Gå til innhold

livet og tidsklemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi hjemme etter å ha spist med J og R. Det var veldig koselig! Magen til J har vokst bra ja! Tror det var 6 eller 7 uker igjen. De har forresten forlovet seg! Skal hilse til Søndagsengel? og iss!

Skrevet

Takk takk! Kan tenke meg det var morsomt å se henne igjen! Og var nok deilig å komme seg ut å spise kan jeg tenke meg ;)

Skrevet

Mannen som stod opp med gullet i morges, og kledde på han en todelt pysj. Han viste vist ikke at det var pysj ;) Den er i størrelse 74/80!!!! Og den er bare bitte litte gran for stor, lang gutt vi har!

Skrevet

Mobilen min har klikka. Den sklei ned fra dyna på senga og i bakken, og vips var skjermen rar. Det er en mobil i 5000 serien som skal tåle litt mer enn vanlige så nå skal det klages!

Skrevet

Innom for en liten oppdatering!

Kjipt med mobilen... viktig å klage! :Nikke:

:klem:

Skrevet

Ja da har jeg snakket med en koselig dame som skulle sende meg en retur-konvirlutt og i slutten av uken regnet hun med at jeg skulle få den helt nye telefonen. Hun regnet telefonen som en DOA - Defect on Arrivel.

Skrevet

Snart ferdig med julegavene!

Kommer til å bli blakk på porto!

Julegaveliste;

Min del;

Mamma og mannen; bilde og album + bildene fra fotografen

Pappa og konen; bilder med ramme og album + bildene fra fotografen

Bror og lillebror; klær

Lillesøster; bilder med rammer 10*15 og 15*20 og ?

Mannen: ;) (Tilfelle rottefelle han ser her)

Stesøsken; stor kopp

Stetantebarna; mamma ordner

Tante R; lite bilde med gullfarget ramme 10*15

Far; Bilde med ramme 15*20

Onkel H og tante S; bilde med ramme 10*15

Fadderbarnet; bok.

Markus's fadder T; bilde m/ramme 10*15 + ?

Mannens del

Bio mor og mannen; bilde 10*15 og 20*30 og album + bildene fra fotografen

Fostermor og mannen; bilde og lite album med bildene fra fotografen

Gullmo; bilde med ramme

Lillesøster; klær

Storebror; Rosenborg smokk, 2 bilder med rammer 10*15 og 15*20 og gavekort

Lillebror; 2 bilder med rammer 10*15 og 15*20 + scrapping

Tante og onkler; bilde

Lillebrors yngste barn; Rosenborg smokk + klær

Lillebrors Eldste barn; bok

Tante(bio fars søster); bilde med ramme 15*20

Søskenbarn H; bilde med ramme 10*15

Mor og far; bilde med ramme 15*20

Ordnet = kursiv

Pakket inn = rødt

Sendt/levert fra oss= fet skrift

Skrevet
Stesøsken; stor kopp

Har du snakket med Mamma? L hadde håpet at dere bare skulle kjøpe til barna i år...

Skrevet

Mamma vet at jeg har kjøpt, og ikke sagt noe så..

Skrevet
Mamma vet at jeg har kjøpt, og ikke sagt noe så..

ja, men nå har jeg sagt det da. Det er sikkert ikke så veldig artig for henne om du kjøper til henne, så har ikke hun kjøpt til deg. Tror forresten hun akkurat har sagt det til mamma.

Takk for fint takkekort :hjerte:

Skrevet (endret)

Gikk tur innom helsestasjonen siden Markus er akkuratt tre måneder i dag :hjerte:

Vel han veier 7320 og er 67 cm lang, så han har lagt på seg 490g på fire uker, det begynner å bli mindre og mindre han legger på seg. Strekt seg 3 cm da!

Og ellers så har jeg kjøpt stoff for å sy meg en MeiTai!

Skulle hatt 3 mnd kontroll i morgen men den er utsatt til den 20. Kl 13:30 pga at helsesøsteren er syk.

Endret av liv
Skrevet

Så stor og fin gutt han har blitt :) Følger med på han på siden deres ;)

Skrevet

Du får komme på besøk en dag vi er hos iss! Men det er fare for at det ikke blir før over nyttår da ;)

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat vært innom bloggen deres, og der hadde det jammen kommet mange fione bilder siden sist jeg var innom! Både fra fotografen, dåpen og enda flere! Markus er kjempeskjønn!!! :legrine: Håper vi snart sees igjen!

Hvor skal dere feire jul, forresten? :klem:

Skrevet

Hos pappa! Jeg regner med at jeg reiser innover 22.des på morgenen og så kommer mannen etter på julaften (pga katten), og så blir det retur den 25. på kvelden.

Jeg skal innom ei venninne med julegaver, hun bor ikke langt fra dere sansynligvis den 22. på ettermiddag/kveldstid. Så om dere er hjemme da så kanskje vi kan treffes. Jeg sier kanskje for jeg aner ikke om og eventuelt for hvor lenge jeg har bil og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...