Shiloh Skrevet 15. september 2007 #741 Del Skrevet 15. september 2007 Så KUUULE klær! Likte de med froskene :-D Uff... god bedring, håper du snart blir frisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. september 2007 Forfatter #742 Del Skrevet 17. september 2007 Takk for det, Shiloh! Er mye bedre nå... Å, jeg har så lyst på ny jakke!!! Har lett etter en i evigheter nå, men finner ingen. Har aldri hatt problemer med å finne ytterjakker før, men... Var og kikket litt på lørdag, og da prøvde jeg denne jakka. De hadde kun en igjen i min størrelse, men fant ut at jeg ikke ville ha den. Den satt jo fint på, men klarte rett og slett ikke å bestemme meg helt. Så forresten at jakka som jeg prøvde tidligere i uka lå på nett nå. Synes den er ganske kul, men det var egentlig ikke denne type jakke jeg var på jakt etter. Trenger en som jeg kan bruke ute når vinterkulden setter inn. Men finner jeg ingen snart, så kjøper jeg den sikkert...! Et annet alternativ er denne løvegule jakka. Ser faktisk ganske fin ut på. Har sett den på nett tidligere, men var veldig i tvil om hvordan den ville se ut på. Billig var den også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. september 2007 #743 Del Skrevet 17. september 2007 Jakke er vanskelig... Har den du hadde prøvd i sort. Har jo dessuten jakken fra i fjor, og den fra året før der som jeg kan variere med Men har LYST på flere såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. september 2007 Forfatter #744 Del Skrevet 17. september 2007 Jakke er vanskelig... Har den du hadde prøvd i sort. Har jo dessuten jakken fra i fjor, og den fra året før der som jeg kan variere med Men har LYST på flere såklart Er du fornøyd med den? Jeg har også jakke fra i fjor, men den som jeg kjøpte da bruker jeg ikke så mye til hverdags. Synes den er litt for pyntet til det. Har også ørten andre jakker, men det er jo alltid moro med en ny. Dessuten kjøper jeg vanligvis rimelige jakker, så da er det ikke så gale dersom jeg bytter dem ofte ut. Eller...?! Skal forresten kjøpe denne jakka til dattera mi. Synes den er veldig søt. Hun prøvde den på i forrige uke, men klarte da ikke å bestemme seg for om hun ville ha den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. september 2007 Forfatter #745 Del Skrevet 17. september 2007 Nei, nå er jeg trøtt! Tror jeg stikker på badet og . Tenkte jeg skulle :lese: litt i "Vannmelonen" som jeg nettopp har begynt på før jeg legger meg til å sove. :søvn: God natt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. september 2007 #746 Del Skrevet 17. september 2007 Jakke har jeg også problemer med å finne i år! Har prøvd en del, men enten så har de for store lommer, for få knapper, for kort, for lang, for brede skuldre osv Kresen? Neida! Men jeg gir ikke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. september 2007 #747 Del Skrevet 18. september 2007 Er du fornøyd med den? Det har heldigvis ikke vært så kaldt at jeg har brukt den ennå, men tror nok den må tas i bruk snart... brrr! 1,5 stusselige grader ute akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. september 2007 Forfatter #748 Del Skrevet 18. september 2007 Frk Grønn: Godt å høre at det ikke bare eg jeg som er kresen...! Nei, det skal ikke være lett å finne jakke, men jeg gir heller ikke opp! Drua: Uff, 1,5 grad er ingen temperatur... Du bør ta den nye jakka i bruk da, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. september 2007 #749 Del Skrevet 18. september 2007 Den jakka sikler jeg på også. Syns den er knallfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 18. september 2007 #750 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har også alltid hatet å kjøpe jakker for finner aldri noen! Men i år har jeg faktisk funnet 2 nå nettopp. Den ene er en sort trenchcoataktig fra cubus, den ha litt glatt stoff så jeg tror jegden litt vanntett og vindtett Veldig fin og ikke så veldig stor som mange trenchcoater pleier å være og så har jeg kjøpt en kakigrønn vinter jakke fra hm. Var forresten masse fint på hm i høst og gleder meg til lønning så jeg kan kjøpe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. september 2007 Forfatter #751 Del Skrevet 18. september 2007 Tusle: Ja, jakka er veldig fin. Liker spesielt det at halsen kan knappes igjen. Typisk meg å ikke kjøpe den når de kun har en igjen...! Tweek: Så heldig du er som har funnet 2 jakker da! Cubus har jeg faktisk ikke kommet på å stikke innom en gang. Kanskje jeg skal ta turen innom... :klø: Så deilig ut den jakka du fant på H&M! I morgen er det endelig lønn!! Bare så synd at det er så mange regninger å betale denne måneden. Nei, nå må jeg nesten få med meg resten av Grey´s Anatomy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. september 2007 #752 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg sliter også med å finne ytterjakke. Jeg fant en trench, men den blir fort for kald. Jeg har tittet på den du har prøvd, men jeg vet ikke... Den er jo veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. september 2007 Forfatter #753 Del Skrevet 21. september 2007 Frøken Titt: Jeg vurderte også å kjøpe trench, men fant ut at jeg ville ha en varmere jakke. I går fant jeg meg endelig jakke. Var en liten tur innom H&M for å se om de hadde fått inn denne jakka i løvegult. Det hadde de desverre ikke, men de hadde den i grått. De hadde kun en jakke igjen i str 34. Jeg bruker vanligvis 36, men tenkte at jeg kunne jo alltids prøve den siden de har fått større størrelser nå. Og jakka satt som støpt, den! Den var overraskende fin på, så den måtte jeg bare ha... Kjøpte også en løvegul pologenser som jeg kan ha under selekjoler og cardigans. I morgen kveld har vi invitert 2 vennepar på middag. Vi skal ha krabbe. Gleder meg sånn, er så lenge siden vi har hatt det. Eneste jeg syter litt med, er å koke den. Skal koke krabben utendørs slik at vi slipper lukt i huset. I dag da jeg kom hjem fra jobb ventet en overraskelse på meg. Det hadde vært blomsterbud på døren med en kjempestor og nydelig bukett til meg. Jeg kunne ikke skjønne hvem det var fra, men det lå et kort ved der det stod "tusen takk for kjempeinnsats de 3 siste dagene". Buketten var fra jobben. Har hatt det kjempetravelt i det siste, og har løpt som en jojo fra ene kontoret til det andre. Setter stor pris på slike tilbakemeldinger! I dag har vi hatt bilen på service. Gruer meg til regningen kommer, ser for meg at den blir på en del 1000... God helg, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 21. september 2007 #754 Del Skrevet 21. september 2007 Så snilt gjort av jobben din! Det er så godt å bli satt pris på og da får man også lyst til å yte mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. september 2007 #755 Del Skrevet 22. september 2007 Hey. Ny jakke. det får'n si. Krabbe er helt nydelig. Heldige gjestene dine da. Og heldige deg som får blomster på døren. Du har nok fortjent det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. september 2007 Forfatter #756 Del Skrevet 23. september 2007 Tweek: Ja, det hjelper definitivt på motivasjonen når man blir verdsatt slik! Frøken Titt: Kan tro det var nydelig med krabbe i går kveld! Hadde en super kveld sammene med vennene våre... I går var dattera mi og jeg ute på shopping. Vi kjøpte følgende: -Dressbukse fra H&M som ligner litt på denne, fant den ikke på nettet... Dattera mi fikk følgende: -Grå-mønstrete tunika, hvorfor finner jeg ingenting på nettet i dag... -Grønn hettejakke -Sort og hvitstripete genser med v-hals -Hvit topp -Prikkete hettejakke med korte ermer, kjempesøt! Fant den ikke på nettet... -1 sqin-jeans mørkeblå -1 grå fløyelsbukse som satt kjempefint på -Sort jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. september 2007 #757 Del Skrevet 24. september 2007 Skal si jobben din vet å sette pris på sine ansatte Jakken så kjempefin ut. Jeg prøvde den andre jakken som kan kneppes i halsen, den passet selvfølgelig ikke over puppene, urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. september 2007 Forfatter #758 Del Skrevet 24. september 2007 Tusle: Ja, jeg er virkelig heldig med arbeidsplassen min! Jobber med utrolig hyggelige folk! Så dumt at jakka du prøvde ikke passet over puppene, da... Er veldig fornøyd med jakka. Har fått utrolig mye skryt av den. Elsker fasongen på den, også er det så greit at halsen kan knappes helt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. september 2007 Forfatter #759 Del Skrevet 24. september 2007 Noen som har denne buksa? Den ser ganske fin ut på. Ihvertfall det en kan se av buksa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. september 2007 #760 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jakker Det er sååå gøy å kjøpa jakker, eg finn alltid mange fleire enn eg burde! Prøvde også den løvegule til 298 kroner, men eg syns den blei for stor! Når du skriv at du måtte ned såpass mange størrelsar så fekk eg lyst å prøva den på nytt, fordi den er steinfin! Er den trang øverst? Eg syns den eg prøvde såg ut som eit telt... Så kjekt at du trivst på jobben og at dei tydelegvis er overlykkeleg over å ha deg der! Utruleg kjekt å få blomster på døra heima! Du har nok heilt sikkert fortent det også, Karamba Så det er Vannmelon du heldt på med for tida? Eg har den også liggande, har ein heil haug! Det var 50% på alle engelske pocketbøker hos ARK i helga, så då enda eg opp med Lucy Sullivan is getting married av Marian Keyes, og to bøker frå Cecelia Ahern Heldt på med P.S. I love you av sistnemnte no. Ganske trist...men bra Går det bra med deg ellers for tida, Karamba? Eg er inne og smugles ofte, men er så frekk at eg ikkje alltid legg igjen spor Det er så koooseleg her inne hjå deg Endret 25. september 2007 av Discokula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå