Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mischa: Ja, Lenny er visst litt naughty...! Du har visst døpt ham om du, Mischa! :fnise:

Kunne tenkt meg de skoene, de ser kjempestilige ut!

Tanita: Ja, hva er det med katter og pappesker! De er jo så søte når de ligger der i eskene! :hjerter: Lenny elsker også kofferter. Da jeg hadde vært i London og begynt og pakke ut, så var det første han gjorde og hoppe opp i kofferten for å ta seg en lur.. :)

-----

Ble litt shopping på Ebay i går kveld.. :sjenert: Bruker hudpleieserien MD Formulations. Er tom for Renewal Serum, og fant derfor ut at det var like greit å bestille det på nettet. Og det svarte seg det! Betalte rundt 200 kr for det, dersom jeg skal kjøpe det hos hudpleieren min koster det 599,-! Så nå får vi se hvor lang tid det tar før jeg mottar det... :)

Sitter og ser på "So You Think You Can Dance" nå. Er så utrolig mange flinke dansere der! Skulle ønske jeg også kunne danse... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg veldig å kjøpe hudpleie og sminke på Ebay, ja! :jepp: Særlig amerikanske merker... Og både ID og MD er vel amerikanske, tror jeg? Pluss at det er litt enklere å be selgerne på Ebay om å sette verdien til under 200 kr enn hvis man handler fra nettbutikker. ;)

Si fra hvis du trenger kattevakt, da! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itla: Ja, jeg skal gi beskjed...! :klemmer:

Det er ikke tvil om at det lønner seg og kjøpe kosmetikk og amerkanske merker på nettet. Ihvertfall når det er så mye penger og spare! :jepp:

--------

Ei venninne tipset meg og denne nettsiden, Cutesygirl. Nettside med klær, sko og accessories. Venninna mi kjøpte 12 par sko der :overrasket: og betalte kun kr 1 600,- for alt! Hun var dessuten så heldig at hun slapp og betale toll, så hun gjorde noen gode kjøp der! Skal ta turen til henne en av dagene. Er litt nysjerrig på disse skoene..! :fnise:

Er litt fristet til og bestille derfra jeg også...! Likte blant annet:

-Lilla pumps, kunne tenkt meg et par i denne fargen...

-Steve Madden støvletter

-Sorte pumps

-brune ankelboots

Kanskje disse eller disse hadde vært noe til badtaste-partyet..?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mischa: Ja, Lenny er visst litt naughty...! Du har visst døpt ham om du, Mischa! :fnise:

Kunne tenkt meg de skoene, de ser kjempestilige ut!

:ler2:

Ja jeg ga visst Lenny et nytt navn jeg .. huff.. Lennart :hoho: Jaja, Lenny er jo et mye søtere navn :Nikke:

12 par sko til 1600 kr! Litt av et kupp! Det må sjekkes ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lennart/Lenny, fort gjort i en fart ;)

Katten min er også glad i vesker/poser/esker. For en liten stund tilbake hadde jeg vært på IKEA og handlet, derifra hadde jeg med meg en sånn stor blå pose. Denne posen samlet jeg flasker i, så når den var god og full tok jeg den med på butikken for å pante. Når jeg kom ut til bilen syns jeg posen var veldig tung og uhåndterlig, flasker veier da ikke så mye. Veel, for å si det sånn så er begrepet "pantekatt" flittig brukt her i gården :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Lennart/Lenny, fort gjort i en fart ;)

Katten min er også glad i vesker/poser/esker. For en liten stund tilbake hadde jeg vært på IKEA og handlet, derifra hadde jeg med meg en sånn stor blå pose. Denne posen samlet jeg flasker i, så når den var god og full tok jeg den med på butikken for å pante. Når jeg kom ut til bilen syns jeg posen var veldig tung og uhåndterlig, flasker veier da ikke så mye. Veel, for å si det sånn så er begrepet "pantekatt" flittig brukt her i gården :skratte:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Synes Lennart var et morsomt navn, jeg! :fnise:

Tusle: Pantekatt, du! :ler: Morsom pus du har! :)

------------

På lørdag var vi på badtaste-party! Hadde det fantastisk morsomt! Var en opplevelse i seg selv kun å se alle de de "nydelige" antrekkene...! :fnise: Det var stor variasjon i hva den enkelte så på som badtaste! :jepp:

I dag fikk jeg to rabattkoder av H&M på mail, en med 10% og en med 20%. Kan hente de opp senere dersom noen er interessert i rabattkoden... :)

Nå kommer minsten og samboeren hjem fra svømmehallen, så nå må jeg lage kveldsmat... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mischa: Ja, ikke sant! :jepp: Tror sålen er mer naturhvit. De har også støvlettene i . Jeg likte i grunnen begge fargene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige støvletter! :Nikke:

Jeg vil gjerne ha den 20%-koden fra H&M, jeg... Har fått den med 10%. Og ser at den går ut den 13. okt, tipper at det betyr at det kommer nye varer da? :lur: Juleklærne kanskje? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanita: Ja, det synes jeg og! Som sagt så klarer jeg bare ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha... Hva synes du? Jeg har jo ingen mørkebrune støvletter fra før av, så det heller litt mot dem... :nigo:

Itla: Rabattkoden skal du få, den er 8184 og gjelder t.om. den 13.10.

Regner med at det snart kommer noen nyheter da, ja...! Er sikkert juleklærne som kommer, det tror jeg også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klemmer:

Bare hyggelig, Itla! :klemmer:

----------

Er inne hos La Redoute og kikker litt. Kunne tenkt meg følgende:

-Støvletter med snøring, men synes de så finere ut på dette bildet. Hele antrekket på det bildet var forresten kjempestilig!

-Snøresko

-Sko med rem

-Rutete tunika

-Cardigan

-Torgvanter hadde jeg så absolutt trengt!

-Cardigan

-Enda en rutete tunika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville gått for de mørkebrune. Kjempelekre begge to! Likte sålen som var hvit, det minner meg litt om Louboutin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...