Gå til innhold

Stadig tilbakevendende urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har stadig urinveisinfeksjon, er nøye med å tisse etter samleie og dusje, tar tranebær daglig, drikker mye vann. Nå kjenner jeg det igjen! Hjelp, noen som har brukt akupunktur, homeopat eller liknende med gode resultater?

Har gått på 6 kurer utskrevet av legen siste året, jeg kan jo ikke fortsette sånn!

Prøver ikke å fryse på bena også, men vet jeg har vært kald på føttene nå noen kvelder.

Er såå lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gå i skjørt i det hele tatt! Da er løpet kjørt for min del, desverre...

Ull/bomullstruser skal visstnok hjelpe...?

:klem:

Skrevet

Mener min mor prøvde homepati mot dette (men det var vel delvis tranebær i pilleform hun fikk da, og noe annet)

så vidt jeg vet funka det (men hun reagerte med utslett på noen av pillene og måtte slutte av den grunn da)

Skjønner jo at det ikke er fristende med slike kurer til en stadighet, så å forebygge fremfor å kurere vil være en stor fordel ja.

Gjest Gjest_Lion Queen_*
Skrevet

Fotsoneterapi kan ha god effekt mot kronisk

blærekatarr.

Skrevet

Pass på å ikke fryse, bruk ullundertøy, lange jakker, ikke sitt på noe kaldt osv. Sikkert ting du allerede har tenkt på, men greit å være ekstra oppmerksom.

Ikke drikke noe søtt, bare surt og masse masse vann.

Skrevet

Stakkars deg! :klem: Mange gode raad ovenfor. Her er to til: Ta minst 2000 mg vitamin-c hver dag og drikk masse kjerringrokk te uten sukker. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...