liv Skrevet 21. november 2006 Forfatter #201 Skrevet 21. november 2006 sikkert noen som ikke har lukket igen porten og døren...
liv Skrevet 23. november 2006 Forfatter #203 Skrevet 23. november 2006 Kjempe frekt ja. I dag har vi hentet fotografbildene! Skal få de inn i bloggen når jeg kommer hjem fra Fredrikstad over helgen.
monja Skrevet 24. november 2006 #204 Skrevet 24. november 2006 Er det mulig? Stjele klær fra en baby? Folk er sjokkerende frekke. Gratulerer med tantebarn og masse lykke til med dåpen i helga.
liv Skrevet 26. november 2006 Forfatter #207 Skrevet 26. november 2006 Endelig hjemme, har hatt en fin dåpsdag. Dåpsbarnet sov bort meste av sammenkomsten. Tusen takk for gratulasjoner, bilder og sånt kommer i bloggen etterhvert. Virket som om mamma og mannen gikk godt sammen med svigermor og samboeren. Og det var jo fint, sist de traff hverandre var i bryllupet men da leide svigermor hytte så de så minimalt til hverandre! Og Markus sov fra halv ni til halv seks (9 timer!) uten mat i natt... Fikk mat da og sov til halv ni! Lov å håpe det gjentar seg!
liv Skrevet 29. november 2006 Forfatter #210 Skrevet 29. november 2006 *host host* x hele kvelden. Vondt i hodet og halsen, super tett i nesa!
liv Skrevet 30. november 2006 Forfatter #213 Skrevet 30. november 2006 Dro til legen tidlig i morges for jeg hostet så ille i natt at jeg nesten ikke har sovet. Og på de fleste hostesaftene står det at en skal snakke med legen før bruk fordi det går over i morsmelken. Vel inne hos legen sier hun bare at jeg skal rett på sykehuset - mulig lungebetennelse eller noe sånt. Så da var det taxi til sykehuset, og mannen kom etter med Markus. Mannen skulle jo på jobb! Jeg tok bilder av lungene men ingen lungebetennelse, var veldig tung i pusten så de ville at jeg skulle bli en god stund. Så da lå jeg og Markus der på mottagelsen da... Fikk Ventoline for pusten i gjevne mellomrom og en annen tablett som jeg ikke husker hva heter, men den stoppet nå hostinga i allefall! De ville først at jeg skulle bli over natten, men de hadde det veldig travelt og trengte egentlig rommet (Ingen ledige). Så da fikk jeg dra hjem og sove hjemme, må tilbake kl 9 i morgen da! Men det er ikke langt så det skal jeg klare! Føler meg bedre så jeg regner med at om Lungespesialisten som jeg skal til i morgen sier at jeg kan dra til Fredrikstad så reiser jeg dit i morgen rett etter legebesøket! Veldig lyst å dra på klassetreffet!
iss Skrevet 30. november 2006 #214 Skrevet 30. november 2006 Huff, det var en lei hoste! Håper du får klarsignal til å dra altså, men du gjør som legen sier....
liv Skrevet 30. november 2006 Forfatter #215 Skrevet 30. november 2006 Er jo sykehus i Fredrikstad og, selv om de etterhvert har fått et ganske så frynsete rykte
iss Skrevet 1. desember 2006 #216 Skrevet 1. desember 2006 Sant! Men du behøver ikke sette helsa på spill altså! Når reiser du da? Hvis du reiser? Huff, jeg må ut på klesshopping idag Er absoutt ikke i sånn humør fortiden... Men må jeg så må jeg!
Linn3c Skrevet 1. desember 2006 #217 Skrevet 1. desember 2006 Koss går det med deg liv? Håpar du blir frisk snart!
liv Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #218 Skrevet 1. desember 2006 Føler meg mye bedre, og er i Fredrikstad. Må innom torvbyen etterpå da, på apoteket før jeg går ned. Var på lungepoliklinikken i dag, har lungekapasitet på 50% så nå har jeg fått nye medisiner! Forebyggende også, så vi skal lippe disse sykehusturene i fremtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå