Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rydder og vasker nå ;) Eller dvs er ferdig nå. Det er vel heller rotet i hodet som gjorde at jeg glemte å ta ut kamera fra vogna!

Skrevet

Får igjen på skatten begge to :) Tilsammen 19.500. Så da har er pengene til dagmamma før kontantstøtten kommer i boks!

Skrevet

NICE :sjarmor: Har dere fått dagmamma?

Skrevet

Nei ingen dagmamma enda, men leter....

Skrevet

Det var ingen dum tilbakebetaling. Håper dere finner en dagmamma snart også.

Skrevet

Ja, siden vi bor i den bydelen med dårligst barnehagedekning så er det jo bare å starte å lete i og med at vi ikke får være med i opptaket i år.

Skrevet

Jeg ser at jeg har glemt å skrive at M har fått en tann. Den kom på søndagen når vi var i Bergen, han var litt sutrete på formiddagen og litt grinete på flyet men ellers gikk det greit å få tann. Så nå stikker den godt opp og mor er så stolt!

Inpirert av Grooo har jeg kjøpt masse hvite bodyer, stoffmaling og foreløpig alfabetet i stempler! Så da skal vi se hva som blir ut av det!

Og Linn3c! Du må spille tidligere på kvelden! Du logger jo på når jeg skal legge meg du!

Skrevet (endret)

Og takk for påskehilsen Grooo!

Og GOD PÅSKE til alle som er innom her!

Vi har ingen store planer for påsken vi, det blir en stille og rolig bypåske. Mulig en Fredrikstad tur i helgen men vet ikke enda. Mamma og mannen kommer en tur på torsdag, da skal vi om været er bra gå en lang tur, og så skal vi spise litt middag. Noen forslag til mat som ikke tar alt for lang tid å lage? Tør ikke gå fra stekeovnen på jeg...

Endret av liv
Skrevet
Jeg ser at jeg har glemt å skrive at M har fått en tann. Den kom på søndagen når vi var i Bergen, han var litt sutrete på formiddagen og litt grinete på flyet men ellers gikk det greit å få tann. Så nå stikker den godt opp og mor er så stolt!

Inpirert av Grooo har jeg kjøpt masse hvite bodyer, stoffmaling og foreløpig alfabetet i stempler! Så da skal vi se hva som blir ut av det!

Og Linn3c! Du må spille tidligere på kvelden! Du logger jo på når jeg skal legge meg du!

Ja, eg veit... Unnskyld. Men det er så masse anna eg har lyst å gjera på internett også. Men i dag har eg fått meg ny mus, så no skal den testast! :-D

Skrevet

I dag har jeg trykket på bodyer til Markus!

(Noen fler som vil ha?) Bilder kommer!

Skrevet

Noen forslag til hva jeg kan skrive på bodyene da?

Skrevet

Så fine bodyer!!! :legrine: Moro å lage selv, da!!

Skrevet

Trenger Leon noen gøyale kanskje?

Skrevet

Det hadde vært morsomt å ha noe som ingen andre har, ja :Nikke: Har skrevet et spørsmål til deg i dagboka mi, forresten!

Skrevet

Hvilke størrelse bruker Leon nå? 86?

Skrevet

Ja, 86 :) Hvis du handler, så bare si hvor mye jeg skal overføre!

Jeg ser det er noen ledige dagmammaer i oslo på dinbaby.no. Men kjenner jeg deg rett, så har du nok sjekka både der og andre steder! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...