genacvale Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Etter et års venting ble det pause. Men jeg regner med at det er slutt. Han mistet mye av følelsene for meg, og samme skjedde med meg. Vi så hverandre ikke på et helt år. Det er nok til å ødelegge et forhold. Forholdet som skulle vare for livet - om han bare kunne komme Vi som planla å flytte sammen i London, gifte oss og få familie. Alt kræsja. Og nå sitter jeg her, alene, og funderer på om jeg holder på å bli forelska i en god venn som har hjulpet meg gjennom sorgen, om jeg holder på å bli gal eller rett og slett fått for mye. Å være singel er ikke meg. Jeg er ikke vant til det, rett og slett. Jeg er forvirra. Helt håpløs. Alene. Jeg er ingenting. Begravd under ruinene av verden som har rast over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Føles vel fælt ut å være singel nå, men det kommer du raskt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis det å være singel ikke er deg, har du virkelig noe å lære deg. Du er faktisk et helt menneske uten å ha kjæreste. Prøv å dyrk dine egne interesser en stund, bli kjent med nye mennesker, og du vil føle deg mye tryggere på deg selv resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis det å være singel ikke er deg, har du virkelig noe å lære deg. Du er faktisk et helt menneske uten å ha kjæreste. Prøv å dyrk dine egne interesser en stund, bli kjent med nye mennesker, og du vil føle deg mye tryggere på deg selv resten av livet. ← Enig! Høres helt uselvstendig ut å gå kaste seg over den gode vennen din, bare fordi du er redd for å være singel. Du er ikke verdens navle, og har ingen rett til å leke med andres føleleser bare for du er redd for en ny situasjon. Hvorfor ikke prøve å bli kjent med deg selv i noen måneder? Du trenger uansett å bearbeide sorgen over eksen din, for ikke å snakke om den tapte framtida dere så for dere. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk for svarene =) Håper jeg klarer å ordne opp i følelses-kaoset jeg sliter med for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_knirk Skrevet 11. oktober 2006 #7 Del Skrevet 11. oktober 2006 Du kommer til å klare deg så fint så. Bli ordentlig trygg på deg selv og finn ut at du klarer deg veldig godt på egenhånd. Når du da senere kommer inn i et nytt forhold vil du stå mye sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mhm, poeng der. Og nå er det helt slutt - vi har ikke noe kontakt med hverandre og han ønsker at jeg skal få en ny kjæreste og få et bedre liv. Det skrev han til meg idag før han sa at han skal la meg være. Ha'kke hørt mer fra ham. Og ja, jeg har faktisk følelser for vennen min. Og om vi blir sammen, vil jeg alltid være glad i ham og sette pris på ham, fordi han har stilt opp så mye for meg og hjulpet meg. Så hans følelser vil jeg ikke leke med, han fortjener det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå