Karamba Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1501 Del Skrevet 12. februar 2009 Dagens shopping: -Blazer, synes den var kjempestilig på! -sort trenchcoat fra Vero Moda, legger inn bilder senere -korallfarget tunika fra Vero Moda -Lysblå tightsbukse fra Vero Moda, til dattera mi Var ute med en kollega i lunsjen... Ble en dyr lunsj! Prøvde også dette: -Trenchcoat, var ikke så fin på øverst, over brystene. Litt rar fasong! -Kjole, veldig fin fasong, men likte ikke knappene. De var i gull... Synes det så ut som de var trefarget jeg, ut fra bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. februar 2009 #1502 Del Skrevet 12. februar 2009 Så fin blazer! Skulle ønske jeg kledde sånne korte, men jeg ser bare rar ut med det. Du kan jo bytte ut knappene på kjolen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. februar 2009 #1503 Del Skrevet 12. februar 2009 Så fin blazer! Enig! En sånn skulle jeg hatt for å bruke i jobbsammenheng. Er litt redd for å se ut som en mann da, hehe. Av en eller annen grunn. :klø: Den var jo feminin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1504 Del Skrevet 12. februar 2009 Itla: Takk for det! Ja, det er sant det at jeg kan jo bytte knapper på den. Er bare litt lat, er ikke så glad i den type arbeid... Ambivalent: Ja, jeg likte også jakka kjempegodt. Kjøpte den faktisk for å bruke den på jobb selv. Har en liten unnskyldning for og kjøpe nye klær nå når jeg skal begynne i ny jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1505 Del Skrevet 12. februar 2009 Her er noen bilder av det som jeg kjøpte i dag: -Tunika/kjole fra Vero Moda -Sort trenchcoat fra Vero Moda -Trenchcoat bakfra -Skjerf fra Vero Moda, kjøpte det for et par uker siden... Endelig fant jeg meg en sort trenchcoat. En litt kortere variant, men den er kjempefin på! Dessuten så er materialet som den er lagd av genialt. Det er litt sånn glatt stoff som hverken tiltrekker støv eller blir fort vått dersom man er ute i regnvær. Gleder meg til og ta den i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. februar 2009 #1506 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjempefin trench! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1507 Del Skrevet 12. februar 2009 Itla: Takk for det! ------ Har lagt inn en liten bestilling til hos H&M: -Sko , noen som har prøvd dem på? -Jeans, håper disse er fine på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. februar 2009 #1508 Del Skrevet 13. februar 2009 Den trenchen likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 12. mars 2009 #1509 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei Karamba! Henger meg med de andre og sier fin trenchcoat! Jeg er ganske kresen på det, men denne kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. mars 2009 #1510 Del Skrevet 22. mars 2009 Fin trench og likte alle de andre kjøpene dine også. Husker det ble skikkkelig rabalder på KG-forumet da noen hadde prestert å kalle trenchcoat for trendcoat Folk tar så på vei av ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. april 2009 #1511 Del Skrevet 6. april 2009 Håper alt står bra til med deg, Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juni 2009 #1512 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor blir du av Karamba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. juni 2009 #1513 Del Skrevet 4. juni 2009 Karamba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. juli 2009 #1514 Del Skrevet 3. juli 2009 Håper du snart dukker opp her inne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 7. juli 2009 #1515 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Håper du snart dukker opp her inne igjen. Endret 7. juli 2009 av Cantaloupe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #1516 Del Skrevet 8. juli 2009 Kvar er du, Karamba?? No er det din tur til å kome fram igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannkvinne Skrevet 16. september 2009 #1517 Del Skrevet 16. september 2009 Noen som vet hvor Karamba ble av?? Jeg er mest gjest i forumet, og følger med på andres dagbøker, ble som regel inspirert av Karamba..Hvor ble hun av???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 17. september 2009 #1518 Del Skrevet 17. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå