Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Den er fin, ja! Så bra, da må jeg definitivt ta en titt i butikkene.

Veldig greit at en kan lukke den helt i halsen.

Hvilken farge har du? Jeg tror jeg går for sort... :)

Jeg har den i beige, men var i sterk tvil om jeg skulle kjøpe den eller den sorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Titt

mye fint Karamba. Nesten så man får lyst til å ta turen over igjen. :ler:

Nei Drua. De har ikke det? Og det er irriterende. :kjefte:

Og ja. Pumpsene dine er rålekre. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med så mange hyggelige tilbakemeldinger! :-D

Frk Grønn: Ja, ikke sant pumpsene er lekre! Tror jeg skal innvie dem i morgen... :)

Pieces-butikken i København hadde utrolig mye fint. Har som regel likt det meste som Vero Moda har tatt inn i merket Pieces, så det var utrolig morsomt at de hadde en hel Pieces-butikk der! Håper den også kommer til Norge...

Drua: Tror ikke Pieces har butikk i Norge, nei... :tristbla:

Vero Moda og Vila har Pieces.

Kasiopeia: Kan jo være at en eller annen Vero Moda eller Vila-butikk har tatt dem inn, men jeg har så langt ikke sett dem i noen butikk her som jeg bor ihvertfall. Men man vet aldri... :)

Ephemera: Jeg falt også for den grå cardiganen da jeg så den reklamen! Desverre så hadde de ikke flere igjen i min størrelse da de endelig fikk den inn i butikkene her... :sur: Kjøpte den derfor i sort, får aldri nok av cardiganer!

Den er veldig fin på og ermene er kjempestilige, ja! :)

Mediocre: Som jeg skrev til Drua og Kasiopeia, så tror jeg bare det er Vila og Vero Moda som fører merket Pieces.

Synes også veska er veldig fin, falt for fargen. Må nesten ha noe mer i den fargen nå... :sjenert:

Tweek: Jeg er også veldig glad i pumps i alle tenkelige farger. Elsker når skoene matcher tilbehøret og/eller klærne mine! :hjerter:

Banshee: Jeg er fortsatt i tvil. Trodde jeg hadde bestemt meg for den beige, men er litt usikker... :vetikke:

Frøken Titt: Takk for det! Har veldig lyst til å dra tilbake nå snart...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, så nusselig pus! :rødme:

Takk! :)

Nå har jeg nettopp bestilt meg foundation, blush og concealer-prøver fra Everyday Minerals. Prøvene er gratis, betaler kun for frakten. Alltid morsomt å prøve noe nytt!

Er litt spent på hvordan resultatet blir i dette merket i forhold til I.D. siden de ligger så mye lavere i pris... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba!! Så mykje fint du har kjøpt! Eg likte alt! Pumpsane var berre heilt utruleg fine, både farge og stil! Eg misunner deg!

Likte også spesielt godt den blå toppen frå Top Shop og den blå veska. Nesten som eg må sjå litt etter den her i Noreg, det frå HM er jo det einaste ein kan oppdriva her til lands...

Katten din var også heilt nyyyydeleg, kva gjer den oppi veska di eigentleg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Discokula!

Den blå toppen er en av toppene jeg er mest fornøyd med, er kjempefin på!

Pumpsene skal jeg bruke for første gang i dag, håper de er gode å gå i også...

Av en eller annen merkelig grunn liker pusen veldig godt å ligge i veska mi...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en søt pus :katt:. Det er typisk katter å gjemme seg på de utroligste plasser... det er det som gjør de så sjarmerende

Ha en fin dag Karambas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du må si fra hvis du trenger kattevakt (i Oslo :ler:) en gang! Jeg melder meg frivillig! ;)

Mye fint du hadde kjøpt deg! Lurer på om jeg så den veska på H&M på OC... De hadde ihvertfall en blå veske som lignet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin katt! Savner min jeg.. Skulle hatt en her i byen også :)

VeroModa og Vila.. Er vel dårlig med sko der. Jeg får heller surfe nettet etter noe som ligner da ;) (Men ikke før til våren, nå har jeg handlet nok sko nemlig :nei: )

Edit: Var skoene gode å gå i forresten?

Endret av Mediocre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweek: Takk for det, Tweek! Ja, ikke sant pusen vår er søt!!

Mediocre:Takk! Skoene var veldig gode å gå i! Brukte de en hel arbeidsdag uten å få vondt i beina. Synes ikke det er verst!!

Tror nesten jeg må kjøpe meg noe mer i løvegult, slik at jeg kan bruke dem oftere...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Njåh. Det har jeg venta litt på. :sjenert:

For noen øyne. *forelska*

Hvor gammel er den nå? :)

Jeg har vært litt treig med å legge inn bilder..., men det kom nå til slutt! :)

Den er ca 3 måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg pakke fra H&M!! :juhu:

Hadde ventet lenge på denne restleveringen:

1.Den hvite fine jakka

2.Grå tunika

3.Sort cardigan med store knapper

Dommen:

1. Endelig kom den lenge etterlengtede hvite jakka. Har vært veldig spent på denne, da jeg har hørt både positive og negative tilbakemeldinger av den. Min mening er ihvertfall superpositiv!! Den var kjempestilig på! Satt perfekt på, heldigvis var størrelsen normal på denne. Den var også såpass tykk at det går an å bruke den som ytterjakke i disse dager. Beholdes!!

2. Tunikaen var fin på, enkel og grei. Beholdes!

3. Cardiganen fikk jeg for 2. gang i dag. Første gang jeg fikk den var den altfor stor, bestilte den derfor på nytt i en størrelse mindre enn hva jeg vanligvis bruker. Og det ble faktisk veldig bra det. Den var så mye finere på i en størrelse mindre. Beholdes definitivt!

Alt i alt, veldig fornøyd med pakken fra H&M i dag!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble fornøyd med pakken fra H&M! :)

Vet du - pga. deg så blusset jo lysten på den cardiganen fra Vero Moda opp igjen :fnise: Og ingen butikker her i Trondheim har den. Så nå er Grace på turne i Oslo-området og kjøper den til meg i både grått og sort ;) Jeg har ringt rundt på butikker og fått den hengt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble fornøyd med pakken fra H&M! :)

Vet du - pga. deg så blusset jo lysten på den cardiganen fra Vero Moda opp igjen :fnise: Og ingen butikker her i Trondheim har den. Så nå er Grace på turne i Oslo-området og kjøper den til meg i både grått og sort ;) Jeg har ringt rundt på butikker og fått den hengt av :fnise:

:fnise: Så stilig da! Håper du blir fornøyd med dem. Blir nesten litt misunnelig på deg når du får den i grått også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...