Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Og i dag har det kommet flere nye ting på HM.com :sjokkert:

*minner seg selv på shoppestoppen denne måneden*

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da var følgende plagg bestilt:

-Bluse

-Clutch

Tunika til dattera mi

I dag har jeg fått pakke!! Skal hente den etter jobb... :lur:

Har fortsatt minsten hjemme fra barnehagen. Prøvde å sende ham i barnehagen i går siden han var feberfri på onsdag, men vi måtte hente ham litt tidligere enn hva vi vanligvis pleier. Han var ikke i form... :tristbla: Men i dag er han i storform. Merker at han begynner å bli lei av å være hjemme og bare inne, for han begynner å få en del rampete påfunn...! :nei::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med pakken!!

-Clutchen var kjempestilig, akkurat passe stor til mitt bruk

-Blusen satt veldig fint på, gleder meg til å ta den i bruk

-Tunikaen som jeg bestilte til dattera mi var overraskende fin.

Alt beholdes! :)

Ha en fin dag, må nesten ut og nyte :sol: mens vi har den...! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare vært ute og handlet noen småting til middagene i kveld. Vi får besøk av venner. Skal lage thaimat...! :sikle: Er akkurat ferdig med ostekaken som jeg tenkte vi kunne ha til dessert. Har fått skikkelig dilla på ostekake, det er så utrolig godt og ikke minst lett å lage. :jepp:

Har forresten glemt å fortelle at vi var hos dyrlegen med :katt: vår tidligere i uka. Han klødde sånt rundt det ene øret, det virket også som han hadde vondt i det. Fant derfor ut at det var best å få undersøkt det. Det viste seg at han har fått midd i øret. Han fikk derfor ei sprøyte som skulle ta kverken på også må vi gi ham øredråper to ganger daglig i 2-3 uker. Gjett om han hater disse øredråpene...! Men nå satser vi på at han blir kvitt det! :)

Ha en fortsatt fin helg, jenter! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Midd høres jo ikke særlig digg ut da.. har du oppdaterte bilder av katten? Den var jo så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken: Nei, det er ikke noe særlig moro med midd. Ihvertfall ikke for katten..!! Vi strever oss ihjel med disse dråpene som han skal ha i øret.

For øyeblikket så har jeg ingen bilder av pusen inne på pcen. Men det kan alltids ordnes! Skal se om jeg får tatt noen bilder i løpet av dagen... :)

Har du katt?

------------

I dag fikk jeg mail fra Asos om 25% i påskerabatt dersom en bestille før den 24. mars. Tenkte jeg skulle slå til og endelig få kjøpt poloen som jeg lenge har hatt lyst på:

-Grønn polo fra JJ Park

Ha en fin påskeuke, jenter! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Jeg har ikke egen katt nei, men jeg er fosterhjem for dyrebeskyttelsen.

Det er få som vil ha katt fortiden siden jeg har hatt en katt siden januar. Men den er utrolig sør så det gjør jo ikke noe ;)

Forresten så har ikke katten vondt av å bli holdt fast et par sekunder så den kan få medisinen. Det skjønner jo ikke at det er best, men får den kos etterp åskal jeg vedde på at det er glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin pologenser:) Kjekt med rabatt.. har ikke handlet fra asos.com på lenge pga de kjipe fraktkostnadene, men rabatt hjelper jo masse!

Kjøpte du genseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinpikken: Så flott at du er fosterhjem for dyrebeskyttelsen, da! Det står det respekt av!

Skulle gjerne vært det selv dersom jeg hadde muligheten... :jepp:

Katten vår får selvfølgelig masse kos etter at den har fått dråper i ørene, men det er ikke alltid at den vil ha det for den vil som regel riste masse på hodet slik at den får dråpene ut igjen... :fnise:

Mischa: Ja, jeg har kjøpt genseren nå. Så det blir spennende å se om den er like fin som på bildet! Får håpe det ikke går så lang tid før jeg får den...

Skal være enig i det med frakten. Er utrolig irriterende det! :kjefte: Men siden jeg fikk 25% rabatt så ble frakten så og si "gratis"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og handlet inn litt matvarer til påsken i dag. Som forventet var det kaos i butikkene. Jeg ble litt småstresset av dette kaoset, så jeg følte ikke at jeg fikk kjøpt halvparten av det som jeg hadde planlagt. Kan ikke fordra når det er slik trengsel i butikkene... :riste:

Var en liten tur innom H&M også for å kjøpe en tights og en topp til dattera mi. Så at de hadde fått inn denne kjolen. Synes den så ganske stilig ut! :jepp: Fornuften seiret så jeg kjøpte den ikke... Vet ikke helt om jeg treiger litt på det... :sjenert:

Kjøpte også en bukett med gule tulipaner og det siste nummeret av Elle, så det og en kaffe latté skal jeg snart kose meg i sofaen med... :kaffekopp: :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig genser! Ble helt forelska i den jeg...;P

Ja, og gjett om jeg gleder meg til jeg får den..!! :hoppe:

Kunne også tenkt meg følgende:

-Topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og gjett om jeg gleder meg til jeg får den..!! :hoppe:

Kunne også tenkt meg følgende:

-Topp

Wow, kjempestilig den også! Var utrolig mye bra på Asos, aldri sett den siden før:D Men må nok "måle" litt før jeg finner ut hvilken størrelse jeg er:P Kjipt hvis det ikke passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, kjempestilig den også! Var utrolig mye bra på Asos, aldri sett den siden før:D Men må nok "måle" litt før jeg finner ut hvilken størrelse jeg er:P Kjipt hvis det ikke passer!

Ja, Asos har utrolig masse fint! :) Det er sant det du sier at det er litt kjedelig dersom man bommer på størrelsen, men det er en sjanse man må ta. Som regel går det greit med topper, men jeg er litt mer skeptisk til å bestille bukser og sko. Foretrekker å prøve det. Eneste minuset ved å bestille hos Asos er at frakten er ganske dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten tur innom H&M også for å kjøpe en tights og en topp til dattera mi. Så at de hadde fått inn denne kjolen. Synes den så ganske stilig ut! :jepp: Fornuften seiret så jeg kjøpte den ikke... Vet ikke helt om jeg treiger litt på det... :sjenert:

Den kjolen var kjempestilig! :)

Du var flink som klarte å beherske deg ;) Det klarer nemlig ikke jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Ja, ikke sant kjolen var stilig! Vel det er ikke alltid jeg er så flink til å beherske meg selv heller..., men jeg prøver så godt jeg kan. :fnise:

Har liksom som mål hver måned at jeg skal spare litt mer enn hva jeg gjør, men som regel sklir det bare ut... :sjenert:

---------------

I dag måtte samboeren på sykehuset. Han var uheldig og skadet foten på trening i går :ball: . Etter å ha tatt røntgen av foten fant de ut at han har forstrukket ankelen. Så da blir det krykker i påsken...

Egentlig ganske utgjort at slikt skulle skje akkurat på dette tidspunktet. Vi hadde nemlig planer om å få gjort litt i huset i løpet av påsken. Få på plass nye lister i stuen og litt malingsarbeid på kjøkkenet. Men selvfølgelig så er det viktigste at han blir bra i foten sin nå... :icon_neutral:

Nå skal jeg snart avgårde for å få kjøpt inn litt påskesnop til barna (og til oss..) :sjokolade: Kanskje blir det en liten svipptur innom Vero Moda og H&M også...? :lur:

I dag skal vi ha laks i folie til middag. Steker laksen i ovnen sammen med masse gode grønnsaker som squash, vårløk, champignon, gulrot, osv. Har litt sitronsaft over og en smørklatt. Har poteter og rømme som tilbehør. :sikle:

Utrolig lettvint og godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nammm, nå fikk jeg også lyst på laks til middag! Har noen frosn fileter i fryseren, så kanskje det blir nettopp det!

Forresten, den poloen var bare kjempelekker, heldiggris.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tnita
Stearinpikken: Så flott at du er fosterhjem for dyrebeskyttelsen, da! Det står det respekt av!

Skulle gjerne vært det selv dersom jeg hadde muligheten... :jepp:

Katten vår får selvfølgelig masse kos etter at den har fått dråper i ørene, men det er ikke alltid at den vil ha det for den vil som regel riste masse på hodet slik at den får dråpene ut igjen... :fnise:

Mischa: Ja, jeg har kjøpt genseren nå. Så det blir spennende å se om den er like fin som på bildet! Får håpe det ikke går så lang tid før jeg får den...

Skal være enig i det med frakten. Er utrolig irriterende det! :kjefte: Men siden jeg fikk 25% rabatt så ble frakten så og si "gratis"... :)

For en nydelig genser! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød: Laks er utrolig godt når en tilbereder det sammen med andre grønnsaker synes jeg. Skal begynne på middagen ganske snart nå. Gleder meg allerede! :)

Rosenrød og Tnita: Moro å høre at det ikke bare er jeg som liker poloen. Får håpe den svarer til forventingene!

--------

Nå er jeg akkurat tilbake fra en liten shoppingrunde. :shoppe: Handlet egentlig ikke så mye:

-Påskesnop

-Kaptein Sabeltann dvd til minsten, får den sammen med påske-egget

-Gule liljer som er til ei venninne som jeg skal på besøk til i kveld

-Solbriller, kjøper flere par hver sesong. Er en kløpper på å rote bort/ødelegge solbriller... :sjenert:

-Sort solbrille-etui (fant ikke bilde på nettet)

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Nå fikk jeg lyst på laks, jeg også! Og påskesnop :sjenert: Kanskje best å spise litt middag før jeg går på butikken og handler snop :lol:

Kjedelig med foten til samboeren din. Typisk at slikt skjer når man minst trenger det. Men jeg er sikker på at du er en handy dame som klarer å ordne opp ;)

God påske, Karamba!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...