Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har stadig urinveisinfeksjon, er nøye med å tisse etter samleie og dusje, tar tranebær daglig, drikker mye vann. Nå kjenner jeg det igjen! Hjelp, noen som har brukt akupunktur, homeopat eller liknende med gode resultater? Har gått på 6 kurer utskrevet av legen siste året, jeg kan jo ikke fortsette sånn! Prøver ikke å fryse på bena også, men vet jeg har vært kald på føttene nå noen kvelder. Er såå lei!
Gjest Volvo Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke gå i skjørt i det hele tatt! Da er løpet kjørt for min del, desverre... Ull/bomullstruser skal visstnok hjelpe...?
Malama Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Mener min mor prøvde homepati mot dette (men det var vel delvis tranebær i pilleform hun fikk da, og noe annet) så vidt jeg vet funka det (men hun reagerte med utslett på noen av pillene og måtte slutte av den grunn da) Skjønner jo at det ikke er fristende med slike kurer til en stadighet, så å forebygge fremfor å kurere vil være en stor fordel ja.
Gjest Gjest_Lion Queen_* Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Fotsoneterapi kan ha god effekt mot kronisk blærekatarr.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Pass på å ikke fryse, bruk ullundertøy, lange jakker, ikke sitt på noe kaldt osv. Sikkert ting du allerede har tenkt på, men greit å være ekstra oppmerksom. Ikke drikke noe søtt, bare surt og masse masse vann.
Pooh Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Stakkars deg! Mange gode raad ovenfor. Her er to til: Ta minst 2000 mg vitamin-c hver dag og drikk masse kjerringrokk te uten sukker. Lykke til!
Trampe Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Her er min tråd om akkurat det samme... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=226972 Håper du finner ett eller annet som funker for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå