Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Åh en tur till frisören!

Jag längtar till min timme! Jag ska dit på onsdag och det är verkligen på tiden - har inte klippt mig sen i somras i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de prøver å få ut høstens og vinterens varer på januarsalg før de nye klærne blir tatt inn i butikken. Men den som venter på noe godt..  ;)

Jeg så den grønne på H&M i Karl Johan.. så den har kommet inn :)

Håper de blir tatt inn i butikkene der som jeg bor også snart da...

I dag fant jeg en kjempefin kjole hos hm.com under inspiration og spring/summer 2007. Det er den som er uten stropper og blomstrete nederst. Koster 298 kr. Tenkte jeg skulle bestille den, men selvfølgelig så ligger den ikke inne i netshopen... :sur: Håper den dukker opp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg handlet litt på salg hos La Redoute. Handlet faktisk ingenting til meg selv, :overrasket: kun til mine barn.

Dattera mi trenger nytt undertøy, og sammen ble vi enige om at hun skulle få følgende:

-Truser

-Bh-topper

-Trøyer

-Cars pyjamas til minsten

Alt var på salg! :)

Jeg venter med å gjøre de store innkjøpene til H&M kommer med en rabattkode. Begynner å bli litt bekymret for om jeg skal få tak i det jeg har lyst på. Ser det står utsolgt på en del ting... :forvirret: Men de får det nok inn igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserverte time hos optiker i dag. Skal på synstest på lørdag. Har vært plaget med en del migrene den siste tiden, og mistenker at det kan være pga synet mitt. Har egentlig lesebriller, men har ikke brukt dem på ørten år. Greit å få sjekke om synet mitt har forandret seg siden jeg fikk brillene...

Hadde dessuten vært gøy med noen stilige, nye... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg shoppet litt på nettet. Har bestilt følgende:

-Foundation fra I.D. hos SN

-Kabukibørste fra Glominerals hos Beautybridge

Håper det ikke tar så lang tid før jeg mottar varene. Er spent på om produktene er så bra som folk sier. :)

Prøvde foundationen på da jeg var hos frisøren på lørdag, så jeg vet at den er bra. Men så var det det om jeg får det til selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg shoppet litt på nettet. Har bestilt følgende:

-Foundation fra I.D. hos SN

-Kabukibørste fra Glominerals hos Beautybridge

Håper det ikke tar så lang tid før jeg mottar varene. Er spent på om produktene er så bra som folk sier. :)

Prøvde foundationen på da jeg var hos frisøren på lørdag, så jeg vet at den er bra. Men så var det det om jeg får det til selv da...

Ja, du får legge ut en liten rappoert her om produktene gjør jobben. Er straks på jakt etter ny foundation selv, jeg. Da er det kjekt med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går og i dag har jeg jobbet overtid. Ser også ut som det kan bli en del overtid fremover. Travelt på jobb for tiden, men det gjør ikke noe. Blir mer penger til shopping... :sjarmor:

Fikk ikke med meg Ugly Betty i går, men har akkurat lastet episoden ned. Skal se den nå. Etterpå skal jeg kose meg med Det Nye som jeg fikk i posten i dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får meg kanskje ny jobb!!! :hoppe:

Har vært på utkikk etter jobb en stund, men har ikke funnet så mye av interesse. Har søkt på et par jobber i høst.

I slutten på november var jeg på et jobbintervju og da var jeg ikke så langt i fra å få jobben jeg hadde søkt på. Fikk beskjed om at jeg var en god nr. 2 av alle kandidatene. Jeg hadde alt de var på utkikk etter, men med min uflaks så var det selvfølgelig en som søkte som hadde erfaring fra akkurat denne bransjen og som kjente han som hadde med ansettelsene å gjøre.

De sa til meg at de visste at de ville trenge flere folk etterhvert, og de lurte faktisk på om de skulle ansette 2 stk til å begynne med. Men så fant de ut at de ville begynne med 1 og se hvordan det gikk, og deretter ansette flere når de så behovet. Derfor så spurte de om de kunne beholde CVen min og om de kunne ta kontakt når de trengte flere folk, for de var interesserte i å ansette meg....

Hadde egentlig ingen forhåpninger om å høre noe mer fra de, men i dag ringte de!!!

Vedkommende som ringte spurte om jeg fortsatt var interessert, og det sa jeg at jeg var. Så på mandag skal jeg i møte med dem rett etter jobb!! Jeg er så spent!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så spennende! Forandring fryder, er det ikke det de sier? :-D

Takk for det, StineMa! Skal bli spennende å se hva de har å tilby meg i morgen...

Er kjempespent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg årets første klesplagg til meg selv! Kan ihvertfall ikke huske at jeg har kjøpt noe annet... :sjenert: Måtte unne meg noe, synes jeg har vært så økonomisk den siste tiden.

Plagget jeg kjøpte var en stilig hvit cardigan med 3/4 lange armer og 3 store knapper på på Vero Moda.

Kjempestilig fasong på den! Kostet kun 129 kr, så jeg synes jeg gjorde et kupp.

I kveld skal jeg på magedans for første gang i år. Gleder meg sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserverte time hos optiker i dag. Skal på synstest på lørdag. Har vært plaget med en del migrene den siste tiden, og mistenker at det kan være pga synet mitt. Har egentlig lesebriller, men har ikke brukt dem på ørten år. Greit å få sjekke om synet mitt har forandret seg siden jeg fikk brillene...

Hadde dessuten vært gøy med noen stilige, nye... :sjarmor:

Jeg må nok ha nye briller, ja! Optikeren kunne ikke forstå hvordan jeg hadde klart meg uten briller i så mange år. Synet har forandret seg, jeg har skjeve hornhinner og dårlig samsyn, og det er nok litt av årsaken til hodepinen.

Har med meg 3 briller på hjemlån i helga. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke jeg vil ha. Vil ha noen som har en markert innfatning, synes det er så stilig. Får dessuten 2 par til prisen av 1 og det var jo veldig greit, for da har jeg muligheten for å variere litt.

Skal bare bruke briller når jeg er på PCen, leser, ser på tv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får meg kanskje ny jobb!!! :hoppe:

Har vært på utkikk etter jobb en stund, men har ikke funnet så mye av interesse. Har søkt på et par jobber i høst.

I slutten på november var jeg på et jobbintervju og da var jeg ikke så langt i fra å få jobben jeg hadde søkt på. Fikk beskjed om at jeg var en god nr. 2 av alle kandidatene. Jeg hadde alt de var på utkikk etter, men med min uflaks så var det selvfølgelig en som søkte som hadde erfaring fra akkurat denne bransjen og som kjente han som hadde med ansettelsene å gjøre. 

De sa til meg at de visste at de ville trenge flere folk etterhvert, og de lurte faktisk på om de skulle ansette 2 stk til å begynne med. Men så fant de ut at de ville begynne med 1 og se hvordan det gikk, og deretter ansette flere når de så behovet. Derfor så spurte de om de kunne beholde CVen min og om de kunne ta kontakt når de trengte flere folk, for de var interesserte i å ansette meg....

Hadde egentlig ingen forhåpninger om å høre noe mer fra de, men i dag ringte de!!!

Vedkommende som ringte spurte om jeg fortsatt var interessert, og det sa jeg at jeg var. Så på mandag skal jeg i møte med dem rett etter jobb!! Jeg er så spent!!

:)

Jeg har fått meg ny jobb!! :) Er så fornøyd! Ble faktisk tilbudt en stilling for moderselskapet til det firmaet som jeg opprinnelig hadde søkt på. Adm. direktør hadde fått sterke anbefalinger av den daglig lederen for det andre firmaet. Satt utrolig stor pris på det! :)

Skal begynne 1. april. Gleder meg sånn! Gruer meg derimot til å si opp min nåværende stilling... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...