverflaten og knipset når dråpen datt..
Linn3c Skrevet 6. mai 2007 #799 Skrevet 6. mai 2007 Trur eg må prøve det der ein gong. R syns det var veldig fint han også.
søndagsengel? Skrevet 8. mai 2007 #800 Skrevet 8. mai 2007 Å, det var dødsstilig!!! Må også fortelle at jeg fikk A på eksamen i dag, er så stolt!!! Og nå har jeg sommerferie!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå