Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg Cardiganen fra Samsøe & Samsøe som jeg bestilte i vår. Endelig! Fikk også egentlig en kjole som jeg bestilte også, men jeg fikk feil vare. Fikk bluse i stedet for kjole. Ganske irriterende, siden det var denne jeg gledet meg mest til å få. :kjefte: Håper jeg får kjolen i morgen...

Her er noen flere bilder av ting som jeg kjøpte i London:

-Klokke fra Aldo til samboeren

-Belte også fra Aldo, til samboeren dette også

-Strikkejakke fra Zara til dattera mi

-DC Sneakers også til dattera mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk Grønn: Jeg har lyst til å dra tilbake til London om ikke så altfor lenge. Lurer på og ta en jentetur med dattera mi. Vi får se om det blir en tur før jul... :)

Fikk pakke fra med hårkuren fra LF i går. Tenkte jeg skulle teste den i helga. Det kom også en pakke fra LF da jeg var i London med ny Sebastian Shampoo, så jeg skal ikke klage på servicen der...! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da var du tilbake :) Så mye fint du har shoppet!!! :tommelopp:

Og cardiganen fra Samsøe & Samsøe var nydelig! :)

Synd du ikke fikk kjolen da :( Håper det ordner seg!

Jeg må også teste Pret! Er det noen sandwicher du kan anbefale siden du har testet litt ? :lur:

Aldo-butikker var overalt i USA, visste ikke at den fantes i England også. Tror jeg må titte litt der ja :) Skoene du kjøpte var stilige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Pret sine sandwicher! Så at de har fått laget en oppskriftsbok som selges også, angrer på at jeg ikke kjøpte denne. Julesandwichen er en hit hos meg, med kalkun, stuffing, cranberrysauce, salat og løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Itla! :tommelsmil: Så stilig at du nevnte det med oppskriftene, for jeg ble skikkelig gira på og lage noen gode sandwicher etter å ha vært der. Skal definitivt teste ut noen av dem. Har du prøvd noen av oppskriftene?

Denne tror jeg jeg har glemt å svare på, gitt! Jeg har prøvd noen Pret-oppskrifter, men ikke noen av de som ligger der nå... De bytter ut litt med jevne mellomrom, og det er vel et par år siden sist jeg var inne og printet ut. Synes særlig suppene deres er gode! Sandwichene blir liksom litt feil her hjemme siden man ikke får tak i "riktig" brød. Vanskelig, jeg? :ler: Men norsk og engelsk brød ER faktisk veldig forskjellig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Ja, jeg er veldig fornøyd med cardiganen! :jepp: Fikk også kjolen i dag, endelig! er den! Bildet ble ikke så veldig bra, for den er litt krøllete.., men den var veldig fin på!

Jeg smakte ikke så mange forskjellige sandwicher, men av de som jeg smakte så likte jeg den med kylling og avokado best. :sikle: Så den må du prøve! :)

Rosenrød: Ja, jeg skulle definitivt hatt en oppskriftsbok fra Pret. Jeg la ikke engang merke til at de hadde en, var mer opptatt av maten...! :fnise:

Julesandwichen hørtes kjempegod ut!

Itla: Så de har gode supper også! Tror jeg må sjekke ut de oppskriftene. Ja, det er sant det med at det blir ikke det samme når en ikke får tak i samme type brød som de bruker. Det utgjør jo en viss forskjell. :jepp: Men jeg får nå se om det er noen oppskrifter som høres fristende ut. Fant ikke oppskriften på den med kylling og avokado... Men de har sikkert en haug med andre gode også! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Ja, jeg er veldig fornøyd med den kjolen! Gleder meg til å ta den i bruk! :)

Har du shoppet noe fint i det siste da?

--------

I går var jeg på hudpleie. Det var kjempedeilig! Da jeg var ferdig så fikk jeg prøvd en ny dagkrem som jeg synes virket kjempebra. Den heter Priori CoffeeBerry. Etter at jeg hadde fått pudder på så så huden min så mye jevnere ut! Tror jeg skal teste ut den neste gang jeg trenger ny dagkrem. Den virket som den var et fantastisk underlag før en tar pudder/foundation på! Dessuten så er den serien 99,2% naturlig og det er jo kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helga snart over..! :tristbla: Skulle gjerne hatt lengre helg, for de går jo så utrolig fort! :jepp:

I går hadde vi besøk av ei venninne. Vi lagde ei kjempegod malaysisk suppe med scampi, fisk og blekksprut i. Var utrolig spent på hvordan blekkspruten ble, men den ble bra den! Som regel når vi lager asiatisk mat så blir det nesten alltid med kylling i, var derfor moro og lage noe med sjømat i for en gangs skyld! :)

Har blitt ørlite shopping de siste dagene. Må nemlig ha litt tilbehør til de nye plaggene som jeg kjøpte i London...: :sjenert:

-Lilla topp til å ha under cardigan, er litt lysere enn denne...

-Topp, men i turkisblå til å ha under denne vesten. Fant ut at fargen var veldig fin til vesten, men ikke selve genseren. Tror det blir finere med en som har litt mer utringning. Så derfor må jeg lete videre... Kom gjerne med tips! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom H&M en tur og så litt på denne blusen, bare at den jeg så var i mørkblå. Så faktisk utrolig stilig ut! Men når jeg ser på nettsidene til H&M så finner jeg den ikke i blått... Merkelig!

Kunne virkelig tenkt meg en kjole eller bluse i blått. Synes også denne blusen ser stilig ut, men den er nok visstnok i fargen mørklilla. Synes den så mer blå ut jeg, da...?! :klø: Denne var også fin, fasongen viser litt bedre i hvit.

Noen som har noen av disse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste du linket til, bare i mamma-modell... Den er helt lik øverst, har sikkert bare litt mer stoff over magen. ;) Har hatt den på i dag, og den er veldig behagelig! :jepp:

Lengre helg, ja, det hadde vært noe... *drømme* Ha en fin uke mens du venter på den neste! :klemmer:;)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Itla og Tanita: Ja, ikke sant den siste toppen var veldig fin! Lurer litt på om jeg skal bestille den, men tror jeg venter litt for å se om det kommer noen flere rabatter. For det er ingen rabatter som "virker" hos H&M nå?

Er merkelig det hvor annerledes farger kan se ut på bilder i forhold til virkeligheten. Egentlig litt irriterende... :jepp:

Kule sko!, Har ei veske i denne fargen som jeg ikke har fått tatt i bruk enda... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt shopping i dag også...! :sjenert: Men kun ting som barna trenger. Kjøpte følgende:

-Asics løpesko til dattera mi

Minsten fikk følgende:

-Vintersko

-Hummel Vinterdress ¨

-Pannebånd

Skal se om jeg får lagt ut noen bilder senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva som skjedde da jeg skulle finne meg noe mat tidligere i dag? Lenny dro nesten av meg buksa...! :ler: Stod ved kjøkkenbenken og lagde meg mat. Plutselig kommer Lenny i full fart løpende inn på kjøkkenet for så å videre klatre oppover beina mine slik at buksa sklir ned på meg..!! Jeg hadde på meg en litt løs joggebukse, så han var heldig med den... :fnise:

Her ser dere rampegutten Lenny har funnet seg til rette i eska til lekebilen som jeg kjøpte til minsten i London... :)

Noen bilder av ting jeg har kjøpt de siste dagene:

-Speil fra Benefit, fikk det på kjøpet da jeg handlet makeup i London

-Lilla topp fra H&M

-Hummel vinterdress og pannebånd til minsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt Lennart er! Hehe, han ser ut seg til å ha funnet sin lille hyggelige krok i den esken. Drar av deg buksa, han er litt naughty han lille Lennart :fnise:

Likte skoene du linket til.. stilig farge! Og det speilet fra Benefit var kult :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...