Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, jenter! :klemmer: Er veldig fornøyde med dem jeg også. Får bare håpe de er gode og gå i. Men uansett så holder jeg nok ut... :jepp:

Jeg kjøpte skoene på Vero Moda, Tanita! Synes jeg var kjempeheldig som fikk tak i et par, for det er en del uker siden jeg så dem første gang. :)

Takk for tipset ang. håret, Itla! Høres ut som en god idé med "half up half down". Skal se hva jeg får til... :lur:

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Karamba :nissevink:

Korleis går det med deg for tida? Er så lenge sidan eg har sett deg around her! Travelt oppteken eller har de ikkje fått orden på laptopen?

Reknar med du er ferdig med julegåvene, du byrja jo ganske tidleg med dei! Ser ut som alt låg til rette for at julebordet vart ein suksess! :jepp: Korleis vart frisyren?

Korleis går det med jenta di som hadde magesmerter? Håpar de fant ut kva det var og at det er borte vekk!

Har du fått pynta i huset og er alt klart til den store dagen? Har de store planar for julafta? Vert det kun familien eller får de fleire på besøk?

No trur eg at eg snart må setje på ein julefilm, ein med masse fallande snø i ;)

Ha ei super førjulstid, Karamba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No må du snart kome hit igjen, Karamba!! Me treng flotte bilete av alle dei supre kjøpa dine!! :jepp:

Takk for det gamle året og velkommen til det nye! Godt nyttår til deg, Karamba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det lenge siden jeg har vært her!! :Nikke: Har vært syk i nesten 14 dager! Fikk influensa :forkjola: helga før jul og deretter en infeksjon i kroppen, så jeg har vært sengeliggende ei stund og ikke hatt energi til og gjøre så mye annet enn å prøve og bli frisk...

Men nå er jeg frisk som en fisk og kommmer sterkt tilbake! :)

Årolilja, Frk Grønn og Itla: Godt nyttår til dere også! :klemmer: Håper dere har hatt ei trivelig jul og nyttårsaften! Skal prøve på og oppdatere meg i deres dagbøker i løpet av helga. Har savnet dere alle sammen! :klem:

Hadde nettopp skrevet et langt innlegg, også klikka laptopen og skrudde seg av... :kjefte: Tror derfor at jeg må poste flere korte innlegg i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årolilja: Så hyggelig og høre fra deg! :klemmer: Har du hatt ei fin jul?

Julebordet ble veldig bra det! Det eneste som var litt dumt var at jeg begynte og bli syk den dagen så jeg hadde feber og var litt redusert, men etter å ha proppet i seg Paracet og Ibux så kom formen seg betraktelig! :skaal:

Når det gjelder frisyren så endte jeg opp med og bruke krølltanga i hele håret også satt jeg opp deler av håret slik som Itla foreslo. Ble veldig bra det! :sexy:

Dattera mi ble frisk til slutt. De fant i grunnen aldri ut hva som var galt, men etter å ha tatt ørten prøver og blitt kontrollert av forskjellige leger så konkluderte de med at det måtte være et virus. Hun har heldigvis vært bra siden. :jepp:

Julaften :tree: var vi hjemme sammen med svigermora mi, lillesøsteren til samboeren og min far. Hadde en koselig kveld med veldig god mat; pinnekjøtt og tilbehør. (Min favoritt julemiddag! :lur: )

Vi hadde selvfølgelig besøk av nissen :nissevink: , noe som var veldig populært da han hadde bilbane med til minsten. Han var skeptisk til og begynne med, men ble varmere i trøya etterhvert. (Heldigvis så oppdaget han ikke at det var pappen som var nissen..! :fnise: )

Fikk du masse fint til jul? Vi fikk alt mulig. Bl.a:

-Sengtøy

-Kjøkkenhåndklær og kluter

-lysestake

-servietter og en kurv til og ha ting og tang i

-ovn

-La Perla parfyme

-Div gavekort på Vero Moda, Ark, Steen & Strøm og penger

Det var noe av det jeg kom på i farten... :)

(Og ja, jeg har noen bilder på lur som jeg skal få lagt inn snart...! :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kost meg på shopping :shoppe: etterfulgt av kafé-besøk sammen med ei venninne. Det jeg var på jakt etter i dag var tøfler og støvletter med fôr. Har letet i en evighet etter støvletter, men synes det er temmelig dårlig utvalg med fôr. Men fant det jeg var ute etter til slutt! Så jeg er veldig fornøyd! :smilbla:

Her er noen bilder:

-Tøfler, kjempemyke og varme!

-Støvletter fra Bronx, detaljer fôr

-Bergans jakke

-Strikkekjole fra Vero Moda

Bergans-jakka kjøpte jeg til dattera mi. Hun har ønsket seg en slik jakke kjempelenge nå også fikk hun litt penger til jul også sponset jeg resten. Fikk den til halv pris, så da var ikke prisen så avskrekkende. Kjøpte den så stor at jeg også kan låne den av og til... :lur:

I kveld skal jeg ut og ta noen drinker sammen med ei venninne. :vin: Jeg er alene i helga. Samboeren er på fjellet sammen med ungene en kompis og sønnen hans. Er kjempeuvant og være helt alene! :lete: Er så rolig i huset...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så kjedelig å være syk i juleferien... Er det ikke typisk? Godt å høre at du er frisk og rask igjen! :) Høres ut som julefeiringen ble allright allikevel, da. Pinnekjøtt er den beste julematen, uten tvil - akkurat på den fronten har jeg gjort vestlending av meg. :ler: Har dere Dronning Maud-pudding til dessert også?

Mye fint du hadde shoppet i dag! Sånn Bergans-jakke kunne jeg absolutt tenkt meg selv - synes de modellene de har hatt de siste par årene er så fine. Liker fargene, snittet og alt. :) Høres ut som om det ble en bra deal for både datteren din og deg/dere, med spleising. Tror det er bra for barn å lære at penger ikke bare kan trylles frem. Jeg vet ikke helt om jeg har lært det selv enda, men... :ler:

Kos deg med alene hjemme-helg - skjønner at det må være uvant, men det er sikkert litt deilig også? :) Ta deg tid til litt egenpleie og kos deg! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itla: Vi hadde ikke Dronning Maud pudding på julaften, men 1. juledag. Må nesten ha det en av juledagene..! :fnise: På julaften så har vi som tradisjon og ha riskrem med mandel i til dessert. :)

Ja, det er utrolig deilig med alene-hjemme helg! Kun ha seg selv og tenke på. Har storkost meg med shopping og kafé-besøk sammen med venninner denne helga. I tillegg har jeg fått gjort litt i huset så jeg føler meg så fornuftig så! :ler:

I dag er planen og få ryddet i klesskapet mitt før jeg skal gå tur i det nydelig vinterværet sammen med ei venninne. (Kanskje jeg skal teste ut Bergans jakka...? :lur: ) Men da må jeg virkelig komme i gang nå snart, for det er kun et par timer til jeg skal ut og mosjonere. :trene:

Glemte forresten og skrive at jeg også kjøpte Dior 5 Couleurs øyenskygger i går. Fant ikke de fargene jeg kjøpte på nettet, men det er brun-skimrete farger. Den heter Iridescent Leather no 539. Synes den er kjempefin! :sminkedokke:

Nei, på tide og komme i gang med ryddingen i klesskapet..! :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Hei! Flere som har opprydding i klesskapet sitt den første søndagen i 2009 ser jeg :fnise: Jeg ble kvitt masse klær og har god samvittighet! Kanskje ikke så god samvittighet for at jeg stadig kjøper nytt som gjerne blir liggende, men god samvittighet for at jeg har ordnet opp og fått en oversikt over hva jeg trenger og ikke trenger. Ble du kvitt mye?

Så herlig med en helg hjemme alene slik at man har tid til å gjøre ting man kanskje ikke gjør så ofte ellers! Må kose deg masse denne søndagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frk Grønn: Ja, det trengtes virkelig en opprydding i garderoben min nå! Er ikke helt ferdig enda, har noen hyller igjen med topper og gensere i som jeg må rydde litt i, men det verste er tatt. Ble kvitt en god del klær, ja, men burde vel strengt tatt kvittet meg med enda mer enn det jeg gjorde. Det skal ikke være lett..! :fnise: Men selv om jeg har ryddet bort masse, så synes jeg ikke at jeg fikk så mye bedre plass i skapet.. :sjenert:

---------

Nå har jeg nettopp lagt stekt ris, lenge siden vi har hatt det nå så det skal bli godt! :sikle: Snart er nok samboer og barn hjemme også, så jeg regner med at de også er sultne. De har ihvertfall fått kost seg masse og gått masse på ski i nydelig vær i helga. :)

Har gått tur i en time med ei venninne i dag. Det var helt skjønt og få luftet seg litt! Men kaldt var det! Vi har 5 minusgrader i dag, så jeg fyrer i ovnen for harde livet! :fryser:

Ble enige med venninna mi om at vi skal begynne og gå tur 1-2 dager i uka fremover. Det er ihvertfall en begynnelse! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lest en del i juleferien. Har bl.a. lest bøkene "Saman er ein mindre aleine" og "Øya". Kjempebra bøker begge to! Nå har jeg nettopp begynt på "PS: Jeg elsker deg", liker boka så langt, morsom! :jepp: Fikk et gavekort på Ark til jul, men er litt usikker på hvilke bøker jeg skal kjøpe for det. Noen som har noen anbefalinger? Er ikke så glad i krim...

Ønskeliste H&M:

-Kjole, var kun denne kjolen jeg falt for denne gangen, litt skuffende

-enten blomstrete eller gråbrunt skjørt, utrolig stilig modell!

-Bolero

-Trenchcoat, usikker på fargen

-Cardigan

-Jakke med knytebelte

-Bluse med puffermer

-Bluse med korte ermer, har samme modell i grått som jeg er veldig fornøyd med

-Stripete cardigan

-Veske

-Prikkete bh og hotpants

Ser at jeg ikke er alene om å falle for fargen korallrødt denne sesongen. Kjempefin farge! Var egentlig ikke så lange ønskelista denne gangen. Synes det er mye av det samme som går igjen, bare i andre farger. Var kun kjolen og skjørtet som jeg synes var "må ha"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken med ID-foundationen i romjulen fra Pretty Skin 4 Less. Skal definitivt fortsette og bruke dem, de har utrolig bra priser og kort leveringstid. :jepp:

Sist gang jeg kjøpte foundation så gikk jeg for Isadora sitt. Det er første og siste gang. Synes ikke resultatet ble noe særlig. :riste: Og når en kan få ID til samme pris så går jeg definitivt for det! :)

Nei, tror det er på tide og komme seg til køys! :søvn: I morgen er første dag på jobb etter juleferien... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morges holdt jeg på og få sjokk da jeg så på gradestokken! Det var hele 10 minusgrader ute!! :fryser: Kledde meg derfor godt i dag med ullundertøy, god og varm strikkejakke og de nye fõrte støvlettene mine. Var glad for at jeg kledde meg såpass godt, for det var ganske kaldt på jobb..! :jepp:

Var og handlet masse klær til minsten i dag på salg. Fikk kjøpt masse fine kvalitetsklær til halv pris! Synes jeg gjorde et kupp. Kjøpte bl.a. en nydelig jakke fra Christina Rohde som er en av mine favorittmerker til barn. Fant også litt fra Hummel. Skal se om jeg får lagt inn bilder en av dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...