Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, du finner så mye lekkert rundtomkring! :hjerter: Men helt enig når det gjelder La Redoute - ting ser så fine ut på bildene, men når man får det er det posete og rart og helt annerledes enn det ser ut som når man bestiller. Irriterende! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itla: Ja, det er det som er litt dumt med La Redoute. Har ikke vært så fornøyd med de siste plaggene jeg har bestilt derfra. Er en stund siden sist jeg kjøpte noe der, så jeg er litt fristet til og gi det et nytt forsøk... :)

Mischa og Tanita: Ja, ikke sant den var fin! Skulle ønske Asos hadde butikk i Norge...! :jepp:

------

I dag kom pakken med serumet fra MD Formulations som jeg kjøpte på Ebay. Er veldig fornøyd! Også slapp jeg å betale toll!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^

Continuous Renewal-serumet? :)

Stemmer det, Kihn! :) Bruker du også MD?

---------

I dag har jeg hatt fri fra jobben, og det har bare vært helt skjønt! :jepp: Har vært og shoppet litt med dattera mi. Vi har kjøpt masse scrappe-ting også har jeg kjøpt et lilla-blomstrete sjal fra Vila, sorte øredobber fra Vero Moda og en turkisblå langermet og kjempemyk topp fra H&M som jeg skal har til den lyse vesten som jeg kjøpte i London.

I kveld skal dattera mi og jeg scrappe litt også skal vi lage boller med vaniljekrem. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en skikkelig kosedag! :) God helg Karamba!

Ja, det har det vært! Takk for det, Tanita! God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Kihn! :) Bruker du også MD?

Nei, ikke ennå, men lurte på hva du syns om det? Planlegger å prøve det, men er litt usikker ennå :)

Hørtes forresten ut som en kjempekoselig kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle og Dalieo: Takk for det, jenter! God helg til dere også! :klemmer:

Kihn: Jeg er veldig fornøyd med MD! Har fått mye renere hud etter at jeg begynte og bruke de produktene. Anbefales virkelig! :)

----

Ja, nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg snart køyer...! :søvn: Har scrappet i en del timer i kveld. Det var kjempemoro da vi endelig kom i gang. Hadde stekt ris til middag i dag. Etter middagen bakte vi boller, og da vi hadde fått minsten til køys så startet vi med scrappingen. Har kommet et godt stykke på vei nå med Mexico-bildene. Satser på og få gjort enda mer i morgen. :enig:

God natt, jenter! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei stund siden jeg var her inne nå..! Har vært litt opptatt med scrapbooking! :foto: Har til og med meldt meg inn i en scrappe-klubb, en slik klubb der en får pakker med scrappe-ting en gang i måneden. Vet ikke helt om det er noe, men vi får se når jeg mottar velkomstpakken. :)

Har vært dårlig med shopping, men i dag har jeg endelig fått lønn så en skal ikke se bort i fra at det kanskje kommer litt påfyll til garderoben min. Har kjempelyst på nye sko, har sett enda noen jeg kunne tenkt meg nå.. :sjenert:

-Sophia pump i brunt og/eller sort

-Angel boot

-Bronx Walnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ja, de pumpsene var lekre! :hjerter: Enig med Tusle i at de var finest i sort. ;)

Scrappe-klubb, altså? Sånn som disse "bokklubbene" som var så store da jeg var yngre - Pennyklubben og sånt? :ler: Det er jo veldig smart hvis det er bra ting man får. :Nikke: Men det var det med om man liker det de plukker ut, kanskje...? Er det fotoalbum dere lager, eller kort og sånt? Det høres ihvertfall kjempekoselig ut å sitte og pusle med! Høsten er perfekt til denslags! :)

(Nå fikk jeg lyst til å gå på Panduro eller Papirgalleriet en tur! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også pumpsene best i sort :)

Veldig fine!

Scrapbooking tror jeg egentlig er noe for meg fordi jeg elsker å holde på med kreative hobbyer og lager mange fotoalbum o.l. Men jeg synes faktisk det ser litt vanskelig ut :klø:

Også tror jeg det fort blir en dyr hobby! :)

Jeg har kjøpt en del ark, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Ja, det heller nok mot de sorte pumpsene for min del også. Men jeg tror jeg vil se om jeg ser begge fargene i butikken, for det er ikke alltid fargen ser lik ut i virkeligheten. Men så kjøpte jeg jo nettopp et par brune par i London også, så da hadde det kanskje vært greit med en annen farge.

Kjøpte forresten disse støvlettene, utrolig gode på foten. Også var de kjempestilige på! :)

Itla: Ja, det blir spennende og se om det er noe greier de pakkene jeg får i scrappeklubben. Og som du sier så er det jo en fordel og like det de plukker ut, ja...! Vi scrapper album, synes det er kjempemorsomt! :jepp:

Mischa: Ja, scrapbooking kan fort bli en dyr hobby! Jeg har faktisk kjøpt scrappe-ting den siste uka for nesten 1000,- kr, og det er faktisk ikke så mye jeg har kjøpt...!! Men kanskje jeg finner noen nettbutikker som er litt rimeligere enn butikkene..?

Det er ihvertfall ikke vanskelig den scrappingen som jeg driver med. :fnise: Men kanskje den blir litt mer avansert etter hvert...? Vi får se!

Så det anbefales virkelig og prøve seg på scrapping, Mischa! :)

-------

Jeg tror jeg holder på og bli syk. Har begynt og få skikkelig sår og hes hals i dag... :forkjola: Typisk min flaks og bli syk til helga...! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...