liv Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #461 Skrevet 29. januar 2007 Nå sover Markus og jeg skal se om jeg ikke får kommet meg i dusjen!
Gjest baby-E Skrevet 29. januar 2007 #462 Skrevet 29. januar 2007 Tror det går litt for i svingene der, men det kan vel hende det er en grunn, oppholdstillatelse eller noe? Men det er en stund siden vi har snakket med h*n, men h*n lovet oss historien på mail så vi venter spent! ← PM om hvem dette er eller?
liv Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #463 Skrevet 29. januar 2007 Du aner ikke hvem det er men pm er sendt
liv Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #464 Skrevet 29. januar 2007 Da har jeg bestilt bilsete igjennom IF, så får vi se om det passer i bilen til sis, mannen sa det passet i de fleste biler da!
Linn3c Skrevet 29. januar 2007 #465 Skrevet 29. januar 2007 Sist jeg var i Bergen så fikk vi ikke sett så mye for det regnet hunder (overraskende?)... Har litt lyst å ta fløybanen (er det ikke det det heter?) og ellers lite. Kom plutselig på at jeg har et søskenbarn i bergen med en gutt som er bare 3 uker eldre enn M. Så jeg må nesten en tur og hilse på de og så en tur og hilse på venninnen min og hennes kjempekoselige dame Ellers så er det opp til deg! Er jo ikke så lenge vi skal være heller da! Tenkte litt på bilsete, tror du dere kan få lånt et av noen ? Blir så tungt å dra med seg alt.. Eller så kan vi kanskje leie på type babyshop eller noe? ← Ikkje så veldig overraskande at det regna sist du var her nei... Fløybanen kan me godt ta, det blir kjekt! Me har to bilseter, så det treng du ikkje å tenka på. Bilen har du til disposisjon om du treng han. :orangesmil: Du kjem torsdag kveld, ikkje sant? Så då er det vel ikkje så masse å gjera anna enn å komma seg heim til oss, eta og slappa av etter reisa. Fredag og lørdag blir jo dei to heile dagane du har her, så då blir vel den eine i sentrum, opp på Fløyen og sånn, og den andre rundt på besøk? Eg berre "tenker høgt" her... Har du vore på Akvariet før?
liv Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #466 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Torsdag; Avreise 10:40 Oslo Gardermoen (OSL) Ankomst 11:35 Bergen (BGO) Så vi har jo litt tid på torsdag også da! Så har vi fredag og lørdag som er hele dager! Det er jo begrenset hva vi får med oss og da, to vogner i bilen sammen med to barneseter blir passe trangt! Men det går kanskje busser også? Søndag; Avreise 15:20 Bergen (BGO) Ankomst 16:10 Oslo Gardermoen (OSL) Så jeg tenkte å høre med søskenbarnet mitt om han var hjemme på torsdag, kanskje de kan møte oss i byen på ettermiddagen? (Vi har vel egentlig null nix og snakke om men jeg må nå få hilst på barna, og vist frem Markus Har ikke sett de på 4 år, og det vvar et møte på 20 minutter, før det var det sikkert to år igjen). Hvordan er det med buss fra flyplassen og til dere? Greit å få lempet fra seg baggen Og hvordan er det med barnesete på den bussen? Hvilket selskap kjører? (ringe og høre!) Endret 29. januar 2007 av liv
Gjest baby-E Skrevet 29. januar 2007 #467 Skrevet 29. januar 2007 Så jeg tenkte å høre med søskenbarnet mitt om han var hjemme på torsdag, kanskje de kan møte oss i byen på ettermiddagen? ← :klø: Hvem søskenbarn bor i bergen?
Linn3c Skrevet 30. januar 2007 #469 Skrevet 30. januar 2007 Torsdag; Avreise 10:40 Oslo Gardermoen (OSL) Ankomst 11:35 Bergen (BGO) Så vi har jo litt tid på torsdag også da! Så har vi fredag og lørdag som er hele dager! Det er jo begrenset hva vi får med oss og da, to vogner i bilen sammen med to barneseter blir passe trangt! Men det går kanskje busser også? Søndag; Avreise 15:20 Bergen (BGO) Ankomst 16:10 Oslo Gardermoen (OSL) Så jeg tenkte å høre med søskenbarnet mitt om han var hjemme på torsdag, kanskje de kan møte oss i byen på ettermiddagen? (Vi har vel egentlig null nix og snakke om men jeg må nå få hilst på barna, og vist frem Markus Har ikke sett de på 4 år, og det var et møte på 20 minutter, før det var det sikkert to år igjen). Hvordan er det med buss fra flyplassen og til dere? Greit å få lempet fra seg baggen Og hvordan er det med barnesete på den bussen? Hvilket selskap kjører? (ringe og høre!) ← Flybussen går vel til sentrum trur eg, så då blir det bytte av buss der, til Åsane terminal, og nytt bussbytte der. Veit ikkje koss det er med barnesete på bussen. Det er vel Tide som kjører. Her er link.Men som sagt så går det heilt fint at me hentar på flyplassen. Det tar berre ca ein halvtime til sentrum med buss om det klaffar med overgangen. Omtrent det same det gjer med bil. Men det er ikkje så veldig mange bussruter som går heilt hit då, det er det einaste.. Berre håpar det blir bra vêr når de kjem, så de får sett Bergen i all sin prakt!
Gjest baby-E Skrevet 30. januar 2007 #470 Skrevet 30. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165821
liv Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #471 Skrevet 30. januar 2007 Det står ikke så ille til med oss da men det hender det blir noen sene nattetimer somvi får svi for dagen der på
liv Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #472 Skrevet 30. januar 2007 Tre netter på rad har Markus våknet og ikke ville sove igjen og dermed holdt meg våken i over en time, og natt var det to slike perioder, en på en time og en på en halv time.
Pepita Skrevet 30. januar 2007 #473 Skrevet 30. januar 2007 Så kjedelig at Marcus driver å våkner på natta! Får satse på at det blir bedre straks! Ha en fin dag!
liv Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #474 Skrevet 30. januar 2007 Mannen sier det var tre slike perioder i natt, bare det at han hadde fått han til å være rolig ved å stryke på han så jeg ikke skulle våkne!
Pepita Skrevet 30. januar 2007 #477 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Våkner mannen før deg av Markus???? Endret 30. januar 2007 av *MissS*
liv Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #478 Skrevet 30. januar 2007 Han var våken, mannen altså. Jeg hadde vist våknet av Markus jeg og men hele natta er en stor grøt dagen der på!
søndagsengel? Skrevet 30. januar 2007 #479 Skrevet 30. januar 2007 Er det allerede nå til torsdag dere reiser til bergen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå