Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bare vært et par timer på jobb. Dattera mi er syk og vi har vært hos legen med henne for andre gang. Hun har magesmerter og vi finner ikke ut av hva som forårsaker det. :klø: Det kan jo være et virus, men når det er det så er det som regel andre symptomer i tillegg. Dette er 5. dagen hennes med magesmerter så jeg får håpe at formen hennes kommer seg nå snart...! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg hatt store problemer med og logge med inn i forumet. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd før det gikk...! :vetikke:

Var nettopp innom H&M's nettsider. Venter på at de får lagt inn julekolleksjonen. Noe jeg vet jeg ikke er alene om å vente på...! :fnise: Ser at H&M har fått nytt design på sidene deres. Må si at de så mye finere ut nå! :tommelopp:

Lurer litt på om jeg skal bestille flere av de kjempedeilig og myke toppene de har i LOGG. Har denne fargen fra før av. Kunne også tenkt meg mørk muldvarp og naturhvit. Synes modellen er så grei for den er litt lengre både i livet og på ermene også er stoffet kjempemykt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Hehe, vi er en hel shoppinggjeng som venter på den julekolleksjonen :fnise: Jeg var inne og forhåndsbestile (altor mye) hos HM i stad, og jeg likte også de nye nettsidene :jepp:

Jeg liker topper som er litt lange, så kanskje jeg må prøve de fra LOGG.. Vet du om det er litt lengde på disse singletene fra LOGG også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Grønn: Er litt usikker på lengden på den toppen. Jeg fant den ikke igjen på H&M's nettsider. Men jeg tror ikke den er like lang som den genseren jeg har. Er også glad i lange topper! :jepp:

--------------------

I går fikk jeg pakken fra H&M. Strikkegenseren var kjempefin så den beholdes! Var veldig spent på den oransje genseren, men der hadde de desverre sendt meg feil. Så derfor returneres den! Ganske irriterende! Genseren jeg fikk feilsendt var utrolig stygg. Den var oransje-melert med litt lysere beige mønster i. Fasongen på hele genseren var bare ikke min smak...! :roll:

I dag har vi hatt viltgryte med hjort i til middag. Noe som var helt fantastisk godt. Kjøpte inn en del hjortekjøtt i forrige uke som jeg nå har på lur i fryseren. Må bare finne noen gode oppskrifter. Kunne tenkt meg og prøve noe annet enn den tradisjonelle viltgryten. Noen som har noen gode oppskrifter på lur? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er den etterlengtede julekolleksjonen til H&M her!! :hoppe: Har funnet masse som har lyst på...:

-Kjole (1)

-sko, synes disse var kjempestilige!

-Kjole med knytebelte (2)

-Bolero

-Kjole med avtagbart belte (3)

-Kjole, v-utringet (4)

-Hårspenne

-Skjørt

-Undertøyssett

-Undertøyssett2

Tror jeg må ta turen innom H&M en av dagene. Tror ikke jeg gidder og bestille alle kjolene. Tror kanskje nr 1, 3 eller 4 vil falle best i smak. Men det er jo i grunnen litt vanskelig og si før jeg har prøvd dem på. Likte godt den kjolen med det utsvingte skjørtet, men også den stroppeløse. For ikke og snakke om skjørtet..! Nei, det ble altfor mange fristelser dette..!! :fnise:

Tror jeg må innom de andre dagbøkene for og oppdatere meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Har du noe erfaring med sko fra H&M? Hvordan kjennes de på fote? Er de gode å gå med? Jeg kjenner bare til de hvite tøyskoene, og de er gode, men har hørt at pumpsene ikke er så gode fordi de blir for stive :klø:

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk Grønn: Nei, har ikke mye erfaringer med sko fra H&M. Det eneste jeg har kjøpt der av sko er flip flops.

Men jeg har tenkt det samme. Frykter at de ikke er så gode på. Håper de får dem inn i butikkene slik at jeg kan få prøvd dem på. Skal ihvertfall ha dem dersom de er gode på, hvis ikke så gidder jeg ikke. Har gjort altfor mange bomkjøp på sko opp igjennom årene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at nå er det snart mandag, igjen...! Hvorfor går disse helgene så fort..?! :sjokkert:

Har hatt en kjempefin helg! På lørdag var jeg ute med venninner. :skaal: Var først på fest og deretter gikk turen til byen for å drikke gode drinker og danse! Er en evighet siden sist! Men det var utrolig moro! :danser:

I dag har vi feiret farsdagen. Samboeren fikk seg ny skjorte (men i lilla) noe som virkelig falt i smak. Og fargen kledde han superbra! :jepp:

Måtte jo selvfølgelig også se om jeg fant noen av julekjolene som jeg har lyst på da vi var på H&M. Desverre så hadde de ingen av dem i min størrelse. Så jeg tror jeg må ta turen innom noen andre H&M-butikker til uka. De hadde heller ikke fått inn pumpsene som jeg har så lyst på. Og det ser jammen meg ut som det er ganske mye utsolgt allerede på nettet også..! Typisk meg og være så treig i avtrekkeren..! :sjenert:

Kjøpte meg et par tights og en sort singlet på lørdag, ikke så veldig spennende. Men basisplagg er noe man alltid trenger...

Vi hadde forresten årets første pinnekjøtt i dag! Og gjett om det var godt..!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Grønn: Litt sent svar, men...! Jeg hadde en kjempefin og avslappende helg sist helg. Fikk til og med begynt litt på julegavene. Satser på og fortsette med dem i helga.. Du da? Har du planer for helga? :)

Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her inne!! :tristbla: Vi har hatt problemer med laptopen vår. Den har kræsjet helt, får så vidt skrudd den på før den skrur seg av igjen. Lurer på om vi har fått virus på den eller noe... Vi finner liksom ikke helt ut av hva som er galt. Vi har en stasjonær pc utenom, men den er så treig også er det så mye kjedeligere og sitte på den, men det ser ikke ut som jeg har noe valg nå..! :riste:

Ellers så har jeg svidd av en formue denne uka..! Var på hudpleie denne uka og da brukte jeg 2 500 kr :sjokk: , noe som ikke var planen i det hele tatt! Men jeg trengte en del nye produkter som jeg ikke får tak i på nett. Men det ble kanskje litt flere enn hva jeg hadde tenkt..! :fnise:

I går var jeg hos frisøren og farget håret igjen. Begynte og få litt ettervekst også var fargen blitt litt blass. Så nå føler jeg meg så mye mer vel! Det er helt utrolig hva et besøk hos frisøren gjør! :jepp:

Ellers så har vi gått til anskaffelse av nytt gulvteppe som vi har ved sofaen/stuebordet. Det er kjempefint! Er storfornøyd med det! Skal se om jeg får tatt bilde senere dersom vi får orden på laptopen.. :)

I helga så er planen og ta en tur på Ikea. Gleder meg! Er evigheter siden jeg har vært der! Så får vi se hva vi ender opp med!

I dag da jeg våknet så var alt hvitt ute! Vi har fått snø! :snø: Synes det var litt koselig, jeg! Selv om jeg egentlig synes det er litt tidlig.. Får håpe den blir liggende noen dager så ungene får akt litt fra seg.. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå føles det som en evighet siden jeg var her sist. Har hatt det travelt den siste tiden, samt problemer med laptopen så da har det vært rolig på denne kanten.

Er ihvertfall godt i gang med julegavene. Er godt over halvveis nå, så jeg tror jeg skal klare og komme i mål i god tid før julaften. Selv om ukene flyr nå, så...! :jepp:

På fredag skal vi på julebord med jobben min. Gleder meg nå! :hoppe: Tror jeg har antrekket sånn noenlunde klart for kvelden. Er bare litt usikker på hvilke sko jeg skal ha til. Tror jeg må ta en liten runde muligens i morgen.

Her er noen småting jeg har kjøpt de siste ukene:

-Blå silkekjole, skal ha denne på meg på julebordet

-Cardigan

-Lilla-mønstrete sjal

Jeg hadde egentlig funnet en nydelig lang kjole til julebordet som var i samme farge som den blå silkekjolen. Kjempefin på, men den var litt for lang. Derfor kjøpte jeg den ikke, og nå treiger jeg som bare det!! Den er desverre utsolgt nå.. Typisk! :tristbla: Men satser på at det blir bra med den som jeg kjøpte. Har sett noen pumps som er i blått og sølv på Vero Moda som jeg kunne tenkt meg. Får håpe de har flere igjen i størrelsen min. Skal ta turen innom og se i morgen. :)

På tide og oppdatere meg litt i de andre dagbøkene...! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Karamba!!

Måtte jo inn og sjekke boken din etter at du hadde lagt igjen koselig hilsen i min :) Ser jo at du er skikkelig "rutinert" her:)

Det er jo veldig typisk at man finner en kjole, men er ikke heeelt fornøyd, så man "venter litt" med å kjøpe den.. Og når man ser etter den igjen, er det ikke flere, og da husker man den som sååå fin!! Men den du kjøpe var iallefal KJEMPEfin:):)

Ha en suuuper kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole!! Har sett den i andre farger, men den blåfargen var nydelig :)

Jeg skal på julebord i dag og må ut på en superkjapp shoppingrunde, kjolen er i boks - men sko har jeg ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvilde: Så koselig at du tar turen innom! :)

Ja, ikke sant det er typisk når man venter med og kjøpe noe så blir de utsolgt..?! Også treiger man på at man ikke kjøpte plagget...

Var innom den siste butikken som kanskje kunne ha den omtalte kjolen i går. De hadde den selvfølgelig ikke...

Men, det er jo i grunnen ikke så krise heller siden jeg har kjøpt en annen.

Hyggelig at du likte kjolen! :jepp:

Mischa og Tusle: Ja, ikke sant det er en nydelig farge! Føler jeg kler den fargen bedre etter at jeg ble brunette.. :)

Fant meg forresten sko til kjolen i går! De er rålekre! Må bare få prøvd dem sammen med kjolen i dag. Skal se om jeg får tatt bilde av dem senere, slik at dere også får tatt en titt på dem. Jeg var kjempeheldig for de hadde kun et par igjen i min størrelse..! :hoppe:

Fikk også kjøpt 5 julegaver til i går, så nå har jeg ikke så mange igjen. :nisse:

Skal prøve og få oppdatert meg i resten av dagbøkene i kveld.. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og ungene vært hos mormora mi og bakt krumkaker. Det var kjempekoselig! :nisse: Så nå er ihvertfall 2 sorter unnagjort... Vi lagde kakemenn forrige helg også regner jeg med at vi får lagt noen sorter til i helga. Orker i grunnen ikke stresse noe særlig, så vi tar det litt etterhvert. Som regel så blir ikke så mye spist uansett når jula er der...

Her er noen bilder av mine siste innkjøp:

-Skoene som jeg kjøpte tidligere i uka.

-Sko sett ovenfra.

-Smykke, det er en blank "stein" på smykket, er nok gulvet som gjør at den ser brunaktig ut..

Skal ha dette til den blå kjolen når vi skal på julebord i morgen. Satser på at det blir bra! :nissekonekyss: Kunne i grunnen tenkt meg og gjort noe stilig med håret, men jeg er så utrolig dårlig på og ordne håret så jeg ender som regel med og gå med utslått hår... Så dersom noen har noen tips så mottas de med takk..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige sko! :hjerter: Du blir kjempelekker i den kjolen og med de skoene til. :Nikke: Når det gjelder håret kunne det kanskje gått an med en sånn "half up, half down"-frisyre? Litt annerledes, men allikevel ikke helt oppsatt... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...