temar Skrevet 6. januar 2009 #1481 Del Skrevet 6. januar 2009 Innom og sier hei her også jeg. Jeg vil nemlig følge med litt her framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1482 Del Skrevet 7. januar 2009 Innom og sier hei her også jeg. Jeg vil nemlig følge med litt her framover Hei Temar! Bare hyggelig at du tar turen innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1483 Del Skrevet 7. januar 2009 I dag tilbringer jeg kvelden i sofaen foran tven. Har nettopp sett Gossip Girl, en serie jeg synes var ganske teit i starten. Men etter å ha sett en sesong nå, så har jeg i grunnen fått mer og mer sansen for serien. Dessuten så er det så utrolig masse stilige klær i serien at den er verdt og se bare pga det...! Nå er det endelig Ugly Betty igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 7. januar 2009 #1484 Del Skrevet 7. januar 2009 I dag tilbringer jeg kvelden i sofaen foran tven. Har nettopp sett Gossip Girl, en serie jeg synes var ganske teit i starten. Men etter å ha sett en sesong nå, så har jeg i grunnen fått mer og mer sansen for serien. Dessuten så er det så utrolig masse stilige klær i serien at den er verdt og se bare pga det...! Nå er det endelig Ugly Betty igjen!! Hurra for Ugly Betty Sitter klar i sofaen jeg nå Gossip Girl har jeg bare sett på litt sånn sporadisk. Fikk med meg dagens episode da, og den lilla kjolen Serena hadde på festen til Blair var nydelig :rødme: Men det er jo sikkert en fancy designer kjole som er alt for dyr da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #1485 Del Skrevet 7. januar 2009 Temar: Ja, den var lekker den! Og den er helt sikkert en designer-kjole, ja...Den som hadde råd til slike klær... Synes også at Blair hadde et råstilig skjørt og bluse! -------- Klarer ikke helt og bestemme meg for om jeg skal kjøpe denne kjolen. Den ser utrolig stilig ut på bildet, men da jeg så den i butikken så så den litt for bestemor-aktig ut. Men så er det jo noe helt annet når en får den på, og i tillegg har noe stilig tilbehør til. Jeg skal ihvertfall bestille denne stilige kjolen! Men de har kun den sorte inne, jeg vil ha den lys røde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #1486 Del Skrevet 9. januar 2009 I går var jeg på nettet og søkte etter flybilletter til USA. Vi skal dra dit til sommeren for og besøke broren min. De bor på en liten plass midt i ødeland, så det er relativt dyrt og dra dit. På første søket mitt så prøvde jeg og søke etter billetter fra London og da fant jeg 4 billetter (3 voksne og 1 barn, dattera vår går som voksen) til kun 17 000,- kr. Var fristet til og bestille med en gang, men må sjekke litt mer rundt avreisedato osv...! Fra Norge koster billettene rundt 40 000,-, så her er det penger og spare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. januar 2009 #1487 Del Skrevet 9. januar 2009 Steike! Det var litt av en prisforskjell ja, skjønner at du vil bestille med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. januar 2009 #1488 Del Skrevet 10. januar 2009 Så gøy! 17 000 høres overkommelig ut for en familie! Jeg vil også til USA.. Begynner å bli et par år siden sist nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 14. januar 2009 #1489 Del Skrevet 14. januar 2009 *oppdaterer meg i dagboka di.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. januar 2009 #1490 Del Skrevet 24. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. februar 2009 #1491 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvor har det blitt av deg, Karamba? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1492 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei jenter! Nå føles det som en evighet siden sist jeg var her..! Har rett og slett ikke hatt tid til KG. Det har blitt masse jobbing de siste ukene så nå ser jeg virkelig frem til lønning mot slutten av uka. Som jeg nevnte sist jeg var innom KG så fant jeg en kjempebillige flybilletter til USA, men jeg turte rett og slett ikke og bestille siden ferien ikke var avklart med hverken min eller samboers arbeidsplass. Har faktisk ikke tatt sjansen på og sjekke priser etter det... En annen grunn var at jeg ble kontaktet av et firma som lurte på om jeg kunne tenke meg og arbeide for dem. Noe som kom ganske brått på meg. Men etterhvert fant jeg ut at dette var et kjempeinteressant tilbud som jeg rett og slett ikke kunne ta sjansen på og gå glipp av! Så nå har jeg fått meg ny jobb!! Er superspent!! Begynner i mai måned, så det er ei stund til... Føler jeg har vært kjempefornuftig på shopping-fronten så langt i år! Men det er nå fremover når det kommer masse stilige vårklær at fristelsene kan bli litt for store..! Har kun kjøpt ei bukse og et skjerf fra Vero Moda. Buksa er jeans med strikk nederst på beina, synes den er kjempestilig! Blir kanskje noen bilder etterhvert. Fikk forresten pakke fra H&M i dag. Har kun bestilt 3 plagg så langt: -Cardigan i fargen muldvarp, veldig fornøyd med denne! Satt fint på! -Bluse med korte ermer, synes egentlig fargen ble litt for lys, men den er fin på så den beholdes den også. Har samme modellen i grått. -Stripete bluse med puffermer, får ikke denne før i mai måned!! Skal se om jeg finner den i butikken i stedet tror jeg... Kunne også tenkt meg følgende, men må vente til de får størrelsen min inn igjen: -Sko med åpen tå, i midten på høyre side. Synes de er kjempestilige! -Bluse med puffermer -Kjole, ser stilig ut på bildet ihvertfall! -Antrekket til venstre, liker både skjørtet og cardiganen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. februar 2009 #1493 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Grattis med ny jobb ! Ikke verst å bli headhuntet Og velkommen tilbake til shoppinggjengen Endret 10. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. februar 2009 #1494 Del Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer så mye med ny jobb Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. februar 2009 #1495 Del Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer med ny jobb! Kjempespennende å bli headhuntet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 10. februar 2009 #1496 Del Skrevet 10. februar 2009 Ble ikke du headhuntet til den jobben du har nå også? Du må jo være supergod på jobben din! Den cardiganen du har fått fra H&M har jeg også, den er superbehagelig! Myk og deilig (selv om jeg ikke får lukket den over magen akkurat nå ). Mye lekkert du har lyst på også... Koselig å se deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. februar 2009 #1497 Del Skrevet 10. februar 2009 Gratulerer med ny jobb Så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1498 Del Skrevet 10. februar 2009 Tusen takk alle sammen! For en hyggelig velkomst! Jeg hadde aldri forventet at jeg skulle bli headhuntet, er utrolig gøy at jeg skulle havne i den situasjonen! Så nå blir det spennende og se...! Og du har jammen meg en god hukommelse, Itla! Stemmer det at jeg ble headhuntet sist gang også... Hvordan går det med deg, forresten? Snart fødeklar? Er du på overtid nå? ------- Ble litt overtid i dag også, så jeg er ganske trøtt i kveld. :søvn: Har nettopp sett litt på Jamie's Matrevolusjon. Synes det er et ganske interessant program! Helt utrolig at ei mor med 2 barn aldri har lagd middag selv før!!! Barna har kun levd på kebab og pommes frites som middagsmat hittil... Men det ser ut som hun kommer seg.. Liten tur innom H&M's nettsider. Ser de har fått kjolen som jeg nevnte i går inn på lager. Desverre fortsatt ikke i min størrelse, så jeg får nok smøre meg med en litt mer tålmodighet. Noen som har den? Lurer også litt på denne cardiganen. Synes den ser ganske fin ut! Men nå skal jeg se Frustrerte Fruer! Skal prøve og oppdatere meg i dagbøkene deres i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1499 Del Skrevet 10. februar 2009 Å, jeg vil se flere episoder av Frustrerte Fruer nå!! Det er jo så morsomt! I helga som var lagde jeg vietnamesiske vårruller og wok med marinert biffkjøtt og nudler. Kjempegodt! Vi så også filmen "Slumdog millionaire"! Kjempefin og rørende film! Kan virkelig anbefales! Var også masse ute i snøen sammen med barna i helga, er jo så koselig når det endelig er skiføre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #1500 Del Skrevet 12. februar 2009 I går fikk jeg pakke fra bokklubben. Jeg hadde bestilt dette verdensatlaset til dattera mi. Hun har en del geografi på skolen nå, også fant jeg ut at dette var ganske greit siden det inneholder både en del fakta og lettleselige kart. På lørdag skal jeg kanskje på Ikea..! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå